Конспект вступної педагогічної ради в ДНЗ

Про матеріал
Засідання педагогічної ради в більшості випадків перестають бути цікавими, коли постійно проводяться традиційно, тобто доповідь та прийняття рішення... Тому пропонується до уваги сценарій нетрадиційної вступної педагогічної ради. Для тих, хто бажає провести педагогічну раду цікаво, незвично, з користю.
Перегляд файлу

Конспект вступної педагогічної ради 

Привітання. Вступне слово.

Вправа «Нас із вами об'єднує...»

 Для розминки пропонується виконати таку вправу. Один з учасників кидає (передає) м'яч іншому зі словами «На мою думку, нас із вами об'єднує...». Далі він називає якусь якість чи особливість, чи подію (окрім статі, віку та зовнішніх ознак: кольору волосся, очей тощо) що об'єднує з саме цією людиною чи колективом. Той, хто отримує м'яч, каже: "Я згоден" і продовжує виконувати вправу далі, кидаючи м'яч комусь іншому. Щоразу м'яч потрапляє до нового учасника. Вправа триває доти, доки м'яч не отримає кожен. (Ведучий підводить підсумки вправи).

Підведення підсумків підготовки до нового навчального року та роботи в літній період. (за презентацією на екрані)

Відзначення подяками і грамотами педагогів.

Вправа «Сходинки». ( на  магнітній дошці)

Пропонуються  намальована на ватмані драбинка з п'ятьма сходинками. На 1 сходинці  «завтра», на третій -« через тиждень», на четвертій - «через місяць», на п'ятій - «через півроку», остання "кінець року". Зосередившись на меті і бажаному, результаті, треба поміркувати і записати на папері, що кожен на своєму робочому місці можете зробити для розвитку дошкільного закладу. А після кожен підходе до дошки (мольберту) і прикріпляє свій папір на потрібну сходинку.

Повідомлення про план роботи на наступний навчальний рік (за презентацією на екрані)

Розгляд всіх питань за планом педагогічної ради, виступи педагоги.

Вправа “Веселі передбачення”

Пропонується дізнатися що чекає кожного в наступному навчальному році. (Веселі передбачення, наприклад: « Отримати премію», «Відсвяткувати перемогу», «Провести відкрите заняття» тощо)

Проведення вправи «Побачити ціле» (на закінчення прочитати під легку музику притчу про єдність, силу тих хто вміє бачити перспективу)

Чоловіку, який багато років шукав істину, порадили піти в одну печеру знайти там криницю. «Спитай у криниці, що є Істиною, сказали йому, — і вона тобі її відкриє». Знайшовши криницю, шукач почув з її глибини: «Іди у село, і там, на перехресті двох доріг, ти знайдеш те, що шукаєш». Сповнений надій і передчуттів, чоловік побіг у село й побачив на перехресті три звичайнісінькі крамниці. В одній крамарювали шматочками металу, в іншій - з деревини, у третій - тонким дротом. Очевидно, що все це аж ніяк не стосувалося істини. Розчарований шукач повернувся до криниці, щоб зажадати пояснень, але почув лише: «Колись ти все зрозумієш». Розсердившись, чоловік вирушив далі. Минав час, і історія з криницею поступово забулася. Та якось однієї місячної ночі він почув звуки скрипки. Музика була прекрасною й виконувалася з великою майстерністю та натхненням. Він дивився на пальці, що танцювали по струнах, а потім став розглядати сам інструмент. І тут чоловік вражено зойкнув: скрипка була зроблена точнісінько з таких самих металевих і дерев'яних деталей, які він бачив у трьох крамницях, не надавши їм тоді жодного значення. Нарешті він зрозумів, що хотіла сказати йому криниця: нам дано усе, що потрібно. Наше завдання лише зібрати все разом та використовувати за призначенням. Сприймаючи окремі фрагменти, ми не бачимо в них жодного сенсу. Але щойно вони об'єднуються в одне ціле, з'являється нова сутність, яка лишилася б прихованою від нас, якби ми обмежилися розглядом окремих фрагментів.  Окремо ми просто досвідчені педагоги, майстри чи молоді спеціалісти, але разом ми сила, ми той дошкільний заклад, який може не просто працювати а голосно заявити про себе.

docx
Додав(-ла)
Толок Нина
Додано
20 листопада 2023
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку