Основи здоров’я
3 клас
Тема: шкідливі звички
Мета: поглибити уявлення, що шкідливі звички – основна причина порушення здоров’я. Навчити впевнено відмовлятись від небезпечних пропозицій. Виховувати рішучість.
Обладнання: підручник, зошит, театралізовані костюми.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Хід уроку.
1.Організація класу.
Я всміхаюсь сонечку:
— Здрастуй, золоте! —
Я всміхаюсь квітоньці —
Хай вона цвіте!
Я всміхаюсь дощику:
— Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся —
Зичу їм добра!
Марія Познанська
2.Актуалізація.
Петрик гризе нігті, у нього часто болить живіт. Від чого Петрику потрібно позбавитись?
3.Оголошення теми уроку.
Вчитель: Ми дізнаємось, що таке шкідливі звички.
4.Вивчення нового матеріалу.
Шкідливі звички харчування.
Ворога слід знати в обличчя.
Вчитель: Діти, а ви знаєте, як впоратися із шкідливою звичкою – хвилюванням?
Вчитель: Одного разу на фабриці виготовили хлопчика. Він вийшов неслухняним. Тож назвали його Неслухнянчиком. І була у нього звичка – тягнути все до рота. Як ви вважаєте, це корисна звичка?
Брати можна тільки в рот
І котлету,і компот.
Одного разу Неслухнянчик побачив цигарку. Що далі сталося? А вам пропонували цигарки? Як ви відмовились?
Фізкультхвилинка від Неслухнянчика.
5.Закріплення.
Робота з підручником. (стр.75)
Практична робота: створення «Стіни здоров’я»
Діти пишуть на дошці корисні звички, якими вони користуються для покращення самопочуття.
6.Підсумок. Рефлексія.
Діти беруться за руки і промовляють: «Мир за здоровий спосіб життя!»