КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Позакласний захід
« Карнавал квітів »
Для учнів 2-3 класів
Підготувала
учитель англійської мови
Губар Оксана Михайлівна
Цей масовий захід присвячений квітам, які ростуть в Україні. Це чудовий яскравий карнавал, метою якого є поповнення словника учнів новими лексичними матеріалом та розширення їх знань про квіти. На мій погляд, такий карнавал буде цікавим для дітей, оскільки на уроці вони багато говорять про тварин, овочі, фрукти, тому тема «Квіти» якнайкраще вписується в перелік тем, які пропонуються для позакласної роботи з іноземної мови. Зал, в якому буде проходити карнавал, яскраво оформлюється кольоровими панно, кращими гербаріями. Виготовленими учнями на уроках природознавства; вишитими серветками, хустинками на квіткову тематику, виконаними на уроках праці; малюнками із зображеннями квітів, виготовлених на уроках малювання; квітами з паперу, дерева, тіста. Конкурс на кращу презентацію квітки в будь – якому вигляді (намальованому, вишитому, майстерно виконаному з дерева) оголошується заздалегідь, щоб учителі інших предметів допомогли учням підготуватися до нього. Під час підготовки до карнавалу вчитель може запропонувати батькам молодших школярів взяти участь у конкурсі та допомогти дітям у виготовленні виробів на квіткову тематику. Виставка оглядається гостями й учасниками до початку карнавалу, оскільки в кінці свята повинні бути підведені підсумки та вручені призи переможцям.
Хід проведення
У залі лунають музичні твори українських композиторів.
При вході до залу висить плакат зі словами:
Welcome to the Field of Flowers
Двоє дітей, одягнені в костюми волошки та дзвіночка, зустрічають гостей свята і вручають їм емблеми різних квітів, виконані з паперу та підписані англійською мовою.
Snowdrop Poppy Tulip
Lily Daisy Sunflower Dandilion
Діти та гості свята сідають у залі. На сцену виходить група учнів та виконує міні – монтаж за віршами Risa Jordan «Life of a Planet». В кутку сцени висить великий плакат, на якому зображено життя квітки, від насіння до самої квітки. Після слів кожного учасника монтажу вчитель відкриває ту частину малюнка квітки, про яку йдеться: насіння, коріння, стебло, тощо.
Pupil 1 одягнений у коричневий костюм. На грудях у нього великими літерами написано «SEED»):
A plant will grow from a tiny seed, some water and sun is all I need.
Pupil 2, також одягнений у коричневий костюм. На туфлях у нього коричневі смуги, які символізують коріння рослини. На костюмі – надпис «ROOTS».
First the roots grow underground, the suck up minerals from all ground.
Pupil 3 (одягнений у зелені штани або сукню, на яких написано «STEM», а на рукавах светра – «BRANCHES»):
Then come stems, some tall, some stout, and next the branches spread about.
Під час декламування віршованих рядків учні супроводжують свої слова показом того, де знаходиться, де знаходиться «STEM», а де «BRANCHES».
Pupil 4 (також одягнений у зелене, тільки на рукавах приклеєні листочки, на яких написано «LEAVES»):
Leaves growing all shapes and sizes, watch this new life as it vises.
На плакаті який висить у кутку класу, відкрита вся квітка повністю. На сцену вибігають учні, одягнені у костюми різних квітів.
Pupil 5 (ромашка):
Flowers bloom from buds on stems; they are as pretty as precious gems.
Pupil 6 (волошка)
New seeds travel to and fro, by wind and weather on the go.
Pupil 7 (пролісок)
And the cycle keeps on going, soon new streams and leaves are showing.
Всі «квіти»- учасники монтажу кружляють по сцені під музику «Вальсу квітів» і поступово зникають зі сцени.
Teacher: Now you know how the flowers grow.(Потім, звертаючись до одного з учасників свята). How many flowers does your granny grow?
На сцену виходить учень з букетом квітів, про які йдеться в останньому вірші.
Під час декламування першого рядка він показує червону троянду, другого-жовтий тюльпан тощо. В ході читання останнього рядка він показує на себе.
One – a red rose,
Two – a yellow tulip,
Three – a white lily.
Four – a red poppy,
There`s one more.
Now let me see.
Oh, yes, of, course.
If must be me.
Учитель посміхається разом з іншими учнями та пропонує їм відгадати загадки про квіти. На сцену запрошуються учасники фестивалю, одягнені у різні костюми квітів.
Teacher: My helpers will give you riddles. Listen and try to choose the right flower on stage and pronounce its name. The winner will get a bunch of flowers.
Helper 1: It is the first flower to pop up above the ground in spring( a snowdrop)
Один з учнів виходить із залу на сцену та вибирає учня, одягненого в костюм проліска. «Пролісок» дає йому свою «візитну картку» - малюнок(листівку) із зображенням проліска, на якій написано « a snowdrop».
Учень, який вигадав квітку, вимовляє її назву : «Its`s a snowdrop», і забирає її собі, і т.д.
Helper 2: You can see its blue head in the cornfields in summer. (a cornflower)
Helper 3: When it blooms in spring, it looks like the Sun. (a dandelion)
Helper 4: It can be of different colours, but it is always the queen of flowers.(a rose)
Helper 5: It`s often white and smells good, it`s very beautiful. (a lily)
Teacher: Who gathered many flowers? Come up and get your priсe.
Учень, який зібрав найбільшу кількість зображень квітів, отримує приз – один з квіткових виробів, які учні приготували заздалегідь.
Teacher: Ноw many season are there in a year? What season has no flower? That`s right, it`s winter. All other season are rich in flower. Let`s have a competition. There are two baskets.
Учень бере по черзі кошики, на яких написано: «Spring basket», «Summer basket».
Teacher: Let`s pick up flower. Put spring flowers into one basket and summers into the other.
Учні, які бажають взяти участь у конкурсі, діляться на дві команди. На імпровізованій клумбі «ростуть» різні квіти, зроблені з паперу. На кожній квітці написана її назва. Завдання для учнів: у відведений час зібрати у свої кошики тільки ті квіти, які ростуть саме в певну пору року. По закінченні завдання члени завдання читають, які квіти зібрали учаснику конкурсу, наприклад: «We have poppies… » Виграє та команда, яка правильно збере квіти.
Teacher: You know, kids, an absent – minded artist came to our school today. He brought different pieces from three postcards and asked us to help him you make these postcards and to read what is written in them. Are you ready to help?
На сцену запрошується три групи учасників, кожна з яких отримує розрізану ластівку із зображенням квітки. Бажано, щоб ластівка була великого розміру з тим, щоб потім її можна було показати всім глядачам. Завдання конкурсантів: правильно та швидко скласти ластівку за відведений час.
Teacher: I see you are ready. Show your postcard. Remember that the artist asked you to read it. Have two minutes to read it all together.
На звороті листівки написане римування з назвою квітки, яка зображена на листівкою. Завдання командам виразно прочитати римування, наприклад: Tulip, violet, snowdrop, dandelion, poppy, camomile.
Phyme
One rose, two roses, three roses, four roses, five roses, six roses, seven roses, more.
На інших листівках замість слова ROSE написані слова: TULIP, VIOLET, POPPY та інші. Виграє команда, яка правильно прочитає римівку.
Заключний етап
Учні тримаються за руки й по черзі декламують вірш про дружбу, піднімаючи вгору свою руку та руку товариша.
Pupil 1: A friend is a person who wishes you well.
Pupil 2: And keeps all the secrets that you like to tell.
Pupil 3: Friends share their toys and their storybooks, too.
Pupil 4: Friends can be older than you.
Pupil 5: Friends can be real or buildup in your mind.
Pupil 6: But they`re always thoughtful and always kind.
Pupil 7: Friends can live nearby or very, very far.
Pupil 8: But your friends are your friends, wherever you are!