Конспект "Закріпленння вимови слів із апострофом. Робота над прислів'ями."

Про матеріал
Представлено конспепкт уроку з української мови для учнів початкових класів "Закріплення вимови слів із апосторофом. Робота над прислів'ями." Метою поставлено розвивати вміння спостерігати, порівнювати, узагальнювати звукові явища та розвивати діаологічне мовлення.
Перегляд файлу

       Тема. imageВимови    i3 апострофом.

Робота надimage

Мета. imageнавички Вимови й читання image3BYk0Bi явища;вдосконалювати навички читання зв'язних imageчитання

мовлення;виховувати любов до природи.

ОблаДнання.Каса 6YkB,3BYk0Bi

imageimageмалюнки,картки з скоромовок i чистомовок.

уроку

I. imageчастина

Вчитель:

Дзвоник BCiM нам дав наказ, До роботи швидше в клас.

imageпарти станем чемноЧас мине хай недаремно.

            Будемо                i cTapaHHi BCi,

             Сядемо piBHeHbk0 на              сво7.

II.            imageнавчально7image

-            Зараз у нас буде урок читання. На      ми будемо...

image

-            А щоб гарно читати,щоб ротик був слухняним,проведемо мовну розминку:

imageхвилинка:(читання   за таблицями) -чистомовки,скоромовки

-            imageдо нас на урок         незвичайна гостя. Але вона зайде в клас лише       ми й запросимо. image

imageнам допоможе ось таке              завдання:

(на imageслова

ВЕДМЩЬ,ЛЕЛЕКА,ЛИСИЦЯ,ГОРНОСТАЙ,ЫЛКА)

-            Bi3bMiTb з 1-ого слова-1-у    2-ого слова -2-у      i т. д.

          У вас вийде слово,яке ви              голосно промовити:ВЕСНА!

-            весна. Оживае природа зимового сну.

Отож весна i до нас на урок. Давайте П голосно ще раз погукаемо:

-            Веснонько,веснонько,що ти нам принесла?

ЗахоДить imageв 06pa3i Весни:

-            imageПринесла я вам ще -       гру «Слово у нових i3     слова      ПАРАСОЛЬКА оса,лось,роса,сало,коса,полька,роль,пара,пароль,колос,лак,сапа,каса,п алка...

-            що ми покажемо BecHi?

imageПравильно,покажемо,як ми навчились читати,слухати вчителя,працювати наimage

               Весна:-Я вам несла слово,але                 BiTep i роздмухав його.

    Допомо»бть               це слово правильно:ТIГНОСИЦimage

imageЯкщо ви на           будете

III. imageопорних знань

1. «Мозкова атака»

- Що ви знаете про цей знак?(показую картку « апостроф»)

- Де BiH може стояти вimage

-  Яка його роль уimage

-  З яким знаком BiH схожий?

             2.       image

-  Ось imageдва знаки i повели таку розмову:

КОМА.image

АПОСТРОФ. Привж Ой,а ти „то? КОМА. Я —кома. А ти теж - кома?

АПОСТРОФ.           - апостроф.

КОМА. А чому миimage

АПОСТРОФ. Xi6a? Я стою imageприголосним та голосним i показую imageвимову в словах. А ти?

КОМА. А я стою поряд 3i словом. Давай будемо дружити.

АПОСТРОФ. Давай! Але зараз я дуже imageБувай.

КОМА. Доimage

IV. Робота надimage

1.Складання « imageкуща»

imageСхожий на кому ЗавжДи знак тверДого

мову

Букви

2.Робота зimage

    Читання         ст.172-173). Повторення предметних imageу

З. Робота 3i звуковими схемами.

Весна: - imageЯ бачу,що ви навчилися правильно читати слова з апострофом. А чи BMieTe складати 3BYk0Bi схеми до i3 апострофом?

На       — 3BYk0Bi схеми до   i малюнки до них. Але BiTep знову imagei все переплутав.        знайти 3BYk0Bi схеми доimage

image

Встало               ясне сонце,зазирнуло у

Ми до нього потяглися,за                          взялися:

Будем дружно     розвеселяти. Встали -   —       Бачите,як звеселили.

Стало сонце танцювати,нас до танцю закликати: Нумо разом,нумо BCi потанцюем по poci.

4.                Робота над текстом Читання казки Н. TypkiH0i(cm.173) в особах.

imageза руки i YTBopiTb Велико; ви будете яскравими,як

5.                Робота в парах.

- imageодин одного виразно,гарно читати image i пояснювати його : Пташка красна ceoiM людина знанням. Труд Для людини — Джерело зДоров'я i життя.

6.  Гра imageслово з апострофом»

Весна:На хочу з вами ще пограти у тру. Я буду називати слова. Якщо в е апостроф,ви робите долоньками хлопок,а якщо слово пишеться без апострофа — тиша. (noaBip 'я,рясно,ряДно,рябий,м 'який, бур 'ян, буряк, п 'ять,м 'ята, Дев '

'я,п'ятно)

imageЯ недаремно    до вас на урок. Ви навчилися гарно читати,розв'язували завдання. Я впевнена,що ви назавжди подружилися з апострофом. Тому я BCiM     дарую Нехай вони вам дарують вчитися i     все бйльше i (Весна Даруе BCiM

V. imageуроку

Вчитель:

-   BecHi, i MeHi сподобалась ваша робота на imageвгору свот imageТож у нас справжня весна,так багато kBiTiB! imageгарно працювали. Дякуемо за роботу.

pdf
Додано
13 січня 2021
Переглядів
386
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку