Тема. Вимови i3 апострофом.
Робота над
Мета. навички Вимови й читання 3BYk0Bi явища;вдосконалювати навички читання зв'язних читання
мовлення;виховувати любов до природи.
малюнки,картки з скоромовок i чистомовок.
уроку
I. частина
Вчитель:
Дзвоник BCiM нам дав наказ, До роботи швидше в клас.
парти станем чемноЧас мине хай недаремно.
Будемо i cTapaHHi BCi,
Сядемо piBHeHbk0 на сво7.
- Зараз у нас буде урок читання. На ми будемо...
- А щоб гарно читати,щоб ротик був слухняним,проведемо мовну розминку:
хвилинка:(читання за таблицями) -чистомовки,скоромовки
- до нас на урок незвичайна гостя. Але вона зайде в клас лише ми й запросимо.
нам допоможе ось таке завдання:
(на слова
ВЕДМЩЬ,ЛЕЛЕКА,ЛИСИЦЯ,ГОРНОСТАЙ,ЫЛКА)
- Bi3bMiTb з 1-ого слова-1-у 2-ого слова -2-у i т. д.
У вас вийде слово,яке ви голосно промовити:ВЕСНА!
- весна. Оживае природа зимового сну.
Отож весна i до нас на урок. Давайте П голосно ще раз погукаемо:
- Веснонько,веснонько,що ти нам принесла?
ЗахоДить в 06pa3i Весни:
- Принесла я вам ще - гру «Слово у нових i3 слова ПАРАСОЛЬКА оса,лось,роса,сало,коса,полька,роль,пара,пароль,колос,лак,сапа,каса,п алка...
- що ми покажемо BecHi?
Правильно,покажемо,як ми навчились читати,слухати вчителя,працювати на
Весна:-Я вам несла слово,але BiTep i роздмухав його.
Допомо»бть це слово правильно:ТIГНОСИЦ
Якщо ви на будете
III. опорних знань
1. «Мозкова атака»
- Що ви знаете про цей знак?(показую картку « апостроф»)
- Яка його роль у
- З яким знаком BiH схожий?
2.
- Ось два знаки i повели таку розмову:
КОМА.
АПОСТРОФ. Привж Ой,а ти „то? КОМА. Я —кома. А ти теж - кома?
АПОСТРОФ. - апостроф.
КОМА. А чому ми
АПОСТРОФ. Xi6a? Я стою приголосним та голосним i показую вимову в словах. А ти?
КОМА. А я стою поряд 3i словом. Давай будемо дружити.
АПОСТРОФ. Давай! Але зараз я дуже Бувай.
КОМА. До
IV. Робота над
1.Складання « куща»
Схожий на кому ЗавжДи знак тверДого
мову
Букви
2.Робота з
Читання ст.172-173). Повторення предметних у
З. Робота 3i звуковими схемами.
Весна: - Я бачу,що ви навчилися правильно читати слова з апострофом. А чи BMieTe складати 3BYk0Bi схеми до i3 апострофом?
На — 3BYk0Bi схеми до i малюнки до них. Але BiTep знову i все переплутав. знайти 3BYk0Bi схеми до
Встало ясне сонце,зазирнуло у
Ми до нього потяглися,за взялися:
Будем дружно розвеселяти. Встали - — Бачите,як звеселили.
Стало сонце танцювати,нас до танцю закликати: Нумо разом,нумо BCi потанцюем по poci.
4. Робота над текстом Читання казки Н. TypkiH0i(cm.173) в особах.
за руки i YTBopiTb Велико; ви будете яскравими,як
5. Робота в парах.
- один одного виразно,гарно читати i пояснювати його : Пташка красна ceoiM людина знанням. Труд Для людини — Джерело зДоров'я i життя.
Весна:На хочу з вами ще пограти у тру. Я буду називати слова. Якщо в е апостроф,ви робите долоньками хлопок,а якщо слово пишеться без апострофа — тиша. (noaBip 'я,рясно,ряДно,рябий,м 'який, бур 'ян, буряк, п 'ять,м 'ята, Дев '
Я недаремно до вас на урок. Ви навчилися гарно читати,розв'язували завдання. Я впевнена,що ви назавжди подружилися з апострофом. Тому я BCiM дарую Нехай вони вам дарують вчитися i все бйльше i (Весна Даруе BCiM
V. уроку
Вчитель:
- BecHi, i MeHi сподобалась ваша робота на вгору свот Тож у нас справжня весна,так багато kBiTiB! гарно працювали. Дякуемо за роботу.