2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК ЧИТАННЯ, Я І УКРАЇНА 2 КЛАС ( ЗА ПРОГРАМОЮ ІНТЕЛЕКТ УКРАЇНИ)

Про матеріал
Тема: Дорогами Т.Г.Шевченка. Т.Г Шевченко видатний народний поет. Робота з картою. Мета: вчити дітей працювати з контурною картою, читати та аналізувати прочитані твори; розвивати усне мовлення учнів, учити висловлювати власні думки щодо прочитаного, розширювати славниковий запас учнів; виховувати любов і повагу до поета, його художньої та літературної спадщини. Тип уроку: інтегрований урок
Перегляд файлу

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК ЧИТАННЯ,  Я І УКРАЇНА

 2 КЛАС ( За програмою інтелект україни)

Тема: Дорогами Т.Г.Шевченка. Т.Г  Шевченко видатний народний поет. Робота з картою.

Мета: вчити дітей працювати з контурною картою, читати та аналізувати прочитані твори; розвивати  усне мовлення учнів, учити висловлювати власні думки щодо  прочитаного, розширювати славниковий запас учнів; виховувати любов і повагу до поета, його художньої та  літературної спадщини.
Тип уроку: інтегрований урок
Метод: бесіда, декламування, робота з картою, вправа «Уважні слухачі»,вправа «Артист», «Фотоапарат», «Озвуч фільм», «Броунівський рух», «Сорока і Черепаха».
Обладнання: портрет Т.Г.Шевченка, вишиті рушники, вишита скатертина, ксерокопії ілюстрацій малюнків Т.Г Шевченка, українські костюми для дівчаток, книжкова виставка творів Т.Г.Шевченка, плакат з епіграфом уроку, фізична карта України, карта Європи, контурні карти для кожного учня, кольорові олівці, червоні і чорні нитки.
Фрагмент   уроку
ІІ. Основна частина. Осмислення

- Сьогодні наш урок ми присвячуємо видатному українському поетові, письменнику, художнику – Тарасові Григоровичу Шевченку.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
   Тема нашого уроку «Дорогами Т.Г.Шевченка». Сьогодні ми не тільки будемо працювати з творами про дитячі роки Шевченка, згадувати вивчені нами на попередніх уроках вірші, а ще й будемо працювати з картами: фізичною картою України, картою Європи, будемо вчитися працювати з контурною картою. Ми поєднаємо урок читання з уроком Я і Україна.
ІV.Робота над темою уроку.

  1. Читання уривка вірша Василя Симоненка, прискорюючи темп.
  • Розкажіть, як ушановують пам’ять Тараса Шевченка?
  1. Виконання вправи «Фотоапарат».
  2. Робота з текстом. Маркування. Дмитра Красицького «Дитинство Тараса»
  3. Робота з тлумачним словарем.
  • Ми будемо працювати над текстом в якому будуть використані слова з минулого століття. Давайте попрацюємо над їх значення і розширемо свій словниковий запас. (відеофрагмент)

ЗНЕДУЖАТИ – захваріти

ЗМАРНІТИ – схуднути, утратити сили від горя

ХУРА – великий віз або сани для перевезення вантажу

  1. Підготовча вправа до читання «Сорока і Черепаха». (с. 5, частина 7)
  2. Читання тексту з диктором.
  3. Вправа «Броунівський рух».
  • Що тобі стало відомо про життя Т. Шевченка.
  1. Перегляд фрагменту фільму.
  • Знайди в тексті й підкресли речення про переглянуте.
  • Придумайте заголовок.
  1. Вправа «Озвуч фільм».
  2.                   2) Запитання вчителя  для перевірки рівня сприймання тексту на слух.
    Кращому слухачу ставлю табличку – сувенір «Кращий слухач».
  3.                   Мозковий штурм (Завдання Питайлика.)
  •                  Чи є у твоєму місті міста, пов’язані з Тарасом Григоровичем Шевченком? Напиши про них.
  •                  Всьогоу світі понад 1200памятників урізних країнах.
  •                  Найвідоміші у Німеччині, Франції, Італії,Швеція,Копенгагін. (Діти показують на карті Європи)
  •                  Які видатні письменники народились в цих країнах?

(Німеччина – Брати Грім, Франція – Шарль Перро. Швеція – Астрід Лінгрен, Італія – Карло Колодді,Копенгагін – Ганс Крістіан Андерсен.)Кожному учню даю відзнаку – сувенір «Знавець карти»

  • 9 і 10 березня…
    Поруч стоїть дві дати: день народження поета і день його смерті. Але між  цими двома датами - 47 років життя, сповнених боротьби і стражданнь.
  • Діти ви вже знаєте дещо про життя і творчість Тараса Григоровича. Сьогодні ми говоримо про дитячі роки поета.

    12.  Робота з картою України
      Діти, давайте зараз пригадаємо все, що ми вчили на уроках читання про Т.Г.Шевченка і знайдемо на фізичній карті України географічні об’єкти пов’язані з його дитячими роками.
    (Діти відповідають на запитання і показують названі об’єкти на карті)
    - Як називається наша країна?
    Так. Ми живемо в Україні – ми з вами українці, як і Т.Г.Шевченко.
    ( Один учень показує  на карті Україну)
    - Де народився Тарас Григорович?
    (Діти показують Черкаську область)
    - Куди їздив малий Тарас з батьком та іншими селянами по сіль?
    (Діти показують півострів Крим)
    - Через територію якого заповідника проїзджали панські фури на шляху до Криму?
    (Діти показують на карті заповідник Асканія - Нова)
      Саме ці місця на карті нашої країни пов’язані із дитинством поета – їх  можна з’єднати і з впевненістю сказати  - це Тарасові дороги .
    (Намічаю на карті «Тарасові дороги» червоною ниткою)
    Фізкульт хвилинка
     
docx
Додано
13 січня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку