Конспект занять з англійської мови для дітей старшої групи

Про матеріал
Тема: Toys. Лексико-граматичні структури „What is this?", "This is a...", пісня "About my toys" („Оnе and two.") Тип заняття: введення нового матеріалу Практична мета: ознайомити дітей з новим мовним матеріалом:  лексико-граматичні структури: What's this? This is...  лексичний матеріал ball - a doll; a car - a star.  фонетичний матеріал [w; t; z - ρ; d - t; t - k] Освітня мета: ознайомити дітей із героями казки Б.Волкова „ Чарівник смарагдового міста" Виховна мета: виховувати уміння слухати Розвиваюча мета: розвивати слухову та зорову память, доброту та повагу, формувати уміння використовувати позамовні засоби (міміку, жести, пантоміму, емоційне забарвлення голосу)
Перегляд файлу

Підготувала - Прохорчук Віра

Конспект занять з англійської мови для дітей старшої групи

Тема: Toys. Лексико-граматичні структури „What is this?", "This is a...", пісня "About my toys" („Оnе and two.")

Тип заняття: введення нового матеріалу

Практична мета: ознайомити дітей з новим мовним матеріалом:

  • лексико-граматичні структури: What's this? This is...
  • лексичний матеріал ball - a doll; a car - a star.
  • фонетичний матеріал [w; t; z - ρ; d - t; t - k]

Освітня мета: ознайомити дітей із героями казки Б.Волкова „ Чарівник смарагдового міста"

Виховна мета: виховувати уміння слухати

Розвиваюча мета: розвивати слухову та зорову память, доброту та повагу, формувати уміння використовувати позамовні засоби (міміку, жести, пантоміму, емоційне забарвлення голосу)

Обладнання: програвач з USB-носієм, картинки, пісня «About my toys».

Тривалість заняття: 20—25 хв.

Хід заняття

1.Початок заняття

1.1.Привітання. Виконання пісні „Good morning"

1.2.Фонетична зарядка. Вправляння у вимові звуків: [w; t; z - ρ; d - t; t - k]. Приходить пані Вимова зі своїми дресированими звірятами: „Дітки, англійський годинник цокає „tick - tock". Повторюйте за мною тричі „tick - tock". Молодці! А тепер давайте задуваємо свічку - округлюємо губи і кажемо [www].A зараз розтягніть губи, посміхніться і вимовіть звук [ρ ρ р]. Перевірте, чи ваш Mr. Tongue знаходиться між зубками. Щоб цей звук не перетворювався на звук [сі],чи звук [ w ], опустіть нижню губу. Наш папуга співає пісеньку "Din - don", допоможемо йому.

 

2. Основна частина заняття

2.1. Введення нового матеріалу: Вчитель звертається до дітей: „Діти, хороька дівчинка Елі зі своїм вірним песиком Тотошкою з казки „Чарівник смарагдового міста" потрапили у підземне царство, де майстри-рудокопи добували дорогоцінне каміння. Але в підземеллі було дуже темно, Елі з Тотошкою нічого не могли побачити і розгубили свої іграшки. Послухаємо, що вони говорять

What is this? (3t) — Що це?

This is a ball (3t) — Це м'яч.

What is this? (3t) — Що це?

This is a doll (3t) —Це лялька.

What is this? (3t) — Що це?

This is a star (3t). — Це зірка.

What is this? (3t) — Що це?

This is a car (3t) — Це машинка.

Let's sing a song —Давайте заспіваємо пісню.

One and two and three and — Один і два, і три, і чотири,

four, I am sitting on the floor, —Я сиджу на підлозі.

I am playing with the ball — Я граю з м'ячем

and a pretty little doll. — і маленькою гарненькою лялькою

 

2.2. Розучування нового матеріалу.

Гра „Бабуся і окуляри". Діти стають у шеренгу. Вчитель: „Діти, наша англійська бабуся не може знайти свої окуляри. Шукаючи їх, вона говорить: „Що це?", англійською мовою: „What is this?". Давайте допоможемо їй . Діти повільно просуваються вперед і повторюють. „What is this?" (три - п'ять разів).

Гра „Плескаємо у долоні". Діти стають один навпроти одного, формуючи дві шеренги. Діти з шеренги № 1 вимовляють слово „ This" і плескають у долоні дітей, які стоять навпроти. Потім діти із шеренги № 2 плескають у долоні перших і вимовляють слово „ is" (3 - 5 разів). Пізніше діти міняються місцями.

Гра „ Магазин іграшок." Педагог: „ Діти, ми з вами опинилися у казковому магазині, усі іграшки живі.

car(3t) —Машина (крутимо кермо)

star (3t) — Зірка (ловимо зірку з неба)

ball (3t) — М'яч (б'ємо м'ячем об підлогу)

doll (3t) — Лялька (показати, як іде лялька)

 

2.3. Закріплення нового матеріалу

«Сеанс сну» Діти сідають чи лягають на килимок, заплющують очі. Педагог у нормальному темпі по 2 - 3 рази, без перекладу зачитує речення і слова, вивчені На занятті: ..What's this? This is .... a ball - a doll; a car - a star ."

 

3. Прощання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
3406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку