Підготувала - Прохорчук Віра
Конспект занять з англійської мови для дітей старшої групи
Тема: Toys. Лексико-граматичні структури „What is this?", "This is a...", пісня "About my toys" („Оnе and two.")
Тип заняття: введення нового матеріалу
Практична мета: ознайомити дітей з новим мовним матеріалом:
Освітня мета: ознайомити дітей із героями казки Б.Волкова „ Чарівник смарагдового міста"
Виховна мета: виховувати уміння слухати
Розвиваюча мета: розвивати слухову та зорову память, доброту та повагу, формувати уміння використовувати позамовні засоби (міміку, жести, пантоміму, емоційне забарвлення голосу)
Обладнання: програвач з USB-носієм, картинки, пісня «About my toys».
Тривалість заняття: 20—25 хв.
Хід заняття
1.Початок заняття
1.1.Привітання. Виконання пісні „Good morning"
1.2.Фонетична зарядка. Вправляння у вимові звуків: [w; t; z - ρ; d - t; t - k]. Приходить пані Вимова зі своїми дресированими звірятами: „Дітки, англійський годинник цокає „tick - tock". Повторюйте за мною тричі „tick - tock". Молодці! А тепер давайте задуваємо свічку - округлюємо губи і кажемо [www].A зараз розтягніть губи, посміхніться і вимовіть звук [ρ ρ р]. Перевірте, чи ваш Mr. Tongue знаходиться між зубками. Щоб цей звук не перетворювався на звук [сі],чи звук [ w ], опустіть нижню губу. Наш папуга співає пісеньку "Din - don", допоможемо йому.
2. Основна частина заняття
2.1. Введення нового матеріалу: Вчитель звертається до дітей: „Діти, хороька дівчинка Елі зі своїм вірним песиком Тотошкою з казки „Чарівник смарагдового міста" потрапили у підземне царство, де майстри-рудокопи добували дорогоцінне каміння. Але в підземеллі було дуже темно, Елі з Тотошкою нічого не могли побачити і розгубили свої іграшки. Послухаємо, що вони говорять
What is this? (3t) — Що це?
This is a ball (3t) — Це м'яч.
What is this? (3t) — Що це?
This is a doll (3t) —Це лялька.
What is this? (3t) — Що це?
This is a star (3t). — Це зірка.
What is this? (3t) — Що це?
This is a car (3t) — Це машинка.
Let's sing a song —Давайте заспіваємо пісню.
One and two and three and — Один і два, і три, і чотири,
four, I am sitting on the floor, —Я сиджу на підлозі.
I am playing with the ball — Я граю з м'ячем
and a pretty little doll. — і маленькою гарненькою лялькою
2.2. Розучування нового матеріалу.
Гра „Бабуся і окуляри". Діти стають у шеренгу. Вчитель: „Діти, наша англійська бабуся не може знайти свої окуляри. Шукаючи їх, вона говорить: „Що це?", англійською мовою: „What is this?". Давайте допоможемо їй . Діти повільно просуваються вперед і повторюють. „What is this?" (три - п'ять разів).
Гра „Плескаємо у долоні". Діти стають один навпроти одного, формуючи дві шеренги. Діти з шеренги № 1 вимовляють слово „ This" і плескають у долоні дітей, які стоять навпроти. Потім діти із шеренги № 2 плескають у долоні перших і вимовляють слово „ is" (3 - 5 разів). Пізніше діти міняються місцями.
Гра „ Магазин іграшок." Педагог: „ Діти, ми з вами опинилися у казковому магазині, усі іграшки живі.
car(3t) —Машина (крутимо кермо)
star (3t) — Зірка (ловимо зірку з неба)
ball (3t) — М'яч (б'ємо м'ячем об підлогу)
doll (3t) — Лялька (показати, як іде лялька)
2.3. Закріплення нового матеріалу
«Сеанс сну» Діти сідають чи лягають на килимок, заплющують очі. Педагог у нормальному темпі по 2 - 3 рази, без перекладу зачитує речення і слова, вивчені На занятті: ..What's this? This is .... a ball - a doll; a car - a star ."
3. Прощання.