Конспект заняття "Бабусина ферма"

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мовлення "Бабусина ферма" для другої молодшої групи.
Перегляд файлу

Конспект заняття на тему « Бабусина ферма»

 

        Програмовий зміст: Діамонологічна компетентність: Сприяти вмінню дітей легкуо і  вільно відповідати на запитання дорослих. Вчити брати участь в колективній бесіді.

     Лексична компетентність: Розширювати знання, збільшувати запас слів, що означають назву предметів: ферма, фермер.. Вчити розуміти і вживати узагальнююче слово: свійські тварини. Проловжувати вчити добирати слова протилежні за значенням ( антоніми ) : довгий, короткий.

       Граматична компетентність: Продовжувати роботу над правильним вживанням іменників у різних відмінкових формах. Вчити використовувати прості види складнопідрядних речень зі сполучником –а-. Намагатися дотримуватися правильного порядку слів у оеченні.

       Виховувати уважність, вміння спільно працювати, любов до природи.

        Матеріал до заняття: Декорації фермерського господарства, свійські тварини : кінь, коза, корова, собака, кіт, фермер, презентація « Бабусина ферма».                                       

                                                            Хід заняття.  

 

     Бабуся: Доброго дня,  мої любі діточки. Я вас хочу запросити  в гості на  мою ферму.  (прийшло повідомлення). Так, так.   Мені прийшло голосове повідомлення з моєї ферми. Але я щось не можу нічого зрозуміти. Можливо ви мені допоможете. ( включаю аудіо запис голосів тварин).

-         Кого ви почули?

-         Ми почули корову, собаку…..

Тож давайте поспішати, щоб там не трапилося біди. Сідаємо в потяг і вирушаємо  до мене на гостину, на мою ферму. ( ідемо потягом)

    Ось ми і на фермі. Тут живуть мої тваринки, за якими я доглядаю. В мене є працьовитий помічник. А називається він фермер.  . Ми разом  тварин годуємо, гладимо, миємо, прибираємо після тварин. Котик, собака, корова, кінь, коза  - це свійські тварини, бо за ними доглядають люди.

-         Куди ми приїхали? ( на ферму)

-         Хто живе на фермі (корова, кінь, коза, кіт, собака)

-         Хто мені допомагає доглядати за тваринами? (фермер)

-         Яку назву мають тварини, які живуть на моїй фермі ( свійські тварини)

( Запитую 2-3 дітей).

-         Чому їх називають  свійськими тваринами? ( бо за ними доглядають люди і живуть вони дома в хліві.)

       Діти, давайте сядемо на килимок  і  подивимося, чим мої свійські тварини люблять займатися.

-         Кінь коричневий, а коза біла.

-         Корова любить травичку, а собака кістку.

-         Кінь стоїть, а кіт лежить.

 

-         У кота хвіст довгий, а у кози короткий.

-         Кінь живе в хліві, а собака в будці

Не привикла я ось так сидіти, бо треба доглядати за тваринами і постійно рухатися. Давайте  ми всі разом порухаємося.

 

Фізкультхвилинка.

 

      Діти,  поки ми рухалися, я десь загубила свої окуляри .  Зір в мене поганий і  тепер погано бачу. Тому потрібна ваша допомога. Пропоную вам подивитися на екран і допомогти мені . Я не бачу  хто що робить в мене на фермі.  Ви мені будете розповідати,  я слухатим і все знатим.

 

-         На фермі багато корів

-         Фермер дає їсти корові

-         Діти доглядають за коровою

 

-         На фермі багато котів

-         Фермер дає їсти котові.

-         Діти доглядають за котом.

 

-         На фермі багато кіз.

-         Фермер дає їсти козі.

-         Діти доглядають за козою.

 

     Любі діти. Я вже засумувала за своїми  тваринами. Тому мені дуже хочеться повернутися на свою ферму. Я вам відкрию секрет. Мої тварини дуже люблять гратися.  Тому я пропоную вам з ними погратися в гру «Якої тварини не стало». Ви будете затуляти очі, а вони будуть від вас ховатися. Ви повинні бути дуже уважними, бо  тварини хитрі і кмітливі.  (Діти затуляють очі, а вихователь ховає тварину. Діти повинні вказати, якої тварини не стало.)

     Що ж , діти, я дуже рада, що ви завітали до мене  в гості.

 

-         Де ви побували сьогодні? ( на фермі)

-         Які тварини тут живуть? (кіт, собака , корова..)

-         Як ми їх називаємо одним словом? ( свійські тварини)

-         Хто мені допомагає доглядати свійські тварини? ( фермер)

 

  А зараз вам час повертатися до себе в садочок. Вас там чекають ваші улюблені іграшки. Тож сідаємо на потяг і будемо вирушати  в дорогу.

      З ким ми будемо прощатися на фермі? (свійськими тваринами і фермером). Що треба сказати? ( До побачення. Було дуже цікаво.)

Повернення в садочок.

   

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Колодій Яна
Додано
25 березня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку