Конспект заняття "Чарівна подорож"

Про матеріал
Мета: Закріплення знань про звуки, звуковий аналіз слів, поділ слів на склади. Закріплення правил дорожнього руху, знання про дорожні знаки, формування навичок переходу вулиці, виховання обережності. Подолання емоційної замкнутості та розуміння внутрішнього світу інших людей, довіра один одному. Учити робити самостійно висновки, фантазувати, висловлювати власну думку. Розвивати зорову діяльність, дрібну моторику рук та пальців. Виховувати бажання допомагати тим, хто потребує допомоги. Збагачувати активний словник. Виховувати позитивне ставлення до однолітків.
Перегляд файлу

«Чарівна подорож»

Мета: Закріплення знань про звуки, звуковий аналіз слів, поділ слів на склади. Закріплення правил дорожнього руху, знання про дорожні знаки, формування навичок переходу вулиці, виховання обережності. Подолання емоційної замкнутості та розуміння внутрішнього світу інших людей, довіра один одному. Учити робити самостійно висновки, фантазувати, висловлювати власну думку. Розвивати зорову діяльність, дрібну моторику рук та пальців. Виховувати бажання допомагати тим, хто потребує допомоги. Збагачувати активний словник. Виховувати позитивне ставлення до однолітків.

Хід:

Вихователь: Діти. Запрошую вас подорожувати. Скажіть на чому це можна зробити?

(Відповіді дітей)

Вихователь: Запрошую вас на чарівний потяг. Заспівайте нашу улюблену пісню «Паровоз «ромашка»».

Увага, увага! Усі поспішайте в казковий експрес.

Ви швиденько сідайте

Нас, друзі, чекають

Завдання і гра

Займайте скоріше місця

Набрали повітря

Сказали «Чу! Чу!»

Експрес промовляє

«По рейсах лечу! Чу! Чу!»

Вихователь: По рейсах швидко експрес наш летить,

А скоромовка ще швидше летить.

1 станція «скоромовка»

(Діти промовляють вивчені скоромовки)

Вихователь: Молодці, гарно промовляли. Так, як ми з вами подорожуємо потрібно закріпити правила дорожнього руху. Згадаємо, який знак головний на дорозі.

Загадка: Різні скельця є у мене: Червоне жовте і зелене.

Можу ними я сказати «Йти», «Стояти», «Зачекати». (світлофор)

(Знайомство дітей з «жителями» міста: «Зеброю», Світлофором, Дорожніми знаками)

(Бесіда вихователя з дітьми про безпеку на дорозі)

Вихователь: Вирушаємо далі. Наступна зупинка

Станція «місто іграшок»

Вихователь: Пропоную вам обрати свою улюблену іграшку.

(Діти описують іграшки, складають речення, ділять слова на склади)

(Помічають двох однакових гномиків, але з різним виразом обличча-сумним та веселим)

Вихователь: Діти, скажіть чому можна радіти, а від чого сумувати?

(Відповіді дітей)

Вихователь: Пропоную сумному гномику сказати ласкаві слова. Щоб у нього покращився настрій

(Компліменти дітей)

Вихователь: Продовжуємо нашу подорож. Наступна зупинка

Станція «мокра»

Вихователь: Діти, подивіться, дощик залишив нам чарівні краплини.

(На аркуші паперу великі краплини блакитного кольору. Діти дмухають на них та фантазують на що схожі фігури)

Вихователь: Подивіться, бачите яке гарне озеро. Давайте згадаємо, яких жителів водойм ви знаєте?

(Відповіді дітей)

Вихователь: Подивіться. В цьому озері мешкають незвичайні рибки, давайте їх розглянемо. (Фішки до звукового аналізу слів)

Звуковий аналіз слів.

Звучить музика.

Вихователь: Діти, нам потрібно повертатися додому.

 

docx
Додано
10 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку