Конспект заняття «Цвітуть сади (колективна робота)»

Про матеріал
Розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля — квітучі фруктові дерева; учити образно відтворювати побачене в аплікації; продовжувати тренувати моторику рук — вирізати ножицями (дерева — стовбур, гілки), вправляти у нетрадиційному способі аплікації — скручування серветок для зображення квітів — цвітіння дерева; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; розвивати творчі здібності, фантазію; виховувати зосередженість, акуратність, бажання та вміння працювати в колективі; викликати естетичний смак, цікавість до аплікації та бажання до творчості.
Перегляд файлу

«Цвітуть сади (колективна робота) »

Конспект заняття

(образотворча майстерня - аплікація)

Мета: розвивати естетичне сприймання дітьми навколишнього довкілля — квітучі фруктові дерева; учити образно відтворювати побачене в аплікації; продовжувати тренувати моторику рук — вирізати ножицями (дерева — стовбур, гілки), вправляти у нетрадиційному способі аплікації — скручування серветок для зображення квітів — цвітіння дерева; формувати вміння композиційно правильно розміщувати зображення на аркуші паперу; розвивати творчі здібності, фантазію; виховувати зосередженість, акуратність, бажання та вміння працювати в колективі; викликати естетичний смак, цікавість до аплікації та бажання до творчості.

Попередня робота: спостереження за цвітінням фруктових дерев у саду під час прогулянок; розглядання ілюстративних матеріалів; читання творів художньої літератури.        Матеріал: картина «Квітучий сад»; лист ватману або шпалер, тонований зеленим кольором; рожеві та білі серветки для квітів; патички для клею; серветки звичайні.

ХІД ЗАНЯТТЯ

I. Організаційний момент

Вихователь звертає увагу дітей на природу за вікном, пропонує привітатися з сонечком, небом, пташками, деревами.

Доброго ранку, сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне! Доброго ранку, в небі пташки! Доброго ранку, маленькі берізки! Я вас вітаю, люблю, пізнаю — Бо живемо ми в одному краю!

Психогімнастика «Я — дерево»

Я — дерево, я стою, хитаюсь від вітру, мої ноги — це коріння, моє тіло — це стовбур дерева, мої руки — це гілля, що тягнеться вгору, до неба. Кожен з вас — деревце, а разом ви — ліс.

 Яка пора року наразі?

ВЕСНЯНКА (Уривок) Травонько, травонько, зеленись, Золотому сонечку поклонись, Щоб розквітла яблунька на горі, Щоб всміхалась весело дітворі.

(В. Ладижець)

II. Мотивація

 Де ви бачили дерева? (У саду) Що ви бачили восени на цих деревах? (Яблука, сливи, груші, абрикоси) Дерево, на якому ростуть яблука, називається яблунею. Як називається дерево, на якому ростуть сливи (груші, абрикоси)? Погляньте на картину «Квітучий сад». Що є у дерев? (Стовбур, гілки, квіти) Скільки стовбурів у кожного дерева? (Один) Чого багато у дерев? (Гілочок, квіточок) Які гілки у дерева? (Великі й малі, товсті та тонкі) Які квіти у дерев? (Маленькі, рожеві, білі, майже однакові) Що з'явиться на місці квітів фруктових дерев, після їх цвітіння? (Малесенькі плоди, що ростимуть, збільшуватимуться, дозріватимуть.) Вам подобається квітучий сад навесні? Усі разом створимо картину весняного цвітіння фруктових дерев і прикрасимо нею групу.

III. Продуктивна діяльність

 Ходімо до нашої художньої майстерні та підготуймося до аплікації.

Пальчикова гімнастика «Квіточки»

Наші гарні квіточки розтуляють пелюстки, Тихо вітер їх хитає, пелюстки перебирає. {Сплітають пальці рук у форму квітки, поволі відкривають, плавно погойдуючи.) Наші гарні квіточки затуляють пелюстки, Тихо засинають, голівками хитають. (Сплетені пальці рук у формі квітки поволі закривають, плавно погойдуючи.)

 Що у нас приготовлено для аплікації? (Ножиці, патички для клею, клейстер, смужки сірого та коричневого паперу для стовбурів дерев, рожеві та білі серветки для квітів, серветки звичайні) Як ми будемо зображувати квіти дерев?

Етапи роботи

 Розподіліть між собою, хто що робитиме.

 Виріжте стовбури і гілочки зі смужок темних кольорів

 Із рожевих та білих серветок виготовте «квіточки» для дерев. Слід відривати маленькі шматочки серветки і пальчиками скочувати невеличкі кульки-квіточки різної величини: маленькі, ті, що не розквітли, великі — ті, що вже розквітли.

 Коли ви виготовите всі деталі дерев, можна їх приклеювати. Великі дерева — ближні, маленькі — ті, що ростуть далеко.

 Після наклеювання дерев розміщуйте між їх гілками заготовки-квіточ-ки — патичком наберіть клей, поставте відбиток клею на будь-якому місці крони дерева і приклеїте свої кульки-квіточки на всьому дереві.

 Берімося до роботи!

Вихователь під час аплікації перевіряє:

 чи опанували прийом різання по прямій — стовбури і гілки дерев;

 чи сформовано навичку прийому скачування серветок, для отримання квітів;

 чи правильно ставлять відбиток клею патичком;

 чи акуратно набирають клей;

 чи всі правильно розташовують зображення квіточок на дереві. Вихователь допомагає кожній дитині, для створення ситуації успіху. Діти

працюють під спокійний музичний супровід.

Фізкультхвилинка

Навкруги вітрець гуляє,

(Руки на пояс, виставляють ногу на п'ятку.) Наші деревця хитає. (Нахиляють тулуб у сторони.) Угору вони тягнуться, (Стають навшпиньки.) А йому не піддаються. Тихше, тихше, вітерцю, (Присідають.) Вгомонися, пустунцю! .(Рухи руками вперед та назад.)

IV. Підсумок

Вихователь розміщує картину для обговорення, уточнює найбільш удале розміщення дерев, виготовлення стовбурів, гілок, квітів. Наголошує, що тепер у групі буде красива картина «Квітує, радіє наш сад».

 

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку