Конспект заняття для дітей 1 мол.групи ,,В гості зайчик завітав’’

Про матеріал
Продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами ( зайчиком), характерними ознаками зовнішнього вигляду, поведінки; викликати інтерес до життя тварин; розвивати спостережливість, увагу; виховувати любов до живої природи.
Перегляд файлу

                                Тема: ,,В гості зайчик завітав’’

 

   Мета: Продовжувати знайомити дітей з дикими тваринами ( зайчиком), характерними ознаками зовнішнього вигляду, поведінки; викликати інтерес до життя тварин; розвивати спостережливість, увагу; виховувати любов до живої природи.

   Матеріали та обладнання: ілюстрації ,,Зайці’’, ,,Кролі’’.

 

                                 Хід заняття.

 

1. Ігрова ситуація-вихователь показує дітям чарівний мішечок з якого виглядають вушка зайчика і загадує загадку:

 

                                Я маленький, я вухатий,

                                Сірий,білий, весь пухнатий.

                                Я стрибаю, я втікаю,

                                Ще я куций хвостик маю.

 

Діти: Зайчик.

   Вихователь: Давайте привітаємось із зайчиком. Зайчик приніс вам картинки із зображенням своїх друзів. Давайте розглянемо їх (діти розглядають картинки).

 

                                Запитання до дітей:

 

-Хто зображений на картинці?

-Де живуть зайчики?

-Якого вони кольору?

-Які в зайчиків вуха?

-Який мають хвостик?

-Кого зайчики бояться в лісі?

 

                        Пальчикова гімнастика: ,,Зайчик’’

 

                                 На землі сніжок лежить,

                                 Зайчик по сніжку біжить.

                                 Мерзнуть вушка,

                                 Мерзнуть лапки,

                                 Бо без валянців

                                 Та шапки. Ой!

 

   Вихователь: А тепер малята давайте розглянемо картинку із зображенням кроликів.

-Де живуть кролики?

-Хто їх доглядає?

-Чим схожі кролики із зайцями?

(Вихователь пояснює дітям, що заєць, який живе в лісі, змінює колір хутра, щоб пристосуватися до тих умов, у яких він мешкає. А кролі, які живуть у селі, колір хутра не міняють, бо умови життя у них не змінюються).

   Вихователь: А тепер давайте пограємо у гру.

 

                               Д / гра: ,,Хто де живе?’’

 

   Мета: Закріпити назви диких та домашніх тварин; вміти їх звуконаслідувати та імітувати їхні рухи; розвивати пам’ять, мовлення, спостережливість.

 

                                         Хід гри.

 

   Вихователь в один куток стола ставить іграшкові дерева (ліс), а в другий куточок іграшкову хатинку та іграшки домашніх і диких тварин. Просить дітей допомогти іграшковим звірятам знайти свої домівки.

Звірята дякують малятам за допомогу.

 

   Підсумок:

- Малята хто живе в лісі?

- Що вміє робити зайчик?

- Як ходить ведмідь?

- Як бігає лисичка?

- А які тварини живуть вдома?

- Що вміють робити?

      

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
1545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку