Конспект заняття для дітей молодшої групи "Кольори"

Про матеріал
закріпити з дітьми назви кольорів; продовжувати формувати розуміння й особливості вживання узагальнюючого поняття колір; розвивати допитливість, уважність; виховувати організованість у грі.
Перегляд файлу

Тема: Кольори

Мета: закріпити з дітьми назви кольорів; продовжувати формувати розуміння й особливості вживання узагальнюючого поняття колір;  розвивати допитливість, уважність; виховувати організованість у грі.

      Хід заняття

- Діти, до нас сьогодні завітав Олівець- Малювець.(Запрошують Олівцеві -Малювцеві сісти)

- Сідай, будь ласка.

- Олівець уміє дуже гарно малювати. Його навчила матуся-веселка. У нього є багато братів олівчиків і сестричок- фарб. Вони всі малюють різний колір. Коли ж зберуться разом, то схожі на свою матусю. Мама-Веселка їх дуже любить, і дітки її дуже люблять.(Розглядають олівці)

- Ось послухайте як Олівець- Малювець розповідає про свою маму-Веселку:

     Вийшла звідкись гарна жінка

     На ній стрічка- семицвітка;

     А де з річки воду брала,

     Та коромисло зламала.

Вихователь виставляє малюнок, де зображена Веселка.

- Діти, вам подобається Веселка? (Так). А чим? (Вона гарна, яскрава, різнокольорова)

- Давайте назвемо кольори Веселки (Відповіді дітей)

- Олівцеві приємно, що ви так багато знаєте про його матусю. Вона дійсно різнокольорова. І коли вони з братами та сестрами всі разом щось розфарбують, то вона говорить." Мої ж ви різнокольорові пустунчики".

 А ще в Олівчика є друзі, які живуть поряд. Олівці чорного та коричневого кольору. Що можна намалювати цими кольорами?(Землю, стовбури дерев)

 Олівець- Малювець засидівся і почав щось робити. Що він робить?(Малює).Де він малює? (На папері)

- А що потрібно, щоб гарно малювати? (Для того, щоб малювати, потрібен папір, олівці, фарби)

- Молодці, діти! Тож відпочинемо.

Фізкультхвилинка

Розмалюю писанку, розмалюю,      (діти малюють у повітрі)

Гривастого коника намалюю.          (підстрибують на місці)

Розмалюю писанку, розмалюю,       (повторно малюють у                                                                                                                                                                                                                повітрі)

І сопілку гарну я намалюю,              (Удають, що грають на                                                   Ду-ду-ду-ду-ду.                                                            сопілці)

- Доки ми відпочивали, веселка стала коромислом над лугом і розцвіли різнокольорові квіточки. Давайте спіймаємо метеликів і посадимо їх на кожного на свою квіточку.

Дидактична гра "Посади метелика на квітку"

Мета: закріпити назви кольорів, уміння знаходити свій колір з-поміж інших; виховувати уважність.

Матеріал: різнокольорові метелики на ниточках, різнокольорові квіти за кількістю дітей, дзвіночок.

Вихователь дзвенить дзвіночком, діти з метеликами у руках бігають поміж квітками, розкладеними на килимку. Дзвіночок затихає, кожен метелик знаходить свою квітку відповідного кольору.

- Дітки, а Олівець- Малювець приніс іще щось. Погляньте і скажіть, що це? (Одяг)Так, а якого він кольору? (Різнокольоровий) Правильно. Братики Олівчики і сестрички розфарбували його в різні кольори.

Дидактична гра "Добери за кольором"

 Діти розбирають предмети одягу. Коли вихователь сигналізує кольоровим олівчиком, діти приносять до нього одяг такого ж кольору.

Рухлива гра "Знайди свою хатинку"

Вихователь розподіляє, хто в якій хатинці за кольором буде жити (червоний, коричневий, блакитний)

Діти бігають, а коли задзвонить дзвоник, підходять до своєї хатинки і називають колір.

Підсумок

- Назви яких кольорів ви запам'ятали?

 

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
1148
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку