Конспект заняття для дітей молодшого дошкільного віку

Про матеріал
Комбіноване заняття з мовленнєвого розвитку та природи для дітей молодшого дошкільного віку. Тема: Друзі сонечка. Мета: Розвивати мовлення, пам’ять, слухову та зорову увагу, дрібні м’язи рук. Виховувати любов до живої природи, турботливість. Продовжувати вчити впізнавати та називати комах нашої місцевості, спонукати запам’ятовувати їх назви, ознаки, способи пересування. Вчити відповідати на запитання вихователя, правильно вживати іменники, дієслова, вправляти у звуконаслідувальні з різною силою голосу.
Перегляд файлу

Комбіноване заняття з мовленнєвого розвитку та природи для дітей молодшого дошкільного віку.

Тема: Друзі сонечка.

Мета: Розвивати мовлення, пам’ять, слухову та зорову увагу, дрібні м’язи рук. Виховувати любов до живої природи, турботливість. Продовжувати вчити впізнавати та називати комах нашої місцевості, спонукати запам’ятовувати їх назви, ознаки, способи пересування. Вчити відповідати на запитання вихователя, правильно вживати  іменники, дієслова, вправляти у звуконаслідувальні з різною силою голосу.

Матеріал: іграшка жучок Сонечко, картинки з комахами, ілюстрації комах, корзина, д/г « Розсели комах».

Хід

    ( стук у віконце )

      - Хто це стукає в віконце?

     Може це яскраве сонце?

     Може дощова хмаринка?

     Може лялечка Даринка?

     Ні, до нас прийшов жучок.

     Любе сонечко – дружок.

-         Діти, погляньте, який гарний до нас залетів жучок. Як називається він?  ( Сонечко )

     - Діти, якого кольору у нього крильця? ( Червоного )

     - Що є на крильцях? ( Крапочки )

     - Скільки їх? ( Багато )

     - Що ще є у Сонечка? ( Тулуб, голова, лапки )

     - А де живе Сонечко? ( На листочку )

- Сонечко каже, що хоче нас познайомити зі своїми друзями такими самими маленькими комахами. Сідайте всі за столики.

     Подивіться малюки

     Паперові «колобки»

     Ви їх швидше розгортайте

     Впізнавайте й називайте

Візьміть у корзині по – паперовому «колобку»,  розгорніть його і погляньте на друзів Сонечка. Що за комашки там сховались?

Д/г «Що заховалося в паперовому клубочку?»

- Хто це?(метелик). На що схожий він?( на квіточку). Що вміє робити метелик?( літати).

- А це хто?(мурашка). Що вміє мурашка?(повзати).А де живе?( в мурашнику).

- Хто це?(комар). Що вміє робити?( літати, кусати,пищати). Як пищить комар?(дз-з-з). Як лагідно можна назвати його?( комарик).

- А ось це хто?( коник стрибунець). Що вміє робити?( стрибати). Де живе? ( у траві)

- Хто це?(бджілка?).А хто знайшов ще бджілку?Що вміє бджілка?(літати, збирати нектар). Де живе джілка?( у вулику). Як каже бджілка?(бж-ж-ж)

Д/в «Голосно-тихо»

-         Заспівай пісеньку бджілки тихо, а потім голосно. А потім навпаки.

Діти, ось ми і познайомилися з друзями Сонечка. Їм час повертатися додому. Давайте ми їх візьмемо і віднесемо у їхні домівки.

Д/г « Розсели комах»

-         Куди, Андрійку, посадив бджілку?( посадив у вулик) Чому? ( бо бджілка живе у вулику).

-         Куди, Софійко,ти поклала мурашку?( поклала у мурашник).

-         Де ти, Сергійко, сховав коника?( я сховав його у траві).

-         Де твоє, Кирилко, сонечко? (моє сонечко на листочку).

-         Молодці, діти. Яка комашка вам сподобалася більше?А чи знаєте ви ще якихось комах?Де можна їх зустріти? На яку комаху ви хотіли б бути схожими? Чому? Скажемо нашим комашкам до побачення.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку