Конспект заняття для дітей молодшого дошкільного віку

Про матеріал
Комбіноване заняття з мовленнєвого розвитку та художньої літератури для дітей молодшого дошкільного віку Тема: Подорож за клубочком Програмовий зміст: Розвивати і збагачувати словниковий запас, діалогічне мовлення, вміння передавати емоції, міміку, жести певного образу. Виховувати вміння уважно слухати свого товариша, бажання брати участь у драматизації та проявляти інтерес й любов до українських народних казок та воскографії. Вчити дітей інсценувати казку, правильно в діалозі передавати мову дійових осіб, близько до тексту, переказувати знайому казку за картинами. Закріпити і поглибити знання дітей про українські народні казки, відгадуючи загадки. Вчити правильно вживати прийменники в, на, під, біля, вживати пестливі слова, а також виділяти перший звук у словах.
Перегляд файлу

Комбіноване заняття з мовленнєвого розвитку та художньої літератури для дітей молодшого дошкільного віку

Тема: Подорож за клубочком

Програмовий зміст: Розвивати і збагачувати словниковий запас, діалогічне мовлення, вміння передавати емоції, міміку, жести певного образу. Виховувати вміння уважно слухати свого товариша, бажання брати участь у драматизації та проявляти інтерес й любов до українських народних казок та воскографії. Вчити дітей інсценувати казку, правильно в діалозі передавати мову дійових осіб, близько до тексту, переказувати знайому казку за картинами. Закріпити і поглибити знання дітей про українські народні казки, відгадуючи загадки. Вчити правильно вживати прийменники в, на, під, біля, вживати пестливі слова, а також виділяти перший звук у словах.  

Матеріал: кольоровий пакунок, декорації лісу, картини до казки « Колобок», м’яч, іграшковий зайчик, маски,необхідний матеріал для воскографії.

Хід заняття

Вихователь. Діти, прийшла я сьогодні в садочок, а на столі пакунок. Та такий великий! А ще у ньому щось торохтить. Як ви думаєте, що там? Але він не відкривається.

 Що робити? Як нам бути?

Треба його відімкнути.

Треба знов до чарів вдатись,

Якщо хочете дізнатись, що в середині.

То ви очі закривайте і не підглядайте.

« Чари-бари, Чари-кись, ти пакунку відімкнись.

Вихователь. Діти, що це ? Так, це клубочок. Він певно не простий, а чарівний. Аж підскакує, малята, щось нам хоче показати. Давайте підемо за ним і побачимо куди він нас кличе.

Вихователь. Покотився наш клубок покотився. І в лісочку опинився. Наш клубочок вас питає . Хто загадку відгадає.

1.Вигнав дід козу із хати,

Та й пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала

Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув-

Зайцю хатку повернув.

2.Загубив дід рукавичку,

Рукавичку-невеличку.

Звірі в неї поховались.

Бо морозу налякались.

Так вже тісно їм усім-

Ось-ось-ось порветься дім.

3.Я – бичок-третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив

І смолою засмолив

4.Сидить півник на печі,

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає,

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,

В лиски півника забрати.

5. Спекла його бабуся

Із борошна й яєць.

Такий він гарний вдався-

Ну просто молодець!

Кругленький, рум’яненький,

Веселий і меткий.

Та тільки втік із дому,

Попав у ліс густий.

Вихователь. Діти, давайте пригадаємо цю казочку за допомогою картин.

                                 Переказ казки « Колобок»

 Вихователь. Малята, давайте покажемо нашому клубочку, як зустрівся Колобок з зайчиком та вовком.

                                      Інсценізація казки

Вихователь. Ось, знову клубочок поспішає. Щось іще на нас чекає. Діти, та це ж м’ячик. Який він? ( гумовий, круглий, зелений, веселий…) А що буває гумовим? Зеленим? Круглим? Що вміє стрибати? Котитись? Мячик хоче з вами погратися.

                                  Гра «Скажи лагідно»

Вихователь. Мячик з нами вже пограв, відпочити пострибав.

                                 Фізкультхвилинка

Ну, а ми пригадаємо в мить,  як пшениченька шумить.

Ш- ш- ш-ш! ( рухи руками імітація руху колосся).

Ось комарик летить і так дзвінко пищить.

З- з- з- з! ( колові рухи головою).

Жук із гаєм розмовляє, свою пісеньку співає.

Ж- ж- ж- ж! ( напівприсяд, руки на пояс)

У траві змія сичить, з нами пісню свою вчить.

С- с- с- с! (ходьба на шпильках)

І ми з вами відпочили, та всі трохи пошуміли.

Є в клубочка для вас гра – склад додайте дітвора.

                                         Чистомовка

Ко-ко-ко – не ходіть дале…( ко)

Ки-ки-ки – мийте чисто ру…( ки)

Жи-жи-жи – чистомовочку ка…(жи)

Же-же-же – хатинку бере…( же)

Ша-ша-ша – смачна ка…( ша)

Шу-шу-шу – їм я ка…( шу)

Га-га-га – широка доро… ( га)

Гу-гу-гу – покажу доро…( гу)

Вихователь. Наш клубочок покотився, біля кущика спинився. Діти хто це?

                                       Опис іграшкового зайчика

Вихователь. Зайчику сумно. Хоче з вами погратися.

                                       Гра « Де зайчик?»

(Вживання прийменників в, на, під, біля)

Вихователь. Наш клубочок поспішає, знов цікаве нас чекає.

(підходимо до столиків, на них аркуші паперу)

Вихователь. Тут художник поспішав і не все домалював.

Вам потрібно губки взяти, у фарбу умокати і аркуш свій замалювати.

                                             Воскографія

Вихователь. Молодці, діти. Подивіться кожен на свій малюнок, що у вас було сховано Та назвіть перший звук цього слова.

                                      Гра « Чарівна пісенька»

Вихователь. Ну й розумні ви малята – все зуміли розказати. А клубочок поспішає, в інший садочок вирушає. Побажаємо йому щасливої дороги. Нам теж час повертатися. Ми з вами полетимо. Уявіть що ви  «літачки», а руки ваші « крила», язички – « мотори». Завели « мотори» - р-р-р- полетіли.

Вихователь. От і закінчилась наша подорож з чарівним клубочком. Що вам сподобалося найбільше?Кому ми допомагали? Я вам усім дякую.

 

docx
Додано
29 жовтня 2023
Переглядів
459
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку