конспект заняття для дітей раннього віку "На подвір’ї у бабусі Дарини»

Про матеріал
Програмовий зміст: Навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, звуконаслідувати тваринок. Вчити визначати на дотик форму предмета та ознаки за тактильним відчуттям, закріпити назви кольорів (червоний, зелений). Створити позитивний, емоційний клімат у групі. Розвивати сприйняття, дрібну моторику, пам’ять, увагу, наочно-образне мислення, інтерес до народної творчості. Виховувати любов до тварин та бажання за ними доглядати.
Перегляд файлу

Тема: «На подвір’ї у бабусі Дарини»

(конспект заняття для дітей раннього віку)

 

 

Програмовий зміст: Навчати дітей правильно називати тварин та їх дитинчат, звуконаслідувати тваринок. Вчити визначати на дотик форму предмета та ознаки за тактильним відчуттям, закріпити назви кольорів (червоний, зелений). Створити позитивний, емоційний клімат у групі. Розвивати сприйняття, дрібну моторику, пам’ять, увагу, наочно-образне мислення, інтерес до народної творчості. Виховувати любов до тварин та бажання за ними доглядати.

Матеріал: темне полотно, манна крупа, кукурудза, яблука червоного і зеленого кольору, дидактична гра «У бабусі на подвір’ї», іграшка – бабуся із лялькового театру.

Хід заняття:

  1. Організація дітей до заняття.

Вихователь. Малята, давайте станемо у коло, візьмемося за ручки та привітаємося один з одним (діти вітаються).

Вихователь. Дітки, погляньте у віконечко, щось не видно сонечка. Давайте покличемо його, щоб привітатися (діти разом з вихователем виконують закличку).

Вийди, вийди сонечко, На дідове полечко,

На бабине зіллячко, На наше подвір’ячко, На чудові квіточки, На маленькі діточки,


Там вони граються, Тебе дожидаються.

Вихователь. Ой, дивіться, сонечко виглянуло! Але, щось воно не веселе, не посміхається. Та це тому, що в нього немає промінчиків. Давайте намалюємо промінчики сонечку (вихователь на темне полотно на столику висипає манну крупу, малює посередині пальцем коло і пропонує дітям намалювати сонечку промінчики, вихователь малює рот і очі. Діти виконують завдання. В ході завдання вихователь ставить дітям запитання: На яку геометричну фігуру схоже сонечко?Відповіді дітей – круг. Які промінчики? Відповіді дітей – довгі, короткі).

  1. Пізнавальна діяльність.

Вихователь. Молодці, малята, яке гарне у нас сонечко посміхається. Давайте привітаємося із ним.

Доброго ранку сонце привітне, Доброго ранку небо блакитне, Доброго ранку, у добрий час, Раді привітати усіх нас.

Вихователь. Ой, які ви молодці. Нам стало тепло, радісно і затишно.

Вихователь. Діти, у нас сьогодні такий чудовий день. Давайте ми разом з сонечком підемо до бабусі Дарини у гості. Закриємо оченята і промовимо слова «1,2,3 бабусине подвір’я з’явись» (вихователь знімає тканину під якою на килимку знаходиться дидактична гра «У бабусі на подвір’ї»).

Бабуся. Доброго дня мої хороші (діти вітаються з бабусею). Заходьте до мене в гості, я багато вам чого покажу. У мене велике господарство (діти оглядають подвір’я).

Вихователь. Хто живе у бабусі на подвір’ї? (діти називають: корова, коза, кінь, поросята, собака, кіт, курка з курчатами, качка з каченятами).

 

 

Вихователь. Хто доглядає за тваринами? (відповіді дітей).

Вихователь. Малята, як називається тваринка, яка дає молоко? (відповіді дітей). А якщо вона голодна що вона каже? (діти звуконаслідують корівку

Вихователь. А хто любить пити молочко? (відповіді дітей). Яка тваринка теж любить молоко? (відповідь дітей - котик).

Вихователь. Так, молодці! А ось і наш котик п’є молочко. Давайте ми йому розкажемо потішку:

Киця мура, де ти була? Ми шукали, ти не чула, Ти сиділа під столом, Їла кашу з молочком.

Вихователь. Молодці малята. Котику дуже сподобалася потішка, він аж замуркотів від задоволення. Як муркочить котик? (діти звуконаслідують кота). Котик дуже хоче з нами погратися. Подивіться, діти, як багато горобчиків злетілося до бабусі на подвір’я попоїсти щось смачненьке. Зараз наш котик всіх горобчиків порозганяє (діти гравють рухливу гру «Пташки і кіт»).

Вихователь. Порозганяв всіх горобчиків наш котик.

Вихователь. Подивіться, діти, ось качка з каченятами іде. Давайте заспіваємо їй пісеньку (діти виконують українську народну пісеньку).

Качка, качка йде, Каченят веде,

На попасочку, На порясочку,

На холодну водицю, На зелену травицю.

Вихователь. Дітки, а каченята дуже люблять їсти кукурудзу. Давайте ми погодуємо каченят. Але в кукурудзі є ще один сюрприз. Давайте ми його відшукаємо (вихователь підводить дітей до ємкості з кукурудзою, в якій заховані яблучка червоного і зеленого кольору).

Вихователь. А зараз засунемо ручки в кукурудзу і відшукаємо, що там заховано (діти находять яблучка, визначають на дотик предмет, уточнюють колір).

Вихователь. Так, малята, у кукурудзі заховані яблучка. А яка тваринка любить їсти яблучка? (відповідь дітей - коза).

Вихователь. Правильно, молодці. Давайте ми зараз кукурудзу віддамо каченятам, а яблучками почастуємо козу і заспіваємо їй пісеньку (діти виконують українську народну пісню).

Гоп – гоп козуню, Гоп - гоп сіренька, Гоп - гоп біленька, У нашої кізоньки, Чотири ніженьки.

  1. Підсумок заняття.

Бабуся. Дітки, то сподобалося вам у мене на подвір’ї? Кого ви там бачили? (відповіді дітей).

Вихователь. Бачу вам сподобалося у бабусі. Давайте ми подякуємо їй за гостинність. Нам пора повертатися в садочок (діти дякують бабусі і прощаються).

docx
Додано
8 липня 2020
Переглядів
4701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку