Конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку на тему: «Про безпеку треба дбати - правила запам'ятати»

Про матеріал
Навчальні завдання;Учити дітей дотримуватись правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки. Формувати уявлення дітей про небезпечні для здоров я та життя предмети ( гострі, колючі, ріжучі, вогненебезпечні) Покращувати навички пояснювального мовлення
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей середнього дошкільного віку на тему: «Про безпеку треба дбати - правила запам'ятати»

(Основи безпеки життєдіяльності)

Навчальні завдання;Учити дітей дотримуватись правил безпечного користування предметами , надавати перевагу безпечним видам діяльності, підтримувати свідоме, відповідальне ставлення до особистої безпеки.  Формувати уявлення дітей про небезпечні для здоров я та життя предмети ( гострі, колючі, ріжучі, вогненебезпечні)  Покращувати навички пояснювального мовлення

Розвивальні завдання: Розвивати в дітей вміння розмірковувати: чому цікаві та привабливі зовні предмети можуть бути небезпечними. Виховні завдання: Виховувати в дітей обережність щодо предметів, які можуть зашкоджувати власній безпеці.

Обладнання: ляльки Буратіно, Дракона, пакунок з побутовою хімією, коробка з небезпечними речами, картки до д/ігор,олівці, сигнальні картки-вогники,три ємності з водою, піском, мокрою ганчіркою.  

Хід заняття:

Вихователь: Діти, кожен день нас оточує багато речей. Певні речі ми з вами добре знаємо, а деякі ще ні. Бувають небезпечні та безпечні предмети, шкідливі та корисні. Ось сьогодні ми поговоримо про те, та чому так важливо нам з вами про це знати. Ой, малята,дивіться,а ось і перший гість завітав до нас (діти зустрічають іграшку Буратіно )

Буратіно: Добрий день, малята. А я зібрався у гості до Мальвіни та несу їй ось такий пакуночок, щоб погратися.

Вихователь: Буратіно, нам дуже цікаво, що ти поклав у такий  гарний пакуночок? Покажи нам,будь ласка ( вихователь дістає слідуючи речі: коробка з пральним порошком, лак для нігтів, лак для волосся, пляшечка парфумів, засіб для миття посуду)

Вихователь: Буратіно, а ти читав, що написано на цих речах?

Буратіно: Я ж не вмію читати!  Але ж ці речі такі яскраві та гарні.

Вихователь: Діти, давайте розповімо про ці речі Буратіно, та пояснимо їх небезпеку для дитини ( відповіді дітей ).

Вихователь: Тепер ти розумів чому не можна гратися з такими хімічними речовинами, та чому вони шкідливі та дуже небезпечні для дітей?

Буратіно: Дякую. Тепер я все зрозумів. Я піду краще нарву квітів для Мальвіни. До побачення, діти.

 

 

 

Вихователь: Діти, дивіться, хто це прислав нам  таку гарненьку коробочку? На коробочці написано « Іграшки для дітей» . А ось і портрет того , хто  нам це приніс?

       ( діти впізнають портрет Бармалея  та роздивляються зміст коробочки: сірники, запальничка, гвоздики, бите скло, голка, кнопки,термометр, ножиці, пігулки, ножик.)

Вихователь: Діти, хіба це іграшки?Як можна назвати усі ці речі одним словом?  А які предмети можна назвати колючими?ріжучими? вогненебезпечними? Давайте знайдемо кожній речі своє місце

      ( д/гра « Розташуй речі за своїми місцями»  )

Вихователь: Молодці. А тепер давайте за допомогою цих вогників закріпимо, які предмети є вогненебезпечними.

   ( вихователь називає предмети, а діти піднімають вогники на назви вогненебезпечних речей )

Вихователь: Діти, а хто це плаче ?

         ( входить Дракончик з перев’язаною рукою )

Вихователь: Що трапилося  Дракончик? Розкажи нам.

Дракончик:  Я був дома сам, мені стало сумно і я взяв сірники, щоб запалити свічку та помилуватися на вогник. Але коли я запалив сірника, то трішечки злякався і впустив його до підлоги. Від палаючого сірника почав загорятися килимок. Я почав гасити вогонь руками. На щастя загасив, але дуже опік свою  руку. Тепер мені боляче.

Вихователь: Те, що ти не розгубився та почав негайно гасати пожежу – це добре, але робити це потрібно не рукою. Ось сідай з нами та подивись, чого боїться вогонь ( вихователь проводить дослід:у ємностях вода, пісок, мокра ганчірка. Запалюється папірець і гаситься вищеназваним речами. Діти роблять висновки. )

Вихователь: Тепер, я сподіваюсь, вам зрозуміло, що треба було  робити Дракончику? Але запам’ятайте: Якщо трапилася пожежа, треба негайно кликати про допомогу дорослих та викликати пожежників за номером 101, і ні в якому разі не ховатися від пожежі у куточку , під столом тощо, бо дим , що утворюється від вогню дуже небезпечний. А зараз ми закріпимо здобуті знання за допомогою гри «Можна – неможна»

  • Можна гратися сірниками? Самим запалювати сірники?Можна подати коробку із сірниками бабусі?
  •  Можна підняти з підлоги татову запальничку і покласти її на стіл?
  • Можна дитині вашого віку брати ножа і чистити картоплину? Можна дітям мити картоплину під краном?
  • Можна гратися ліками? Можна приймати ліки, які приписав лікар під наглядом дорослого?
  • Можна пришити самому ґудзика до сорочки? Можна спостерігати за тим , як це робить мама?

Підсумок:(    Після закінчення гри вихователь хвалить дітей за розсудливість та кмітливість . )

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 липня 2020
Переглядів
1704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку