Конспект заняття для дітей середньої групи
«Мій рідний край - моє селище»
Програмовий зміст: Формувати уявлення про те, що рідне селище - це часточка великої України. Розширити уявлення про рідний край ,про красу природи рідного краю та історичні місця . Розвивати пам'ять, увагу, естетичне сприйняття, мовлення . Збагачувати словниковий запас . Виховувати любов до рідного селища, бажання зробити його кращим.
Обладнання: ІКТ, музичний супровід, Мікрофон, Квіти.
Хід заняття:
1. Організаційний момент.
«Ми діти українські, хлопці та дівчата
Рідний край наш, Україна, щира та багата.»
2. Вступна частина.
- Як називається наша країна? Наш рідний край? (Відповіді дітей).
- Якщо ми живемо на Україні, то як називають нас? (Українцями). Ми українці, ти хлопчик – українець, ти дівчинка – українка.
- Про нашу Батьківщину багато розповідається у віршах, у піснях.
3. Основна частина. Слухання вірша «Батьківщина». Бесіда за змістом.
Знаєш ти,
що таке Батьківщина?
Батьківщина — це ліс осінній,
це домівка твоя і школа,
і гаряче сонячне коло.
Батьківщина — це труд і свято,
Батьківщина — це мама й тато,
це твої найщиріші друзі
і бджола у весіннім лузі.
Батьківщина — це рідна мова,
це дотримане чесне слово.
Перегляд відео фрагменту «Моя Батьківщина»
- Сьогодні ми з вами вирушимо у віртуальну подорож нашим селищем, яке називається Кегичівка. Наше селище – це маленька краплинка великої Батьківщини. Перегляд відео із різними місцями селища.
- Після закінчення дитячого садочку ви всі підете до школи.
- Наступна зупинка – Будинок культури , у ньому відбуваються збори односельців, різні концерти та свята.
- Парк ,у яком можна відпочити та весело провести час.
- Святогергіївський Храм.
- На площі розташовано пам’ятник Т.Г.Шевченку.
- Лікарня.
- Залізничний вокзал та ін..
Дидактична гра «Кегичівка яка?»
Скажемо гарні слова – компліменти про наше селище , як частинку великої держави, яке воно? (діти називають слова і «кладуть» в долоньку вихователю слова: гарне, красиве, зелене, рідне, мальовниче, чарівне, святкове, затишне)
Вправа «Мікрофон».
- Скажіть, яке вам місце в рідному селищі подобається і чому?
4. Підсумок заняття.