Конспект заняття для дітей середньої групи "Пори року посварились"

Про матеріал
Метою заняття є розвиток дрібної моторики рук у дітей, збагачення їхнього досвіду про характерні особливості природи, підтримування дружніх, доброзичливих стосунків між дітьми в процесі спільної праці, сприяє зняттю емоційної напруги.
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей середньої групи

 

«Пори року посварились»

 

Мета: розвити дрібну моторику, вдосконалювати  координацію рухів рук, збагачувати досвід дітей про характерні особливості природи , підтримувати дружні, доброзичливі стосунки між дітьми в процесі спільної праці. Сприяти розслабленню дітей,  зняттю емоційної напруги.

 

Матеріали: лялька-рукавичка Ворона; мішечок;  чотири макети дерев у різні пори року; кріплення для дерев, відповідно до даної пори року:  вишеньки з гачками, осінні листочки з застібками на ґудзики, сніжинки з шнурками, квіточки на липучках; коробочка з льодом; музика А. Вівальді «Пори року».

Хід заняття

  •          Добрий день, діти! Ми сьогодні вирушаємо у казку. Для того, щоб у неї потрапити, заплющимо наші очки  та промовимо чарівні слова: «Раз, два, три, казка двері відчини!» (діти промовляють).  До нас хтось дуже поспішає, а хто - ви зараз дізнаєтесь! (вихователь  показує  ворону,  у якої  є мішок та імітує звук ворони, що промовляє до дітей)
  •          Кар! Кар! Біда, біда!

Пори року посварились,

         Хто за ким іде всі збились.

Дітки ви допоможіть,

Пори року помиріть.

Я в мішечок їх зібрала

І до вас мерщій примчала.

Та вже мушу поспішати,

Щоб новину всім сказати!(ворона відлітає, залишаючи мішечок)

  •          Діти, хто це до нас прилітав? (ворона)
  •          А що вона нам повідомила? (що посварились пори року і їм необхідна допомога)
  •          От біда,  треба швидше нам усім помирити пори року.

Заглянемо у цей мішок і все з’ясуємо  (розв’язує мішок і  на килимок все з нього висипає).

  •          Що це  з мішечка нашого посипалось? (листочки, квіточки,  сніжинки, вишеньки…)
  •          Скажіть, на чому можуть цвісти ці прекрасні квіти, достигати ці ягідки?(на дереві) . Вірно. І сьогодні на допомогу нам прийшло, що? (вихователь показує макет деревця, діти відповідають) .  Деревце називається  Вишенька .
  •          Подумаємо, якого кольору листочки на вишеньці літом? (зелені)
  •          Якими ягідками ми можемо поласувати з нашого деревця? (вишеньками)
  •          Тож настав час нам одягнути нашу вишеньку так, як вона виглядає у літку. Малята, що ми будемо одягати на вишеньку? (ягідки вишеньок ) (Діти вибирають ягідки вишеньки та прикріплюють їх до деревця за допомогою гачечків, під супровід  мелодії.)
  •          Станьмо у коло і уявімо, що ми листочки на вишневому деревці. (психогімнастична вправа проводиться під супровід легкої мелодії) Вітерець легенько віє, листячко гойдає (діти гойдаються з ноги на ногу), стає все сильніше дути вітер,(промовляння звуку ш-ш-ш …)  холоднішає і листочки змінили колір з зелених на жовті, здійнявся дуже сильний вітер (промовляння звуку ш-ш-ш …)  і обірвав листочки з деревця, вони закружляли по всюди та легенько впали  на землю (діти кружляють та присідають на килимок).
  •          Дітки, ви здогадались яка це пора року настала?  (Осінь)
  •          Тож часу не гаймо, вбираймо наше деревце. Чим ми будемо його прикрашати? (жовтими  листочками)

(Діти за допомогою  застібок на гудзики прикріплюють листочки, під звучання музики)

  •          Молодці, полічіть скільки ви вже помирили пір року? (діти рахують)
  •          Погляньте, що у мене є? (вихователь показує лід, діти відповідають)
  •          А чи правильно ви відповіли ви дізнаєтесь, якщо візьмете цей прозорий камінчик та передасте один одному.
  •          Так, це холодний кубик льоду. Гляньте на свої ручки , якими вони стали? (мокрими)
  •          А це означає, що лід це що,діти? (це вода, що замерзла)
  •          Скажіть у якій порі року ми можемо побачити лід? (зимою)
  •          А зимою на дерева, на будинки,  на ялинки та кущі падають, що?..

( сніжинки)

  •          І на наше деревце зараз вони нападають. Берімо кожен сніжинку і прикріпімо її до нашого деревця (діти за допомогою методу шнурування  прикріплюють сніжинки під звучання музики).
  •          Порахуємо, скільки пір року ми помирили? (три)
  •          Покажіть на пальчиках.(діти показують три пальчики)
  •          А скільки залишилось помирити? (одну)
  •          І ця пора року називається Весна. З приходом весни зі сну пробуджається вся природа, прокидається і наше деревце. На дереві, розквітають ось такі чудові квіти . Візьмімо наші квіти і вберімо деревце (діти під музику D:\різне моє фото\садок фото різнопланові днз9\Аня\DSC_0002.JPGприкріплюють квіточки за допомогою липучки)
  •          Ось і все! Помирили усі пори року . Нумо ще раз їх назвемо (діти називають). Отож, усі пори року ідуть по черзі одна за одною. Наприклад, за зимою наступає..?  (діти  називають пори року)

Прилітає ворона і дякує дітям. Пропонує виготовити аплікацію деревця у весняну пору року. (діти з готових форм виготовляють виріб)

  •          Дуже гарні вийшли ваші роботи.

 

 

Вихователь Суворова Г. М. м. Червоноград

 

 

docx
Додано
12 серпня
Переглядів
205
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку