Конспект заняття для дітей середньої групи "Пори року посварились"

Про матеріал
Метою заняття є розвиток дрібної моторики рук у дітей, збагачення їхнього досвіду про характерні особливості природи, підтримування дружніх, доброзичливих стосунків між дітьми в процесі спільної праці, сприяє зняттю емоційної напруги.
Перегляд файлу

Конспект заняття для дітей середньої групи

 

«Пори року посварились»

 

Мета: розвити дрібну моторику, вдосконалювати  координацію рухів рук, збагачувати досвід дітей про характерні особливості природи , підтримувати дружні, доброзичливі стосунки між дітьми в процесі спільної праці. Сприяти розслабленню дітей,  зняттю емоційної напруги.

 

Матеріали: лялька-рукавичка Ворона; мішечок;  чотири макети дерев у різні пори року; кріплення для дерев, відповідно до даної пори року:  вишеньки з гачками, осінні листочки з застібками на ґудзики, сніжинки з шнурками, квіточки на липучках; коробочка з льодом; музика А. Вівальді «Пори року».

Хід заняття

  •          Добрий день, діти! Ми сьогодні вирушаємо у казку. Для того, щоб у неї потрапити, заплющимо наші очки  та промовимо чарівні слова: «Раз, два, три, казка двері відчини!» (діти промовляють).  До нас хтось дуже поспішає, а хто - ви зараз дізнаєтесь! (вихователь  показує  ворону,  у якої  є мішок та імітує звук ворони, що промовляє до дітей)
  •          Кар! Кар! Біда, біда!

Пори року посварились,

         Хто за ким іде всі збились.

Дітки ви допоможіть,

Пори року помиріть.

Я в мішечок їх зібрала

І до вас мерщій примчала.

Та вже мушу поспішати,

Щоб новину всім сказати!(ворона відлітає, залишаючи мішечок)

  •          Діти, хто це до нас прилітав? (ворона)
  •          А що вона нам повідомила? (що посварились пори року і їм необхідна допомога)
  •          От біда,  треба швидше нам усім помирити пори року.

Заглянемо у цей мішок і все з’ясуємо  (розв’язує мішок і  на килимок все з нього висипає).

  •          Що це  з мішечка нашого посипалось? (листочки, квіточки,  сніжинки, вишеньки…)
  •          Скажіть, на чому можуть цвісти ці прекрасні квіти, достигати ці ягідки?(на дереві) . Вірно. І сьогодні на допомогу нам прийшло, що? (вихователь показує макет деревця, діти відповідають) .  Деревце називається  Вишенька .
  •          Подумаємо, якого кольору листочки на вишеньці літом? (зелені)
  •          Якими ягідками ми можемо поласувати з нашого деревця? (вишеньками)
  •          Тож настав час нам одягнути нашу вишеньку так, як вона виглядає у літку. Малята, що ми будемо одягати на вишеньку? (ягідки вишеньок ) (Діти вибирають ягідки вишеньки та прикріплюють їх до деревця за допомогою гачечків, під супровід  мелодії.)
  •          Станьмо у коло і уявімо, що ми листочки на вишневому деревці. (психогімнастична вправа проводиться під супровід легкої мелодії) Вітерець легенько віє, листячко гойдає (діти гойдаються з ноги на ногу), стає все сильніше дути вітер,(промовляння звуку ш-ш-ш …)  холоднішає і листочки змінили колір з зелених на жовті, здійнявся дуже сильний вітер (промовляння звуку ш-ш-ш …)  і обірвав листочки з деревця, вони закружляли по всюди та легенько впали  на землю (діти кружляють та присідають на килимок).
  •          Дітки, ви здогадались яка це пора року настала?  (Осінь)
  •          Тож часу не гаймо, вбираймо наше деревце. Чим ми будемо його прикрашати? (жовтими  листочками)

(Діти за допомогою  застібок на гудзики прикріплюють листочки, під звучання музики)

  •          Молодці, полічіть скільки ви вже помирили пір року? (діти рахують)
  •          Погляньте, що у мене є? (вихователь показує лід, діти відповідають)
  •          А чи правильно ви відповіли ви дізнаєтесь, якщо візьмете цей прозорий камінчик та передасте один одному.
  •          Так, це холодний кубик льоду. Гляньте на свої ручки , якими вони стали? (мокрими)
  •          А це означає, що лід це що,діти? (це вода, що замерзла)
  •          Скажіть у якій порі року ми можемо побачити лід? (зимою)
  •          А зимою на дерева, на будинки,  на ялинки та кущі падають, що?..

( сніжинки)

  •          І на наше деревце зараз вони нападають. Берімо кожен сніжинку і прикріпімо її до нашого деревця (діти за допомогою методу шнурування  прикріплюють сніжинки під звучання музики).
  •          Порахуємо, скільки пір року ми помирили? (три)
  •          Покажіть на пальчиках.(діти показують три пальчики)
  •          А скільки залишилось помирити? (одну)
  •          І ця пора року називається Весна. З приходом весни зі сну пробуджається вся природа, прокидається і наше деревце. На дереві, розквітають ось такі чудові квіти . Візьмімо наші квіти і вберімо деревце (діти під музику D:\різне моє фото\садок фото різнопланові днз9\Аня\DSC_0002.JPGприкріплюють квіточки за допомогою липучки)
  •          Ось і все! Помирили усі пори року . Нумо ще раз їх назвемо (діти називають). Отож, усі пори року ідуть по черзі одна за одною. Наприклад, за зимою наступає..?  (діти  називають пори року)

Прилітає ворона і дякує дітям. Пропонує виготовити аплікацію деревця у весняну пору року. (діти з готових форм виготовляють виріб)

  •          Дуже гарні вийшли ваші роботи.

 

 

Вихователь Суворова Г. М. м. Червоноград

 

 

docx
Додав(-ла)
Суворова Аня
Додано
12 серпня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку