Заняття "Подорож до зимового лісу"

Про матеріал
формувати у дітей пізнавальні здібності, розвивати вміння аналізувати, систематизувати результати, наслідки роботи, розуміння дітьми причинно-наслідкових зв’язків; створені умови викликають бажання дітей досліджувати, експериментувати, пізнавати все нове, незвичайне з оточуючого світу; - важливим чинником інтелектуального розвитку малят є саме їх власні пошуково-дослідницькі дії.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Подорож до зимового лісу

Інтегроване заняття для дітей середньої групи

 

 

 

                                                                                     Циблівський

                                                                                         ДНЗ «Колосок»

                                                                                   Вихователь:

                                                                                           Кириченко Лідія

                                                                              Петрівна

 

 

 

2020р

Програмовий зміст :

Уточнити знання дітей про зимові природні явища, взаємозв’язок з життям людини. Вчити дітей будувати речення на задану тему, відповідати на запитання розгорнутою пропозицією. Збагачувати активний словник дітей. Вчити дітей помічати красу зимового пейзажу. Систематизувати уявлення дітей про зимові природні явища, про життя тварин узимку, виховувати бережливе ставлення до дерев, тварин та птахів. Вчити дітей відгадувати загадки про птахів.  Вчити розпізнавати зимуючих та перелітних птахів. Закріпити знання дітей про число і цифру 5, вправляти у порядковій і кількісній лічбі. Ознайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання: штампування листком пекінської капусти, виховувати акуратність у роботі, любов до рідної природи.

Хід заняття

Діти, давайте ми привітаємо один одного з новим днем, що настав, подаруємо один одному чудовий настрій. І цей день неодмінно  буде гарним і веселим. Скажемо один одному: « Доброго ранку!»

Дітки, сьогодні, ми з вами будемо подорожувати до зимового лісу. Скажіть мені будь ласка, а на чому можна подорожувати?(відповіді дітей)

Скажіть, а на велосипеді чи на мотоциклі можна подорожувати до зимового лісу?(ні… тому, що нас багато, немає куди сісти). То, ж ми з вами будемо подорожувати на автобусі. Ось наш автобус, візьміть білетик і сядьте на те місце, яке вказане у білетику. (вихователь роздає білети під номером від 1-5). А щоб ви в дорозі не сумували ми з вами пограємо у мовленнєву гру:

  1. Закінчилась осінь і настала …(зима)
  2. Стало дуже холодно, тому що вдарили …(морози)
  3. Все довкола укрив … (сніг)
  4. Він виглядає … (білим і пухнастим)
  5. Сніг лежить на …(дахах будинків, на деревах, на дорогах, полях)
  6. Засніжені дерева виглядають …(чудовими,красивими)
  7. На сонечку сніжок …(блищить, сяє)
  8. Річки та ставки замерзли і вкрилися …(кригою, льодом)
  9. Я думаю, що зима – це пора …(холодна, морозна,гарна)

Ось ми з вами опинились у зимовому лісі, як гарно і тихо тут. Вкрилися сріблястим килимом зелені…(ялиночки).

Як називаються ці дерева ? А ось стоять замріяні … Що це за дерева?

Тож, яка пора року зображена на ілюстраціях? (зима).  За якими ознаками  ви дізнались про це? (холодно, іде сніг, дерева голі).

Діти сідають на стільчики. Діти, хочете пограти в гру «Зимові слова». Діти плескають у долоні коли чують слова пов’язані із зимою. (сніжинка, тепло,Новий рік, санки, лід, спека, рукавички, тюльпани, сніговик, Дід Мороз,листопад, Снігуронька, персики, засмагати, снігопад, лижі,бурульки).

Малята, подивіться, що у мене є? Так, вірно, це сніжиночка. Скажіть яка воно, якими словами можна описати її? (біла, гарна, крихка, гостренька, чудова, холодна).

У мене є ілюстрації тварин, відшукайте серед них тих, кого можна зустріти в зимовому лісі. (вовк, лисиця, заєць, білка)

 Що робить білка в зимовому лісі?( скаче з гілки на гілку, шукає горішки).

А зайчик, вовк, лисиця? А чому тут немає ведмедя і їжака? (вони взимку сплять)

Звірі почули, що ми з вами розмовляємо і вийшли до нас із лісу. Порахуйте скільки прийшло до нас звірят? (4) Хто сидить 1? Хто сидить  3? Хто сидить після зайчика? Хто сидить попереду білки? Хто у ряду 4? Діти, а давайте пригостимо звіряток смачненькими, солоденькими тістечками і не простими, а з родзинками(діти йдуть до столів і викладають ґудзики – родзинки на тістечках). Діти звірі вам дуже вдячні за смачні гостинці.

Фізкультхвилинка

Діти виконують рухи за змістом вірша

У володарки зими трішечки замерзли ми.

Грудень каже: «Пострибай!»

Січень просить: «Присідай!»

Встали – сіли, встали – сіли,

Розігріли наше тіло.

Лютий місяць нагадав:

Час нам братися до справ,

 Сіли ми усі гарненько

Спинки держимо рівненько.

Хто крім звірів, ще живе в лісі? Так,  в лісі живуть птахи. Я загадуватиму загадки, а ви відгадаєте, які птахи живуть у лісі взимку.

  •                 Птах оцей червоногрудий,

          Не злякається застуди,

          Як сніги впадуть умить,

          Він у гості прилетить? (Снігур)

  •                 Сама невеличка,

          Має білі щічки,

          Чорну шапку, сірі лапки,

          Фартушок жовтенький, голосок тоненький. (Синичка)

  •                 Маленький хлопчик

          В сірому кожусі

          По дворах стрибає,

          Крихти збирає. (Горобець)

  •                 Біла латка, чорна латка

           По дереву скаче. (Сорока)

  •                 На колір – чорнувата,

          Повадкою - злодійкувата,

          Крикуха – крикувата,

          Відома всім персона,

          А звуть її…(ворона)

  •                 Відгадайте, діти хто,

          Має носик долото?

         Ним комах з кори виймає,

         Про здоров’я лісу дбає? (Дятел)

Малята скажіть, які бувають птахи?(перелітні та зимуючі)    Дидактична гра «Перелітні та зимуючі»

Ось на нашому столику є  ілюстрації птахів. Так сталося, що всі птахи змішалися і зимуючі, і перелітні. Ваше завдання знайти зимуючих птахів і покласти на ілюстрацію білий кружечок. Знаходимо по 2 пташки.

Прослуховування співу птахів(підготувати на ноутбуці)

  • Цвіль, цвірінь. (горобець0
  • Кар, кар, кар (ворона)
  • Стік – тік – тік(дятел)
  • Зінь, зінь,зінь (велика синиця)
  • Скре-ке-ке (сорока)
  • Фью, фью, фью (снігур)

На згадку про нашу подорож ми намалюємо зимовий ліс. Підходьте до столиків, будемо працювати разом. Діти малюють за допомогою пекінської капусти (намазують білою, густою гуашшю, прикладають до голубого фону, накривають серветкою, придавлюють, тоді все по черзі знімають: серветку, тоді листочок). Руки витираємо вологою серветкою.

Дітки, сідайте у автобус, нам час повертатися до Дитячого садочку. Чи сподобалась вам наша подорож? Що найбільше сподобалось? З ким ми зустрілися в зимовому лісі?

На цьому наше заняття закінчилося.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
3304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку