Конспект заняття для дітей старшої групи "На ярмарку Карлсон запросив"

Про матеріал
Створювати умови для логіко-математичного розвитку дітей; закріпити навички кількісної і порядкової лічби в межах 10; виправляти у встановленні відповідності між числом та цифрою, складанні цифрових рядів, називати та класифікувати геометричні фігури за різними параметрами; розв’язувати логічні завдання та задачі-жарти; орієнтація в просторі, створювати атмосферу казковості, використавши метод «ігрової мотивації»
Перегляд файлу

 

ЗАНЯТТЯ З ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО НАПРЯМУ НА ТЕМУ:

«На ярмарку, Карлосон запросив»

 

Мета: Продовжити знайомити  дітей із видами транспорту. Створювати умови  для логіко-математичного розвитку дітей; закріпити навички кількісної і порядкової лічби в  межах 10; виправляти у встановленні відповідності між числом та цифрою, складанні цифрових рядів, називати та класифікувати геометричні фігури за різними параметрами; розв’язувати логічні завдання та задачі-жарти; орієнтація в просторі,  створювати атмосферу казковості, використавши метод «ігрової мотивації»

Розвивати логічне та аналітичне мислення, увагу, слухову та зорову пам’ять, вміння подумки упорядковувати словесно подані об’єкти, дрібну  моторику рук.

Виховувати організованість, інтерес до пізнавальної  діяльності, впевненість у своїх силах, наполегливість, бажання доводити розпочату справу до кінця, виконувати словесні інструкції.

Обладнання: картинки машин, планшети, коштовна мозаїка, шаблони транспорту, млинці, пазли, чарівна коробка.

 

Хід заняття

Привітання дітей: До нас гості завітали

Ми їх гарно привітали

День-дзелень, День-дзелень

Кажемо щиро: «Добрий день! Добрий день!

Сюрпризний момент (Відеозвернення)

Вихователька:

  • Як, ви гадаєте, що таке ярмарок?
  • Що там відбувається?
  • Що можна продавати на ярмарку? А, ви бували на ярмарках з батьками?

Але на який ярмарок ми потрапимо, вам потрібно відгадати.

Гра «Чарівна коробка»

Промовляємо слова закривши очі:

Чари-бари-брись

Ти на ярмарку авто опинись

Так, наш ярмарок називається «Ярмарок авто», що на ньому можна продавати або купити? Так, дивіться скільки на нашому ярмарку експозицій.

Гра «Продавці-покупці»

 

Я продаю…..за гроші, ціники

Я купую…., тому що…

-         На ярмарку проходять вікторини, ігри із завданнями. Тож, давайте пограємо:

У квадрата 4 сторони?                                                                                                 

На вулиці зима?                                                                                              

Після ранку настає ніч?                                                                                 

П’ять більше за шість?                                                                             

Назвіть вихідні дні?                                                                                 

Який день після понеділка?                                                                        

Поїзд довший за автобуса?                                                                     

Земля має форму квадрата?                                                                     

Лід гарячий?

 

Гра «Нова пошта-склади пазл»

(Потрібно скласти математичні пазли від 1 до 10)

-         Діти дивіться, директор ярмарку щось не може розібратись із планшетами, привезли йому для роботи, але щось тут все переплутано, давайте йому допоможемо.

Виконується гра на «планшетах»

-         Самоскид завіз коштовну мозаїку на ярмарку, потрібно розташувати її в потрібному напрямку.

Розвивальна гра «Коштовна мозаїка»

Мета гри: продовжити формувати знання дітей орієнтації в просторі, за вказівкою.

Фізкультхвилинка

За Технологією «Стіни, стеля та підлога, які говорять»

Хід гри: Обручі, в них заходяться геометричні фігури, завдання дітей, під музику  відшуковують відповідну кількість предметів до фігури.

-         Діти, а що це гуде?

Прилітає Карлосон: -Я самий великий знавець машин і математики, а по граєте зі мною в гру?

Гра «Нісенітниця» (Діти виправляють помилки)

Карлосон: Ось послухайте… вантажівка швидко летить за хмари. Космічний корабель борознить просторами океану. Автобус перевозить мандарини та апельсини. Автомобілем керує малюк. У самоката два крила. Літак повзе високо в небі.

Карлосон: я теж, машина, бо вмію літати. Ось подивіться, щось мій моторчик не заводиться.

Вихователька: чим же тебе заправити? Бензином чи соком?

Карлосон: ні, на ярмарку буває щось смачненьке!

Вихователька: Звичайно, буває але потрібно виконати ще завдання на складання прикладів.

Дидактична гра «Рахую і приклади викладаю»

Вихователька: Діти, давайте пригостимо Карлосана, млинцями.

У неділю буде свято

З мамою печем млинці

Вийде їх в нас так багато

Пригощатимем в кінці

Як квадратик – то із кремом,

Ну, а ромбиком – із джемом,

З яблучками – прямокутник,

Можна в трубочку скрутити

І сирочком начинити,

Їх порізати гарненько.

І прикрасити гарненько.

Діти пригощають Карлосона млинцями.

Діти разом з героєм вирушають назад в садочок.

Підсумок. Ось ми і повернулись до садочку. Де ми сьогодні з вами побували? Що ми бачили на ярмарку? Які завдання виконували? Яке із завдань було найважче, а яке найлегше? Молодці. До побачення. Дякуємо Карлосону, що нас запросив на ярмарок! До нових зустрічей!

 

1

 

docx
Додано
13 квітня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку