Конспект заняття для другої молодшої групи «Цікава подорож»

Про матеріал
Заняття з розвитку мовлення для другої молодшої групи Мета: продовжувати формувати у дітей уявлення про живу природу, зокрема поняття про ліс, та його мешканців. Закріпити правила поведінки в лісі. Розвивати мислення, фантазію, мовлення. Закріпити знання пальчикових ігор, розвивати дрібну моторику рук, Виховувати почуття співпереживання і взаємодопомоги. Продовжувати розвивати діалектичну мову дітей. Обладнання: аудіо запис, іграшки: колобок, зайчик, ведмедик.
Перегляд файлу

        Харківська обл.

        П.Сахновщина

Дошкільний навчальний заклад

(ясла – садок)№2 

Вихователь:

Кобрин Віта Дмитрівна

0989651249

 Конспект заняття  для другої молодшої групи «Цікава подорож»

                Заняття з розвитку мовлення для другої молодшої групи

Мета: продовжувати формувати у дітей уявлення про живу природу, зокрема поняття  про ліс, та його мешканців. Закріпити правила поведінки  в лісі.

Розвивати мислення, фантазію, мовлення.

Закріпити знання пальчикових ігор, розвивати дрібну моторику рук,

Виховувати почуття співпереживання і взаємодопомоги.

Продовжувати розвивати діалектичну мову дітей.

Обладнання: аудіо запис, іграшки: колобок, зайчик, ведмедик.

  • Діти, сьогодні ми з вами вирушимо в подорож,давайте поміркуємо на чому можна подорожувати? (відповіді дітей)
  • Так, правильно, сьогодні ми з вами вирушимо  на потязі, тож сідайте і в путь!

(під супровід музики діти йдуть один за одним за вихователем).

Перша зупинка «Казкова»

(розгляд ілюстрацій до казки «Колобок»)

- хто зліпив Колобка?, куди він подівся?Кого зустрів? Що з ним трапилося?(відповіді дітей)

- бабуся і дідусь мабуть засумували   без колобка, давайте допоможемо

Їм і спечемо самі.

Пальчикова гімнастика «колобок»

Насипали муки (пальчиками та долоньками  виконують рухи відповідні до тексту)

Розбили яєчко, посолили, налили молока і замісили тісто,

Взяли тісто зліпили колобка і в піч посадили,печеться колобок, рум’яний, духмяний(дихальні вправи)

Витягли колобка і  посадимо його в кошик,щоб віднести дідусю і бабусі.

  • Сідаємо в потяг і вирушаємо знов в путь.

Наступна зупинка «Лісова»

Чи можна через ліс проїхати на потязі?

Які звірі живуть в лісі? Які рослини ростуть?(відповіді дітей)

Так, правильно, то ми через ліс підемо по доріжці, йдемо один за одним, щоб не загубитися.

Фізкультхвилинка «Ми по лісі йшли, йшли…»

(діти виконують рухи за текстом)

Ми по лісі йшли, йшли, малинку знайшли,

потягнулися, дістали і в кошик поклали,

ми по лісі йшли, йшли, чорничку знайшли,

нахилилися, зірвали і в кошик поклали.

Ми по лісі йшли, йшли, калинку знайшли,

Потягнулися, зірвали, і в кошик поклали.

Ми по лісі йшли, йшли суничку знайшли,

Нахилилися, зірвали і кошик поклали..

  • Діти, погляньте, тут під ялинкою хтось плаче, та це ж зайчик, чому ж він плаче, давайте пригадаємо віршик про зайчика.
  • Біжить зайчик дорогою, та й скаче,

      Затуляється лапками, та й плаче,

  • Всі городи обійшов, а капусти не знайшов.
  • Діти,давайте допоможемо зайчику

Пальчикова гра «Квасимо капусту»

Взяли ми капустину,

Капустину ми пошаткували

(прямі кисті рухаються вгору-вниз)

        Солодку моркву  натирали

(діти труть правим кулачком по лівій долоні)

      Посолили все смачненько

(рухи пучкою)

Постискали все вправненько

(стискання обох кистей у кулачок)

Склали в діжу і хай собі кваситься.

  • Діти, зайчик вам подякував, і вже не плаче.
  • То ж підемо далі по лісі.

Ми по лісі йшли, йшли, грибочок знайшли,

Нахилилися, зірвали і в кошик поклали,

Ми по лісі йшли, йшли, шишечку знайшли,

Потягнулися, зірвали і в кошик поклали.

- ой, діти, подивіться, чи я ж це хатка(вихователь запитує тихим голосом),

- хто ж тут живе?, та це ж ведмедик.

А як його хатка називається?

  • Що ж там в барлозі в нього є?

               Пальчикова гра «Оселя ведмежат»

(Малята в супроводі віршика виконують рухи кистю).

Стоїть стіл у барлозі на дубовій нозі,

(показують «стіл», прикривши кулачок однієї руки долонею іншої)

Поряд стільчик ось такий,

(«стілець» змінюють положення рук, ставлячи долоню вертикально біля кулачка)

А під столом діжа з медом,

(виставляють перед собою кулачки)

Це хатинка ведмежат.

(з’єднані кінчики пальців «дивляться» вгору)

  • Ось ми і вийшли з лісу і знову сідаймо в потяг.
  • Наступна зупинка «Дитяча»,
  • подивіться, що там видніється.
  • Та це ж наш дитячий садочок.

Пальчикова гра «Дім із воротами»

Стоїть на околиці затишний дім,

(діти з’єднують перед собою кінчики пальців обох долонь)

Та чомусь ворота закриті у нім

(долоні ставлять одна до одної ребром у низ, великі пальці підняті вгору)

Прокинувсь господар – ворота  відкрив,

І в гості усіх малят запросив.

(розводять долоні рухом уперед, утворюючи між ним відстань у декілька сантиметрів).

Бесіда про дитячий садочок.

  • Ось і закінчилась наша подорож, чи сподобалось вам подорожувати, що саме?
  • Підсумок заняття.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    Конспект інтегрованого заняття «Подарунок для черепахи» 

              для середньої групи  з розділів ознайомлення з природою,

 художня література, мовленнєве спілкування, образотворча діяльність . 

Попередня робота: спостереження за черепахою в куточку природи;

Бесіди про зиму, спостереження за природою взимку на прогулянці,

Читання художніх творів про зиму.

Матеріал: картинки з зображенням черепахи, іграшка черепаха;

Гуаш білого кольору, коркові пробки, поролон, зубні щітки, ватні палички,

 затонований ватман , серветки.

   Мета: сприяти збагаченню уявлень дітей про черепаху, як живу істоту: чує, бачить, рухається, їсть, дихає.

Ознайомити з різновидами черепах. Формувати уявлення про характерні ознаки зовнішнього вигляду, особливості поведінки. Виховувати бережливе ставлення до живої природи.

Закріпити знання дітей про пору року – зима, про явища в природі, ознаки, та назви місяців.

Продовжувати вчити дітей відповідати повними реченнями, відгадувати загадки.

Закріпити вміння малювати нетрадиційними техніками малювання. Розвивати уяву, творчість, фантазію.

Виховувати любов до природи, охайність в роботі,бажання творити.

 

 

 

Хід заняття:

  • діти, сьогодні до нас  на заняття  завітала незвичайна гостя, яка живе в такій країні, де завжди тепло, зелено, і немає зими.

А хто це, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадки:

  • У воді плаває, по землі ходить,

А з хатки не виходить,

Живе спокійно, не спішить

Вона ніколи не біжить,

Під панцером  без страху

Гуляє…. (черепаха)

  • Куди повзе, з собою хатку везе…(черепаха)
  • У хаті зачиняється,

Тихенько притаїлася,

Та сидить німа від страху

Ви впізнали….(черепаха).

  • правильно, ви відгадали, справді, це черепаха, яка ось прийшла до нас у гості і принесла з собою фотографії своїх подружок(розгляд картинок з різними видами черепах, розповідь вихователя) ;

Але поки вона йшла у неї чомусь замерзли ніжки, а панцер притрусило чимось холодним і білим.

Наша гостя не може зрозуміти куди потрапила, і що за пора року, розкажіть будь ласка їй про цю пору року.

  • Яка пора року?
  • Чому вона холодна?
  • Які опади найчастіше бувають взимку?
  • Як називаються зимові місяці?
  • Які ще ознаки та явища зими ви знаєте?
  • Що можна ліпити з снігу?
  • Які зимові розваги люблять діти?
  • Діти, нашій гості дуже сподобалась ця пора року, і коли вона повернеться до своєї країни, то обов’язково розповість своїм подружкам  про зиму , тільки вона хоче щось понести їм, щоб вони це побачили -  сніг, бурульки,шматочок криги.

Як ви гадаєте, зможе вона це все донести в свою теплу країну? Чому?

(відповіді дітей)

  • Тож, що ж ми зможемо дати черепасі на згадку про нашу чарівну пору року – зима?

(Припущення дітей)

  • Ми намалюємо  і подаруємо їй картину, яку назвемо «Зимонька – зима»

Фізкульхвилинка:

Ой снігу, снігу біленький,

Падай на доріжку помаленьку. (Піднімати та опускати руки.)

На білі килими підуть діти

Ніжками малими тупотіти. (Стрибки на місці, руки на поясі.)

Вгору саночками на горбочок,

Долом саночками на ставочок. (Нахили вперед-назад.)

Перейдемо скоренько доли-гори:

Вже Морозенко нас не здогонить. (Ходьба на місці.)

Запропонувати дітям вибрати матеріал яким вони будуть малювати.

Колективна робота.

Підсумок заняття.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лищук Ганна
    дякую, за чудову розробку занять
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
21723
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку