Конспект інтегрованого заняття для дітей логопедичної групи «Вітаміни наші друзі»

Про матеріал
Тема : Вітаміни наші друзі Тип: фронтальне Вид: інтегроване (мовленнєве + валеологія) За дидактичними цілями: закріплення раніше засвоєних знань Мета: Познайомити дітей з вітамінами. Вчити розрізняти и вітаміновмісні продукти. Пояснити дітям, як вітаміни впливають на організм людини, про їхне значення для здоров’я людини. Розвивати увагу, мислення, уяву; поповнювати пасивний та активний словник дітей. Закріпити вміння утворювати присвійні прикметники, множину іменників. Виховувати у дітей бажання піклуватися про своє здоров’я.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект

інтегрованого заняття

для дітей логопедичної групи

 «Вітаміни наші друзі»

 

 

 

 

 

Підготувала та провела :

 Вчитель-логопед

 ЛДНЗ №11 «Берізка»

Каменюка Наталія Олексіївна

 

 

 

 

 

 

м. Лозова

Тема : Вітаміни наші друзі

Тип: фронтальне

Вид: інтегроване (мовленнєве + валеологія)

За дидактичними цілями: закріплення раніше засвоєних знань

Мета: Познайомити дітей з вітамінами. Вчити розрізняти и вітаміновмісні

 продукти. Пояснити дітям, як вітаміни впливають на організм людини, про їхне значення для здоров’я людини. Розвивати увагу, мислення, уяву; поповнювати пасивний та активний словник дітей. Закріпити вміння утворювати  присвійні прикметники, множину іменників. Виховувати у дітей бажання піклуватися про своє здоров’я.

Обладнання: слайди з мультфільму  «Троє з Простоквашино», макети  

корисних та шкідливих продуктів, м’яч, овочі, фрукти  (муляжі), коробка-посилка, тарілка, банка, склянка.

Словник:вітаміни, користь, шкода, посилка, пошта, солодощі, фрукти,          

                         овочі.

Попередня робота: бесіда з дітьми про здоров’я, підготовка слайдів.

 

Хід заняття:

 

  1. Організаційний момент
  • Любі діти! Я дуже рада вас бачити сьогодні такими здоровими і красивими. А з яким настроєм ви прийшли  на заняття? Тож давайте обміняємося різним настроєм один з одним.
  1. Мімічні вправи
  • Радість;
  • Гнів;
  • Страх;
  • Здивування.
  1. Аудіолист
  • Сьогодні до нашого садочку прийшов аудіо лист з Простоквашино від кота Матроскина та песика Шарика. Послухайте його.
  • Добрий день , любі діти! Ми вирішили звернутися до вас за допомогою. У нас сталося лихо, захворів Дядя Федір, не їсть, не п’є, пісень не співає. Не хоче , а ні цукерок, а ні морозива. Ми не знаємо чим йому допомогти, чим його лікувати. А ви такі гарні, веселі, напевно якусь таємницю знаєте. Поділіться і з нами. Тільки швидше, а Дяді Федору дуже погано.
  • Діти вам шкода Дяді Федора? А як ми можемо йому допомогти? (придбати ліки вітаміни). А що таке вітаміни? (Вітаміни- це корисні речовини, які живуть в продуктах і допомогають нам бути здоровими. Одні допомагають дітям рости, інші не хворіти). А де живуть вітаміни? Як ви гадаєте де є вітаміни в жуйці чи в яблукові? А що корисніше огірок чи цукерка?
  1. Д/г «Де живуть вітаміни?» (Класифікація корисної та шкідливої їжі. Корисну їжу знаходять дівчатка, а шкідливу хлопчики).
  • Назвіть продукти, які не можна їсти? Чому? Назвіть корисну їжу. В яку пору року ми отримуємо найбільше вітамінів? Давайте корисну їжу складемо в посилку. Які ви знаєте фрукти та овочі?
  1. Д/г  «Фрукти-овочі» (з м’ячем)

-  огірок                    - слива

- яблуко                   - картопля

- морква                   - виноград

- апельсин                - гарбуз

- капуста                  - кавун

  1. Д/г  «Кухарі»
  • Молодші діти розкладають муляжі  на дві групи: фрукти та овочі.
  • Старші діти розкладають фрукти та овочі на чотири групи: салат, сік, борщ, варення.
  • Чи вірно розклали ви фрукти та овочі? Які страви можна приготувати з овочів? Давайте і ці корисні страви ми складємо до нашої посилки. Діти, скажіть для того щоб бути здоровим та сильним що потрібно кожного ранку робити.
  1. Зарядка для здоров’я

З фізкультурою ми дружим,

Фізкультуру любим дуже.

Дружно руки піднімайте,

Все прекрасно, опускайте,

Нахиліться, розігніться,

Станьте прямо, посміхніться.

Руки вже за головою

Тож дивись перед собою

Випрямляємо хребет,

Лікті зводимо вперед,

Мов метелики, літаєм,

Крильця зводим, розправляєм

Ніжки разом, ніжки в боки,

Починаємо підскоки.

Раз, два, три, чотири, п’ять,

Любо нам вперед стрибати.

  • Діти поки ми з вами займалися спортом Дядя Федір отримав посилку і прислав нам електронного листа.
  1. Підсумок заняття (Лист- відповідь)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
8632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку