20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Конспект заняття для молодшої групи "МОЯ СІМ'Я"

Про матеріал
закріплювати знання дітей про сім'ю; вчити дітей розглядати картину і сприймати їх зміст; формувати уміння складати розповідь, закінчувати фрази (за допомогою вихователя; виробляти навички вимовляти трискладові та чотирискладові слова; розвивати зв'язне мовлення, увагу; спостережливість, виховувати доброзичливість, почуття любові і поваги до своїх рідних.
Перегляд файлу

Тема: МОЯ  СІМ'Я

Мета: закріплювати знання дітей про сім'ю; вчити дітей розглядати картину і сприймати їх зміст; формувати уміння складати розповідь, закінчувати фрази (за допомогою вихователя; виробляти навички вимовляти трискладові та чотирискладові слова; розвивати зв'язне мовлення, увагу; спостережливість, виховувати доброзичливість, почуття любові і поваги до своїх рідних.

 Словник: сім'я, мама, тато, дідусь, бабуся, донька, синок ,діти.

Матеріал: макет будиночка, куща, фотографії сімей, картина.

     Хід заняття

- Діти, погляньте, що з'явилося у нашій групі?(Будиночок)

- Подивіться, який незвичайний кущ росте біля будинка. Чому він незвичайний? Що на ньому є? (Фотографії сімей)

- Як ви думаєте, хто живе в цьому будиночку?

- Чи може тут жити сім?

- Кожен візьміть фотографію своєї сім'ї. Розкажи, Сашко, хто це?(Діти називають членів сім'ї)

Дидактична гра "Який?"

Мета: вчити дітей добирати епітети до слів тато, мама, бабуся ,дідусь.

Запитання до дітей

- Дмитрику, яка в тебе мама?

- Катрусю, який в тебе тато?

- Яка бабуся у Владика?

- Давайте тихенько заглянемо у віконечко.

(Відчинити віконце. У віконці з'являється картина.)

- Хто тут зображений? (Бабуся, дідусь та ін.)

Дидактична гра "Плещемо в долонечки"

Мета :вчити дітей чітко промовляти трискладові слова.

Вимова трискладових слів: ма-тін-ка, ма-му-ня, ба-бу-ня, ді-ду-ню, ді-ду-сик.

- Давайте усі разом складемо оповідання про сім'ю.Я буду починати речення, а ви закінчувати їх.

(Складання розповіді дітьми шляхом закінчення фрази, яку розпочав вихователь)

 У будинку живе велика ...(сім'я).За столом сидять...(дідусь, бабуся).Телевізор дивляться...(донька, синок).Чаєм та печивом пригощає...(мама).Книжку читає ...(тато).

- Молодці, ви мені добре допомогли.

- Бачите, ця сім'я дружна. І всі ваші сім'ї повинні бути дружними, веселими. І повинні любити один одного. Послухайте віршик про рідний дім.

     РІДНИЙ  ДІМ

    Хай живе наш рідний дім!

    Тепло й затишно у нім.

    Тут і тато, тут і ненька,

    І бабусенька рідненька,

    І веселий наш дідусь

    Крутить пишний сивий вус.

       (Є.Железнчкова)

Підсумок

- Хто живе в нашому будиночку? Як це назвати одним словом? (Відповіді дітей)

 

docx
Додано
15 квітня
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку