Конспект заняття для старшої групи

Про матеріал
Програмовий зміст: Розвивати в малят спритність та координацію рухів. Продовжити вчити дітей посильні фізичні вправи для розвитку зміцнення м’язів ніг, рук, тулуба, удосконалювати творчу увагу, здатність мислити, фантазувати, вміти розслабитись, та зняти емоційну напругу. формувати вміння діяти за сигналом, розвивати спритність, окомір, відчуття рівноваги; виховувати уважність, сміливість; викликати веселий та бадьорий настрій. Обладнання та матеріал: Фітнес - резинки кольорові по кількості дітей, фітбольні м'ячі, обручі 10 шт, балансири їжачки, два кошики, конуси яскраві
Перегляд файлу

Школа – дитячий садок Родзинка

Подільського району м.Київ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загально розвиткові вправи з нестандартним обладнанням.                                                                                          з дітьми старшого дошкільного віку                                                                                                      «ШДС Родзинка»

 

 

 

 

                                                           Інструктор фізичної культури: Мороз І. С.

 

 

 

 

 

 

 

 

Київ -2024

 

 

Програмовий зміст: Розвивати в малят спритність та координацію рухів. Продовжити вчити дітей посильні фізичні вправи для розвитку зміцнення м’язів ніг, рук, тулуба, удосконалювати творчу увагу, здатність мислити, фантазувати, вміти розслабитись, та зняти емоційну напругу. формувати вміння діяти за сигналом,  розвивати спритність, окомір, відчуття рівноваги; виховувати уважність, сміливість; викликати веселий та бадьорий настрій.                                                                                                                  Обладнання та матеріал: Фітнес -  резінки кольорові по кількості дітей, фітбольні мячі, обручі 10 шт, балансири їжачки, два кошики, конуси яскраві.

Хід розваги

Діти під веселу музику заходять до зали.                                                                     - Малята, Сьогодні ми відправляємось на галявину Здоров’я.                                                                                                       – Ви здорові ?

-         Так.

-         Покажіть, які ви сильні! ( діти підводять руки до плечей)

-         А які високі. ( Руки в гору, піднятися на шпиньки).

-         А гарні? (Руки вниз).

На Галявину  здоров’я не можна мандрувати без цих чудо -  браслетів. Вони будуть показувати нам дорогу. Одягаємо браслети, починаємо мандрувати.

 

Вправа «По доріжці»                                                                                                      - Ставайте за мною один за одним, руки в гору, м’язи напружени, резінки на руках.  Ходьба на шпиньках- руки в гору.

-         Ходьба на п’ятах, руки за спину вниз.(резінка на руках).

- Приставний крок, правим і лівим боком. Руки вперед( браслети не знімаємо.

      - Біг змійкою  Руки перед собою.

            Діти подивіться ми прийшли на галявину. Треба зупинитися і зробити загально розвивальні вправи «Чарівні браслети». Виконуємо кожну вправу 6 – 8 раз.

1. Вправа «Покажемо браслети»

В.п. – ноги нарізно, руки опущени вниз.

1-2 руки вгору;

3- 4 Руки вниз( фітнес – резінка) на руках.

2. Вправа «Сховаємо браслет».

В.п. – ноги злегка розставлени, руки за спиною вниз( браслет на руках).

1- 2 Відводимо назад.

3 – 4 В. п.

3. Вправа «Гойдалка».

В.п – ноги нарізно, руки вгору( резінка на руках).

1-2 Нахилилися ліворуч. Руки напружені.

3-4 В.п.

5-6 Нахилилися праворуч. Руки напружені.

7- 8 В.п

4. Вправа «Крокодил»

В.п – ноги нарізно, руки на рівні грудей долоня на долоні лежить, резінка кисті рук.

1- 2 Відкриваємо долоні, напружуємо м’язи.

3 – 4 В. п.

5. Вправа «Годинник».

В.п. – ноги нарізно, браслети на ногах.

1- 2 На носок ліва в бік, руки в гору.

3-4 В.п

5 -6 Теж саме  правою.

7- 8 В.п.

6. Вправа «Схованки»

В. п.- стоячи прямо, руки вперед, резінка на колінах.

1-8 Присідання. ( 8разів).                                                                                       -  -Дітки погляньте , хто це там сидить в сірій шубці, білі лапкі, довгі вушка.( зайченята).

            Інструктор - Чогось зайченята сумні.

            - Мабуть тому що з ними ніхто не грає і не стрибає.

            Ми знаємо дуже гарну гру з фітнес резінкою

            Гра  «Стриб – скок».

            Правила гри: Ділимося на дві команди Робимо пеньки за допомогою обручів, розкладаємо на дві команди по 5 обручів. Одягаємо браслет на ноги  і по команді «Руш», стрибаємо в 1 обруч потім інший, і так до кінця, на останньому знимаємо резінку і біжемо передаємо іншому.

-         Зайченята весело стало і вони побігли гратися

Погляньте малята, скільки багато  пеньків. Давайте пограємо з нашими браслетами. Та прикрасимо пеньки. Пеньки( різнокольорові фішки).

Гра « Пеньки прикрашаємо». По сигналу інструктора бігаємо з фітнес – резінкою в руках в різнобіч, пробігаємо змійкою крізь пеньки. По – команді «Прикрашаємо» - кожен біжить до то конуса, якого кольору браслет і чипляє його на пеньок – конус. Виграє , хто швидше це зробить.

Інструкор: Діти хтось за жовтим пеньком сидить. Це їжачки(балансіри) . Вони хочуть з вами зробити Веселий – релакс. Виконуємо під спокійну музику.

 

Діти на галявину прийшли.

Їжачка знайшли.І з ним привіталися.

В.п. – основна стійка.

Нахили головою вліво,вправо.

Балансір перед ногами.

Їжачок радіє дітлахам

Топ- топ

Тук- тук

В.п – основна стіка, руки на пояс.Ставимо на носок на їжака,на пяту. По черзі.

Їжачок – здоровячок. Голки дивні має. Малюки стають на голки руки в гору піднімають

В. п – основна стійка .Стаємо на їжачка. Руки в замок над головою тримаємо.

Малюків їжачок не лякає, і стрибати починають.

В.п. -ноги нп різно руки вбік. Стрибки через їжачка.

Їжачок лякається і в кущі ховається, з дітками прощається.

Ходьба по колу. Вправи на дихання.

 

-Їжачок з нами не прощайся, краще нам доріжку до садочку покажи.

- Треба «Доріжку здоров’я» пройти і всі разом повернетесь до садочка.

- Малята спробуємо?

- Так!!!!!

Стаємо один за одним. Йдемо по масажним килимкам, з пенька на пеньок пролазимо дугі і заходимо в велику тунель.

Як ми гарно з вами грали,                                                                                        Вправи різні ми вивчали, та здоров’я дбали,                                                                                                                          До садочку вже нам час,                                                                                                           ще пограєм в інший раз.

 

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
298
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку