Конспект заняття «Допомога команді Райдера «Щенячий патруль»

Про матеріал
План-конспект заняття, мета якого – розвивати мовлення, виявити вміння дітей з ООП складати невеличкі описи-розповіді про овочі та фрукти за планом; домагатися чіткої вимови слів, відповідей повним реченням, закріплювати знання дітей про назви чисел від 1 до 5 використовуючи прийом мнемотехніки - "цифрообраз"; удосконалювати вміння розрізняти, співвідносити цифрообрази з графічним зображенням чисел, визначати, з яких цифр намальований малюнок.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

з розділу «Цікава математика», «Розвиваємо мову та мовлення»

                                                     

«Допомога  команді Райдера «Щенячий патруль»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          

Корекційно - освітні цілі:

Розвиваємо мову та мовлення:

  • виявити вміння дітей складати невеличкі описи-розповіді про овочі та фрукти  за планом;
  • домагатися чіткої вимови слів, відповідей повним реченням.

Цікава математика:

  • закріплювати знання дітей про назви чисел від 1 до 5 використовуючи прийом  мнемотехніки - «цифрообраз»;
  • удосконалювати вміння розрізняти, співвідносити цифрообрази з графічним зображенням чисел, визначати з яких цифр намальований  малюнок.

Кекційно – розвиваючі цілі:

Удосконалювати

  • гостроту мовного слуху;
  • рухи артикуляційної моторики, загальну моторику;
  • інтонаційну виразність мовлення;
  • дрібну моторику пальців рук.

Розвивати

  • довільну увагу;
  • пам'ять;
  • образне мислення;
  • вміння сприймати та відтворювати побачене;
  • зорово-моторну координацію;
  • довільність поведінки.

Корекційно – виховні цілі:  

  • проявляти підтримку та схвалення, створювати ситуацію успіху, підвищувати самооцінку дітей;
  • виховувати: повагу до думки однолітків, вміння вислухати відповідь товариша, базові якості особистості – самостійність;
  • продовжувати вчити  дітей виявляти свої комунікативні здібності у груповій співпраці, набуваючи комунікативних здібностей.

Соціалізація:

  • виховувати культуру поведінки та вміння виконувати поставлене завдання.

Індивідуальна робота:

  • спонукати до активної мовленнєвої діяльності малоактивних дітей.

 

Матеріал: іграшки  з мультфільму «Щенячий патруль», муляжі: моркви, вишні, груші, яблука, картки з цифрообразами на кожну дитину, індивідуальні картки з завданнями до гри «Малюнок з цифр», «Обведи по крапочках», кольорові олівці.

 

 

 

 

Хід заняття

I.  Мотивація.

Педагог: - Діти! Я отримала на мобільний телефон смс  повідомленя: «Райдер і команда «Щенячий патруль» потребують допомоги під час вирішення завдань. Хто згоден допомогти команді Райдера? Відправляємось на поміч, всі готові?

II.  Основна частина

  1. Допомоги  просить Кріпиш. В Математичній країні кожна цифра живе

      в своєму будиночку. Але одного разу  на  Математичну  країну  спустився

      такий густий туман, що нічого не видно. Цифри намагалися потрапити до

      своїх будинків, але  в них нічого не виходить. Допоможемо знайти

      будинок для кожної цифри? (гра «В якому будиночку живе цифра?»)                                 

  1. Терміново помічі чекає Скай. Треба визначити, що намальовано на малюнку, за допомогою яких  цифр зображений предмет та  викласти  на планшетці всі  цифри які ви знайшли. (гра «Малюнок з цифр»).                     
  2. Зума-рятувальник, але перед кожною новою справою він розминається, робить зарядку. Зараз пропонує вам зробити з ним  розминку.

У дворі щенятко грало, стрибало, бігало, кружляло.

Раз-стрибок і три кивка, два-направо голова,

Три-наліво поворот і швиденько розворот.

Під кущем зітхнуло й сіло, носик лапкою закрило.

  1. Завдання  яке не може виконати Гонщик. Потрібно розказати про овочі та фрукти які стоять на столі. (вправа  «Опиши»)
  2. Чейз пропонує зафарбувати малюнок згідно наданого коду (вправа «Уважні оченята»)

 ІІІ.  Підведення підсумку заняття.

Молодці! Ви гарно допомогли  команді Райдера, були уважні, швидко виконували всі завдання за це отримуєте значок  і будете зараховані до складу групи «Рятувальник».

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
20 травня 2023
Переглядів
585
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку