Конспект заняття
з розділу «Цікава математика», «Розвиваємо мову та мовлення»
«Допомога команді Райдера «Щенячий патруль»
Корекційно - освітні цілі:
Розвиваємо мову та мовлення:
-
виявити вміння дітей складати невеличкі описи-розповіді про овочі та фрукти за планом;
-
домагатися чіткої вимови слів, відповідей повним реченням.
Цікава математика:
-
закріплювати знання дітей про назви чисел від 1 до 5 використовуючи прийом мнемотехніки - «цифрообраз»;
-
удосконалювати вміння розрізняти, співвідносити цифрообрази з графічним зображенням чисел, визначати з яких цифр намальований малюнок.
Кекційно – розвиваючі цілі:
Удосконалювати
-
гостроту мовного слуху;
-
рухи артикуляційної моторики, загальну моторику;
-
інтонаційну виразність мовлення;
-
дрібну моторику пальців рук.
Розвивати
-
довільну увагу;
-
пам'ять;
-
образне мислення;
-
вміння сприймати та відтворювати побачене;
-
зорово-моторну координацію;
-
довільність поведінки.
Корекційно – виховні цілі:
-
проявляти підтримку та схвалення, створювати ситуацію успіху, підвищувати самооцінку дітей;
-
виховувати: повагу до думки однолітків, вміння вислухати відповідь товариша, базові якості особистості – самостійність;
-
продовжувати вчити дітей виявляти свої комунікативні здібності у груповій співпраці, набуваючи комунікативних здібностей.
Соціалізація:
-
виховувати культуру поведінки та вміння виконувати поставлене завдання.
Індивідуальна робота:
-
спонукати до активної мовленнєвої діяльності малоактивних дітей.
Матеріал: іграшки з мультфільму «Щенячий патруль», муляжі: моркви, вишні, груші, яблука, картки з цифрообразами на кожну дитину, індивідуальні картки з завданнями до гри «Малюнок з цифр», «Обведи по крапочках», кольорові олівці.
Хід заняття
I. Мотивація.
Педагог: - Діти! Я отримала на мобільний телефон смс повідомленя: «Райдер і команда «Щенячий патруль» потребують допомоги під час вирішення завдань. Хто згоден допомогти команді Райдера? Відправляємось на поміч, всі готові?
II. Основна частина
-
Допомоги просить Кріпиш. В Математичній країні кожна цифра живе
в своєму будиночку. Але одного разу на Математичну країну спустився
такий густий туман, що нічого не видно. Цифри намагалися потрапити до
своїх будинків, але в них нічого не виходить. Допоможемо знайти
будинок для кожної цифри? (гра «В якому будиночку живе цифра?»)
-
Терміново помічі чекає Скай. Треба визначити, що намальовано на малюнку, за допомогою яких цифр зображений предмет та викласти на планшетці всі цифри які ви знайшли. (гра «Малюнок з цифр»).
-
Зума-рятувальник, але перед кожною новою справою він розминається, робить зарядку. Зараз пропонує вам зробити з ним розминку.
У дворі щенятко грало, стрибало, бігало, кружляло.
Раз-стрибок і три кивка, два-направо голова,
Три-наліво поворот і швиденько розворот.
Під кущем зітхнуло й сіло, носик лапкою закрило.
-
Завдання яке не може виконати Гонщик. Потрібно розказати про овочі та фрукти які стоять на столі. (вправа «Опиши»)
-
Чейз пропонує зафарбувати малюнок згідно наданого коду (вправа «Уважні оченята»)
ІІІ. Підведення підсумку заняття.
Молодці! Ви гарно допомогли команді Райдера, були уважні, швидко виконували всі завдання за це отримуєте значок і будете зараховані до складу групи «Рятувальник».