Урок-квест "Повторення"

Про матеріал
Мета: повторити таблицю множення числа 7 і ділення на 7; розвивати обчислювальні навички; формувати навички розв’язування задач; розвивати вміння розрізняти геометричні фігури; виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі. Тип уроку: урок узагальнення знань. Форма уроку: урок-квест.
Перегляд файлу

1

 

Урок математики

3 клас

Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Мета: повторити таблицю множення числа 7 і ділення на 7; розвивати обчислювальні навички; формувати навички розв’язування задач; розвивати вміння розрізняти геометричні фігури; виховувати пізнавальну активність та самостійність у роботі.

Тип уроку: урок узагальнення знань.

Форма уроку: урок-квест.

Обладнання: мультимедійна дошка, фрагмент мультфільму, презентація до уроку, картки із завданнями, таблиця множення.

Хід уроку

І. Організація класу.

Встаньте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!»

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Перегляд фрагменту мультфільму:

https://www.youtube.com/watch?v=QcdvA4xEiWU.

-  Перегляньте фрагмент мультфільму.

-  Чому Дім Дімич не зміг відкрити рюкзак? (Тому, що забув код від замка)

-  Що таке код? (Це комбінація цифр)

-  Давайте допоможемо хлопчику підібрати код до замка.

 

Замок кодовый навесной Tokoz Delta 20/4 латунь 4 цифры| Интернет-магазин На  замке

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

-  Щоб підібрати код, треба виконати декілька завдань на уроці.

-  Сьогодні ми повторимо таблицю множення і ділення на 7, розв’яжемо рівняння, задачу.

-  Будемо розвивати пам'ять, увагу, мислення.

-  Я вам бажаю успіхів.

ІV. Каліграфічна хвилинка.

-  Перша цифра нашого коду захована у каліграфічній хвилинці. Запишіть у зошити:

2, 3, 4, 5, 6, …

-  Яка цифра має бути наступною? (7)

-  Запишіть. Це і є перша цифра коду.

V. Усний рахунок.

- Нолик загубив інструменти. Але це незвичайні інструменти. Щоб їх зібрати, треба розв’язати приклади.

Инструмент, применяемый при строительстве и ремонте крышИнструмент, применяемый при строительстве и ремонте крыш


35:5

63:7

36:6

48:6

49:7

30:5

14:2

20:4


-  Остання відповідь – це іще одна цифра коду.

VІ. Робота в групах (розв’язування рівнянь).

-  Діти, зараз об’єднайтесь у групи. Перша команда має назву «Сімка», а друга – «Нолик». Розв’яжіть рівняння.

Картинки Из Фиксиков Симка                                                                    Фиксики Нолик, большая картинка - Фиксики картинки | Детские картины,  Силуэтные картинки, Детские картинки

                Х 7=63                                                                         7⸱Х=56

-  Результати – нові цифри коду. Ми наближаємось до відкриття.

VІІ. Вдосконалення обчислювальних навичок (обчислення виразів).

-  Розв’яжіть вирази і знайдете наступне число коду.

29+5⸱6=                   49:7+3⸱7=

21-3⸱7=                    14:7+5⸱7=

-  Порахуйте, скільки виразів ми розв’язали. Це число 4. І це наступна цифра коду.

Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=EjUT4AWfXsA

VІІІ. Розв’язування задачі.

Задача

Ягоды. Деревья и кустыЯгоды. Деревья и кусты              Ягоды. Деревья и кусты   Ягоды. Деревья и кусты   Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты

Ягоды. Деревья и кустыЯгоды. Деревья и кусты               Ягоды. Деревья и кусты   Ягоды. Деревья и кусты   Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты

Ягоды. Деревья и кустыЯгоды. Деревья и кусты               Ягоды. Деревья и кусты   Ягоды. Деревья и кусты   Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты

Ягоды. Деревья и кустыЯгоды. Деревья и кусты               Ягоды. Деревья и кусты   Ягоды. Деревья и кусты   Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты    Ягоды. Деревья и кусты

Ягоды. Деревья и кустыЯгоды. Деревья и кусты

 

? кущ.

  1.                       5 ⸱ 2 = 10 (кущ.)
  2.                       4 ⸱ 6 = 24 (кущ.)
  3.                       10 + 24 = 34 (кущ.)

Відповідь: 34 кущі малини посадили.

-  Ми отримали відповідь 34. Це дві цифри коду.

IX. Робота з геометричним матеріалом.

-  Розгляньте малюнок. Які геометричні фігури ви бачите на малюнку?

Цікава математика: вивчаємо геометричні фігури — Журнал «На Урок»

-  Порахуйте всі квадрати на малюнку.(2) Це остання цифра коду.

-  Сподіваюся, що ми все розв’язали правильно. Давайте спробуємо відімкнути замок.

Фрагмент мультфільму

X. Підсумок уроку.

- Діти, що ми робили сьогодні на уроці?

- Що вам сподобалося найбільше?

- Який настрій у вас наприкінці уроку?

- Бажаю успіхів! До нових зустрічей!

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
26 травня 2023
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку