Інтегроване заняття (ознайомлення з соціумом, логіко-математичний розвиток)

Про матеріал
Інтегроване заняття з клоунесою Кнопкою, розважаючи Кнопку, діти виконуються найрізноманітніші завдання: співвідносять цифру з кількістю предметів, порівнюють кількість предметів: «більше», «менше», «стільки ж », «порівну» ,визначають просторові відносини між предметами: на, під, зліва, справа; лічать в межах 5.
Перегляд файлу

Інтегроване заняття (ознайомлення з соціумом, логіко-математичний розвиток)

Тема: « Подарунок Клоунеси  Кнопки»

 

Мета: Закріпити здатність співвідносити цифру з  кількістю предметів, звуків; порівнювати кількість предметів: «більше», «менше», «стільки ж », «порівну»; закріплювати просторові відносини між предметами: на, під, зліва, справа; закріплювати лічбу в межах 5; порядкову лічбу в межах 5; закріпити знання кольорів: білий, зелений, жовтий, рожевий.

Розвивати мову, увагу, виховувати посидючість , інтерес до занять з математики.

Матеріал: демонстраційний : Дидактична гра «Котик - Мурчик», Дидактична гра

« Потяг», набір цифр від 1до 5

                       роздатковий: зображення галявинки гномів, гномики, будиночки-грибочки, Дидактична гра «Котик – Мурчик» Дидактична гра

« Потяг» , набір цифр від 1до 5

Хід заняття

Під музику заходить клоунеса.

Клоунеса : - Доброго дня , діти! Мене звуть клоунеса  Кнопка. Я прийшла до вас із цирку.

В цирк мерщій , там чудеса, лине сміх під небеса.

Клоун публіку вітає та малечу розважає.

Він потішний відчайдуха, рот від вуха і до вуха,

Розсмішити всіх мастак. Ну й кумедний! Чи не так?

В-ль: - Ви були у цирку?  А чи любите ви цирк?

Клоунеса: - Я запрошую вас на циркову виставу. А щоб її розпочати , треба кульки  пробивати.

В-ль: - Що ж Кнопка ти будеш спостерігати і мені допомагати.

Клоунеса: - Яку першу кульку? Може синю? Ні, червону.  (червона кулька)

 

 

C:\Users\user\Desktop\Заняття\заняття в гр. барвінок 2013р. фото\SAM_0499.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Хто ж буде першим виступати? (читають на листочку)

В-ль:- Першим буде  виступати гномик  Дін , але його братики  посварились. А знаєте чому ?Вони не можуть поділити свої будиночки-грибочки. Допоможемо їм?

Порівняння множин. Роздатковий матеріал.

У вас на столах галявинки гномиків.

На верхній стежинці виросло 4 грибочки-будиночки.(викладають)

-Скільки у тебе грибочків?

C:\Users\user\Desktop\Заняття\заняття в гр. барвінок 2013р. фото\SAM_0503.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Порахуй, Андрійко, а скільки у тебе грибочків?

На нижній доріжці гуляло 3 гномики.(викладають)

-Скільки у тебе гномиків?

- Ти , Іринко, порахуй.

Виклади ,Марічко, на дошці, а ми перевіримо.

-Кого більше гномиків чи грибочків? Чого менше? На скільки більше грибочків? На скільки менше гномиків? Що потрібно зробити щоб помирити гномиків? Скільки тепер гномиків? Скільки грибочків? (Грибочків стільки , скільки й гномиків) Чого більше?(порівну)

Клоунеса : - Молодці малята, гномиків ви помирили.

-Яка  ж кулька наступна? (зелена)

В-ль: - Наступним буде виступати клоун Кнопка. Хто це діти?

Клоунеса: - Так це я! Я буду давати вам цікаві запитання , а ви мені відповідайте?

- Скільки ніг у коня?  (картинка коня)

- А скільки ніг у кота?( картинка кота)

- Скільки сонечок на небі?  (пейзаж з сонечком)                                            -

-Скільки коліс у машини?            

Молодці і тут ви справились!

Клоунеса: - Яка наступна кулька? (може жовта чи синя). Синя!

В-ль: - Наступним  буде виступати Котик –Мурчик.  Котик  Мурчик дуже любить гратись клубочками, він хоче стати справжнім  чарівником. Давайте його навчимо.

C:\Users\user\Desktop\Заняття\заняття в гр. барвінок 2013р. фото\SAM_0517.JPGДидактична гра «Котик –Мурчик» (орієнтація в просторі). Роздатковий матеріал.

 В-ль: Розгляньте гарно і уважно картинку.

-Що ви бачите на картинці?

А тепер будемо робити фокуси.

 - Жовтий клубочок на столі.

- Білий -  під столом.

- Зелений -  зліва  від котика.

- Рожевий  - на стільці.

- Де лежить жовтий клубочок? (на столі – викладає дитина)

- З якої сторони лежить зелений клубочок від котика? (зліва – викладає дитина)

- Який клубочок лежить під столом? Якого він розміру? (білий – дитина викладає)

- Де лежить рожевий клубок? ( на стільці - дитина викладає)

Клоунеса :  - Ви справжні чарівники.

Ой втомилась я сидіти , треба трішки відпочити.

Фізкультхвилинка.

-Яка ж наступна кулька? (жовта)

В-ль: - На сцену приїхав тигр. Чим це він керує? Якийсь дивний поїзд чи не так?

А чим дивний? Давайте допоможемо тигрику  викласти вагони. Тож  будьте уважні -  вагони  мають цифри, і викладати їх потрібно по-порядку.

Дидактична гра « Потяг»(порядкова лічба, числовий ряд). Роздатковий матеріал.

  • Порахуй, Олежику, вагони. Скільки вагонів?

Виклади  на дошці ці вагони, а ми перевіримо чи всі виклали правильно.

C:\Users\user\Desktop\Заняття\заняття в гр. барвінок 2013р. фото\SAM_0530.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Хто їде у першому вагоні?
  • У якому вагоні їде тітонька сова?
  • Хто їде в останньому вагоні?
  • У якому вагоні їде мавпочка Соня ?                                                                   

Клоун:  - Молодці діти, ви тигрику допомогли , і звірятка теж вам вдячні , що можуть вирушили в дорогу.              

Ось і остання кулька. (рожева)

Гра «Скільки» (гра з клоунесою)

Клоунеса: - Ой це знову я! Я!

3 рази стукнути в барабан. Скільки раз я стукнула  в барабан? Покажіть цифру.

2 рази тупнув ногою. Скільки ви почули притупів? Покажіть цифру.

5 оплесків  в долоні . Скільки ви почули оплесків? Покажіть цифру.

Клоунеса: - Які ж ви молодці - мені допомагали і у цирку побували.

В-ль: -  Кого ви сьогодні бачили у цирку?

  • Хто їхав у поїзді?
  • Якого кольору були у клоуна кульки?

(Клоунеса  плаче)

В-ль: - Чого це  ти плачеш, Кнопко?

Клоун: - У мене вже немає кульок. Мені стало сумно.

В-ль: -  Не сумуй, Кнопко, і дорослі теж вірять в чудеса. Вони хочуть щоб всім було добре, і щоб всі завжди усміхалися. І сьогодні я буду чарівником.

1, 2, 3 …. Щось не виходить , допоможи, Кулько! 1, 2, 3 ! Клоунеса  приносить надувні кульки.

Клоун : - Дякую вам , діти . (Веселий танець дітей і клоуна з повітряними кульками)

C:\Users\user\Desktop\Заняття\заняття в гр. барвінок 2013р. фото\SAM_0524.JPG 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Cемків Галина
Додано
22 січня 2023
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку