Конспект заняття гуртка "Туристик" в мотузковому містечку для дітей старшого дошкільного віку "Мандруємо разом"

Про матеріал
З метою оздоровлення дитини-дошкільника, культивування здорового способу життя в багатьох дошкільних закладах продовжують роботу гуртки туристсько-краєзнавчого напрямку. Основними завдання діяльності гуртка є розвиток початкових туристичних навичок та вмінь дітей, удосконалення фізичних якостей (сили, витривалості, спритності, координації, гнучкості, вміння орієнтуватися в просторі та в часі) та оволодіння дітьми навичків основних рухів (види ходьби, лазання, рівноваги).
Перегляд файлу

Мета:  продовжувати знайомити  дітей з обладнанням містечка "Слеклайн", правилами поведінки в ньому; вчити користуватися маршрутним листом та долати перешкоди; ознайомити дітей зі спорядженням туриста; виховувати бажання стати справжніми туристами.

 

Матеріал:  карта,  обладнання містечка "Слеклайн".

 

Хід заняття

 

Вихователь.  Діти куди ми з вами прийшли? (до мотузкового  містечка).

Правильно, а як ви гадаєте, що ми тут будемо робити?

Яке обладнання мотузкового містечка ви знаєте?

А яке обладнання найбільше вам подобається?

Подивіться, діти, хто це до нас іде? Доброго дня, дівчинко, як тебе звати?

Даша.  Добрий день, мене звати Даша.

Вихователь.  А як ти до нас потрапила?

Даша.  Я дуже люблю подорожувати і йду на привал до справжніх туристів.

Вихователь.  Діти, ви здогадалися, хто це? (Даша - мандрівниця).

Даша.  Але я не можу потрапити до туристів, бо хитре лисеня відібрало в мене карту і сховало її у вас на майданчику. Тепер я дуже засмучена і не знаю куди йти далі.

Вихователь.   Діти, а як ви гадаєте, навіщо туристам карта? (щоб знати вірний шлях та не заблукати). Дашо, наші діти також хочуть стати туристами і навіть відвідують туристичний гурток. Діти, допоможемо Даші? Що нам потрібно зробити, щоб Даша потрапила на привал? Як ви гадаєте, де може бути схована карта? Пошукаємо її?

(Діти знаходять карту). 

Даша.   Дякую вам, діти! Я вам пропоную відправитися зі мною на привал до справжніх туристів.

Вихователь.   Приймаємо запрошення нашої гості? А як же нам туди потрапити?

Даша.   А щоб потрапити на привал, нам необхідно подолати безліч перешкоди, а які саме, нам допоможе дізнатися карта.

(Розгляд карти).

Вихователь.  Діти, якщо ми збираємося в туристичний похід, нам потрібно зібрати необхідні речі. Чи знаєте ви, які речі турист бере з собою в похід? Ось зараз ми і перевіримо це.

Дидактична гра  «Збери рюкзак туриста»

Вихователь.  Тепер готові відправлятися в похід? Але спочатку згадаємо правила поведінки в мотузковому містечку.

(Діти згадують правила поведінки в мотузковому містечку).

Вихователь.   Рюкзак зібрали, правила згадали, тепер можна відправлятися у похід.

(Проходження дітьми маршруту. Прихід на привал туристів).

 

 

№ з/п

 

 

Страховка

1.

Розминка

1.Ходьба звичайна

2.Ходьба з різним положенням рук (вгору, в сторони)

3. Ходьба приставним кроком

4.Ходьба напівприсядки

5.Ходьба звичайна

6.Біг

-

2.

Лабіринт

Ходьба напівприсядки

-

3.

Гірка

1.Лазання по похилій площині довільним способом

2.Перелізання з поворотом

+

4.

Міст

Ходьба з різним положенням рук (руки вгору)

-

5.

Брусочки

Ходьба звичайна, руки в сторони

-

6.

Провисаюча мотузка

Ходьба приставним кроком

+

7.

Мотузка «Сітка»

Пролізання в мотузку

-

8.

Підвісні палиці

Біг звичайний

-

9.

Колоди

Ходьба звичайна

+

10

Лабіринт

Ходьба та біг приставним кроком

-

 

Туристи.  Доброго дня, діти.

Вихователь.   Доброго дня, вихованці нашого гуртка «Туристик» дуже мріють стати справжніми туристами і сьогодні подолали безліч перешкод, щоб прийти до вас і повчитися справжньої туристичної майстерності. Допоможете нам?

Туристи.  Звісно, допоможемо. Ми вас познайомимо зі справжнім туристичним спорядженням, розповімо, що необхідно обов’язково туристу брати у похід, а що залишити вдома і чому.

Вихователь.   Діти, вам цікаво про це дізнатися?

Туристи.  Спочатку кожен турист повинен зібрати в похід рюкзак.

(Знайомство вихованців з вмістом рюкзака туристу).

Туристи.  А тепер ми покажемо вам, як виглядає намет та спальний мішок туриста і навчимо вас «розпалювати» багаття і «варити» смачну кашу.

(Установка намету).

Гра «Збери гілочки для багаття»

(«Розпалювання» багаття).

(Посвята у туристи).

Вихователь.  Діти, вам сподобався наш сьогоднішній похід? Тепер ви - юні туристи, але нам необхідно повертатися до дитячого садка. Дякуємо вам, до побачення!

(Повернення до дитячого садка).

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
71
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку