Конспект заняття художньо- мовленнєвого розвитку молодша група на тему: «Скриня казок»

Про матеріал
Конспект заняття художньо- мовленнєвого розвитку молодша група на тему: «Скриня казок»
Перегляд файлу

Конспект заняття художньо- мовленнєвого розвитку молодша група на тему: «Скриня казок»

Програмовий зміст: знайомити дітей з фартушковим видом театру.

Зв’язне мовлення: залучати дітей брати участь в показі добре знайомої казки, сприяти формуванню входити в образ та інтонаційно виразно передавати мову персонажів казки.

Словник: збагачувати словник образними виразами, порівняннями, різними частинами мови.

Звукова культура мови: вчити визначати перший звук у мовному слові, вправляти в проспівуванні голосних звуків, та в промовлянні чистомовок.

Розвивати діалогічне мовлення, звукову культуру мовлення, фонематичний слух, творчі здібності, естетичне сприймання, дрібну моторику рук.

Виховувати позитивне ставлення до народних казок та відтворення звуків природи на шумових музичних інструментах.

Матеріал: скриня, чотири мішечки з казковими героями: лисичка, ведмідь, зайчик, коза-дереза; д/г «Віночки і стрічки»; два конверти із казковими персонажами казок «Рукавичка» та «Ріпка»; фартушковий театр до казки «Колобок».

Хід заняття

-Діти, сьогодні до нас завітали гості, давайте з ними привітаємось, адже гостям ми завжди раді: Доброго ранку, нам!

    Доброго ранку, вам!

    Доброго ранку, всім!

-Погляньте навкруги і скажіть, що у нас в групі з’явилось нового?

-Це, скриня. Колись, дуже давно в  ній зберігали одяг. Давайте до неї підійдемо і спробуємо її відчинити: «Ось замок висить великий

      Ми на себе потягли,

      Покрутили, постували.»

(Скриня відчиняється і звучить казкова мелодія)

-А ця скриня не звичайна, а казкова. Сідайте зручненько і почнемо все розглядати. (вихователь дістає із скрині перший мішечок).

-А тут заховались казкові герої, щоб дізнатись хто, послухайте пісеньку. (звучить пісня про лисичку).

-Так, це лисичка. В якій казочці зустрічається лисичка?

-Яка лисичка?

-Який перший звук ви чуєте в слові л-л-лисичка.

-Давайте промовимо чистомовку про лисичку:

 Ла-ла-ла- лиска пір’ячко знайшла;

Ло-ло-ло- біжить лиска за село;

Ле-ле-ле- лисеня прийшло мале.

-Давайте послухаємо слідуючу пісеньку( звучить пісенька про зайчика).

-В яких казочках зустрічається зайчик?

-Який зайчик?

-Який перший звук ми чуємо у слові з-з-зайчик?

-Давайте промовимо чистомовку про зачика:

 Зе-зе-зе- зайчик гілочку гризе;

 За-за-за- у хатиці коза;

 Зу-зу-зу- вигнав рак козу.

-А про кого ось ця пісенька? (звучить пісенька про ведмедика)

-В якій казочці зустрічається ведмедик?

-Який ведмедик?

-Який перший звук ми чуємо у слові в-в-ведмедик?

-Промовимо чистомовку ведмедику:

 Ва-ва-ва-творимо дива;

 Ву-ву-ву- казку знаємо нову;
 Ві-ві-ві- ростуть квіти у траві.

(Вихователь дістає із скриньки другий мішечок. У ньому  два конвертики: блакитного та зеленого кольорів з казковими героями до казок: «Ріпка» та «Рукавичка». Діти за кольорами знаходять відповідні столики. Відкривають конвертики, дістають казкових персонажів, викладають їх на стіл та відгадують казку. За навідними запитаннями пригадують зміст казок.

-Що дід посадив?

-Хто допоміг дідові знайти рукавичку?

-Хто допоміг рвати ріпку?

-Про кого можна сказати:

 -маленька, сіренька (мишка);

 -тепла, хутряна (рукавичка);

 -жовта, кругла, велика (ріпка);

 -добрі, старенькі, працьовиті (дідусь ібабуся).

(Вихователь дістає третій мішечок. Розкриває його і дістає козу).

-Хто це? З якої казки вона прийшла?

-А яка коза? (хитра, брехлива, зла)

-Кого обманула коза? Кого вигнала з хатинки?

-Давайте пригадаємо пісеньку кози. Але щоб гарно заспівати спочатку розспіваємось (діти проспівують голосні звуки).

(А-а-а-а; о-о-о; у-у-у; і-і-і; и-и-и; е-е-е).

Діти виконують пісеньку кози-дерези.

-Ой, яка ця коза зла. А щоб вона стала добрішою їй потрібно щось подарувати. Подаруємо їй віночок, щоб вона на свято його одягала.

Д/Г «Віночки і стрічечки».

(Вихователь із скрині дістає останній мішок, розкриває та дістає казковий фартушок, одягає його на себе).

-Цей фартушок звичайний чи казковий?

-Що зображено на фартушку?

(Вихователь пропонує діткам показати казку «Колобок». Роздає дітям фігурки казкових персонажів та шумові музичні інструменти: пляшечки, свищик, металофон).

-Казочка починається. Жили-були дід і баба. І дожились до того що і хліба в них не було. (діти прикріплюють фігурки  діда і баби на фартушок).

-От дід і каже бабі: «Спечи бабусю, колобка». (дід)

-Та борошна немає.(баба)

-Біжи у хижку, назмітай борошна та спечи колобка. (дід)

-От баба так і зробила, пішла у хижку, назмітала борошенця, замісила тісто і спекла колобка. Та й поставила його на віконце щоб він вистигав (дитина прикріплює на фартушок колобка). А колобок вистигав- вистигав, скочив на доріжку (звучить металофон) і покотився (звучить металофон). Котиться- котиться колобок, слухаєм спів пташок (звучать свищики), слухає спів вітру (дмухають у пляшечки) і зустрічає зайчика (дитина прикріплює зайчика).

-Колобок- колобок, я тебе з’їм.(зайчик)

-Не їж мене, зайчику-побігайчику, я тобі пісеньку заспіваю.(колобок)

-А ну , заспівай!(зайчик)

-Я колобок-колобок. Я по засіку метений, я на яйцях спечений, я від діда утік, я від баби утік, і від тебе утечу.(колобок)

-І покотився колобок далі. (звучить металофон)

-Котиться- котиться колобок, слухає спів пташок (звучить свищик),слухає шум вітру (дмухають у пляшечки).

-Зустрічає вовчика- братика, ведмедика, лисичку.

-А лисичка каже: «Ой, яка гарна твоя пісенька, сядь мені на носика і проспівай ще раз».

-І тут колобочку стало страшно і він заплакав. Лисичці стало шкода колобка і вона його пожаліла і каже: «Не плач, колобочку, - і запропонувала йому подружитись,- давай будемо з тобою дружити».

-Тут і зайчик, і вовчик, і ведмедик подружилися з колобком. Ось так колобок знайшов собі друзів. І такий щасливий кінець у нашої казочки.

-Ось і казочці кінець, а хто слухав молодець. Вам казочка, а нам бубликів в’язочка. (із скрині вихователь дістає бублики). А казочка цікавенька частувати всіх раденька.(пригощають і гостей).

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
2560
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку