Конспект заняття "Іграшки в руках дитини" бжд

Про матеріал
Мета: закріпити у дітей знання про деякі предмети побуту, якими треба користуватися, дотримуючись застережних правил; вправляти в безпечних маніпуляціях з ними; розвивати дрібну мотори¬ку пальців; формувати уявлення про небезпеку від ріжучих мета¬левих поверхонь, колючих предметів, небезпеку від потрапляння дрібних предметів у різні отвори тіла (вуха, ніс, гортань); вихову¬вати бажання опікуватися безпекою малят, намагання передати їм свій маленький досвід.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ «ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ»

(до розділу                                                    «Небезпечні предмети в руках дітей»)

Тема. Подарунок малюкам

Мета: закріпити у дітей знання про деякі предмети побуту, якими треба користуватися, дотримуючись застережних правил; вправляти в безпечних маніпуляціях з ними; розвивати дрібну мотори­ку пальців; формувати уявлення про небезпеку від ріжучих мета­левих поверхонь, колючих предметів, небезпеку від потрапляння дрібних предметів у різні отвори тіла (вуха, ніс, гортань); вихову­вати бажання опікуватися безпекою малят, намагання передати їм свій маленький досвід.

Вид діяльності: колективна творча праця, виготовлення стенду «Дрібні іграшки та предмети, небезпечні для малюків».

Обладнання: тканина для стенду, ґудзики, голки з нитками, ко­робка з-під сірників, лезо для гоління, намистини, цвяхи, аптечні пігулки, балончик з-під дезодоранту, мило, пакет від прального порошку, клей, ножиці тощо.

Словничок: ґудзик, цвях, лезо.

Попередня робота: розглядання подібного стенду, розмальову­вання відповідних сторінок в зошиті «Будь обережним» О. Лози або в зошиті «Безпека» Л. Яковенко.

Хід заняття

Вихователь. Діти, підійдіть до столу та роздивіться предмети, що лежать на ньому. Що їх об'єднує? (Вони можуть бути небезпечними.)

Яка небезпека чатує на малят, якщо вони захочуть погратися з гол кою (ножицями, лезом, цвяхами)? (Вони можуть вколотись, порізатись.)

А чим небезпечний зовні безвинний, гладенький ґудзик? (Його мож­на випадково проковтнути.)

Навіщо ми включили до цього кола сірники? (Ними можна спричинити пожежу.)

Чи загрожують дітям лікарські препарати? Чому? (Ними можна отруїтись.)

Хіба можуть зашкодити мамині косметичні засоби і яким чином? (Так, небезпечними для очей та отруйними можуть виявитись лак, пар­фуми та ін.)

Що може статися, коли мило потрапить до очей? (Щипатиме очі.) Що буде, якщо ненароком вдихнути пральний порошок? (Отруї­тися.)

 

Фізкульхвилинка «Сорочечека»

Сорочечку брали,

(Піднятись навшпиньки і потягтися.)

В ставочку попрали,

(Нахили вперед.)

Під сонцем сушили,

(Руки вгору-вниз.)

Ще й ґудзик пришили

(Імітація рухів.)

Процес творення

Пришити чи закріпити за допомогою клею предмети до тканини. Допомогти вихователю натягнути тканину на стенд.

 

Підсумок заняття:

Будь-яка річ може спричинити нещасний випадок при недотриман­ні правил користування. І навпаки — будь-яка річ буде безпечною при обачному користуванні.

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку