22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Конспект заняття "Казкові рибки"

Про матеріал
Конспект заняття "Казкові рибки" для дітей 5-6 років описує техніку орігамі на заняттях з образотворчого мистецтва у щколі раннього розвитку дитини "Малюк" Сумського Палацу дітей та юнацтва.
Перегляд файлу

Іванова І.М., керівник

гуртка образотворчого мистецтва

Школи раннього розвитку

дитини «Малюк»

 

Тема: Казкові рибки.

Мета:

  • розвивати творчу уяву, дрібну моторику рук;
  • вчити передавати характерні обриси за допомогою паперу та робити рибок у техніці орігамі;
  • виховувати любов до природи.

 

Тип заняття: вступне.

 

Обладнання: папір, кольорові олівці, клей, наочні матеріали.

План заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.
  2. Фізкультхвилинка «Сніжки».
  3. Мотивація. Загадки. Оголошення теми та мети заняття.
  4. Демонстрація зразків та алгоритм дій виконання рибки.
  5. Практична самостійна робота дітей.
  6. Підсумок заняття.

Хід заняття

  1. Організаційний момент. Привітання.

 

Педагог: Доброго дня, малята! Я рада сьогодні всіх вас привітати!

Діти (хором): Доброго дня!

 

  1. Фізкультхвилинка «Сніжки».

 

П.: Діти, яка зараз пора року?

Очікувана відповідь дітей: Зима.

П.: Давайте зробимо з вами зимову зарядку.

Зліпимо сніжки.

Кидаємо.

Руки в замок. Катаємося з гірки.

Гріємо руки. Ніс погріли?

А працювати захотіли?

 

 

  1. Мотивація. Загадки. Оголошення теми та мети заняття.

 

Педагог пропонує дітям відгадати загадки

 

Між берегів текла, текла

Мороз зміцнів – під скло лягла.

Очікувана відповідь: річка.

У батьків і у діток весь одяг із монеток.

Очікувана відповідь: рибки.

А що ж це за «монетки»?

Очікувана відповідь: луска.

 

Педагог звертає увагу дітей на дошку, на якій розташована намальована річка і  рибки, які зроблені в техніці орігамі

IMG_1577.jpg

 

П.: Незважаючи на те, що зараз зима, і річки покриті льодом, рибки продовжують там плавати. У нашій річці всього дві рибки. Щоб їм не було сумно, пропоную вам зробити їм друзів. Ми будемо вчитися робити рибок з паперу. Мистецтво створення різних фігурок тварин, рослин або предметів з паперу називають орігамі. Це мистецтво зародилося в Японії.

 

  1. Демонстрація зразків та алгоритм дій виконання рибки.

 

Педагог звертає увагу на наявність двох трикутників на столах дітей (великий та малий) і за допомогою власних зразків трикутників демонструє алгоритм дій виконання рибки

 

 

Алгоритм дій виконання рибки:

  1.               Беремо великий трикутник. З нього ми створимо голову, тулуб і плавники рибки.
  2.               Щоб зробити плавники, необхідно взяти трикутник по середині найдовшої сторони однією рукою, а іншою рукою зігнути кінці назад.
  3.               Найменший трикутник – це готовий хвіст рибки.
  4.               По черзі розмальовуємо деталі рибки.
  5.               На більшому трикутнику малюємо жабри, відокремлюючи голову від тулуба. Розмальовуємо голову. На тулубі малюємо луску різнокольоровими олівцями. Розмальовуємо плавники прямими лініями і такими ж лініями розмальовуємо хвіст. Домальовуємо око і рот.
  6.               Приклеюємо хвіст до тулуба за допомогою клею.

 

Перед виконанням завдання педагог нагадує дітям правила безпечної роботи з олівцями

IMG_1567.jpgIMG_1568.jpgIMG_1569.jpgIMG_1570.jpg          IMG_1571.jpg IMG_1572.jpgIMG_1573.jpgIMG_1574.jpgIMG_1575.jpg

 

 

  1. Практична самостійна робота дітей.

 

Педагог своїми рекомендаціями, стосовно практичної роботи, супроводжує процес виконання рибки у техніці ори гамі. Поради дає для кожної дитини окремо з урахуванням її умінь та навичок. Пропонує дітям, які самостійно виконали завдання, допомогти тим, хто не встигає.

 

  1. Підсумок заняття.

 

П.: Усі виконали завдання. Молодці! Чи хотіли би ви, щоб ваші рибки поплавали разом з моїми?

Очікувана відповідь дітей: Так.

Діти за допомогою магнітів розміщують

своїх рибок на намальованій річці

 

П.: Дивіться, які красиві рибки плавають. Діти, а вода у нашій річці яка?

Очікувана відповідь дітей: блакитна.

 

П.: Ще рибкам потрібно плавати в чистій воді, тому нам неможна кидати сміття у річку. Якщо хтось це робить, то обов’язково розкажіть цій людині, що це погано.

А тепер ви можете забрати своїх рибок додому і зробити їм друзів. Наше заняття завершено. До побачення!

 

Очікувана відповідь дітей: До побачення.

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
41
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку