Конспект заняття “Колискова для лялечки” для дітей раннього віку

Про матеріал
Конспект заняття “Колискова для лялечки” для дітей раннього віку (3-й рік життя)
Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Автор: Ніщета В.А

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета: познайомити дітей з новою колисковою; заохочувати їх повторяти окремі слова за вихователем, розповідати знайомі потішки, колисанки; формувати у дітей культурно-гігієнічні навички. Створювати сприятливі умови для розширення запасу слів, вправляти у правильній звуковимові. Розвивати мовлення дітей, інтерес до усної народної творчості, народної колискової пісні. Виховувати бажання любов до матері, рідних.

Матеріал.

Демонстраційний: ліжко, постіль, лялька, рушничок, ведмедик.

Роздавальний: маленькі лялечки для кожної дитини.

 

 

Хід заняття

 

В ігровому куточку сидить іграшковий ведмедик та велика лялька Міла. Вихователь пропонує дітям підійти й послухати, про що вони говорять.

Вихователь. Діти, лялечка каже, що дуже втомилася й хоче спати, вона прохає ведмедика допомагати їй розстелити постіль, але він не вміє. Допоможемо їм?

Вихователь.  Захотіла Мілочка спати,

                      Кулачками тре оченята.

                      Зачекай-но, Мілочка, трішки.

                      Постелю для тебе я ліжко,

                      Покладу тебе й заспіваю:

                      “Люлі-люлі, баю-баю”.

Дітки, скажіть мені, а що треба зробити перед тим, як лягти спати?

Діти. Треба умитися й роздягтися, скласти свої речі.

Вихователь. Зараз я умию нашу Марічку, а ви заспівайте їй пісеньку про водичку.

Діти співають.

              Водичка, водичка,

              Умий Марічці личко.

              Щоб сяяли очки,

              Червоніли щічки.

              Щоб роток сміявся,

              Щоб зубчик кусався.

Вихователь. Діти, а чим треба витерти Марічку?

Діти. Рушничком.

Вихователь. Тепер наша Марічка чистенька, можна роздягати її і класти в ліжко. Хто хоче допомогти лялечці роздягнутися?(дитина знімає з лялечки одяг, називає його, всі діти повторюють назви: чобітки, спідниця, сорочка). Тепер наша лялечка готова до сну. Дітки, а що треба зробити, щоб наша Марічка заснула міцно й солодко?

Діти. Заспівати пісеньку.

Вихователь. Так, треба заспівати пісеньку. Ця пісенька називається колисанка. Її співають матусі, коли колишуть дитину. Ось, послухайте.

              Прийди, сонку, в колисоньку,

              Приспи мою дитиноньку.

              Та щоб спала, не плакала,

              Та щоб росла, не боліла.

              Щоб голівонька була світленька,

              А личко – красивеньке.

              Баю-баю, баю-бай,

              Потихеньку засинай.

По закінченні колисанки промовляє тихенько: “Заснула наша Марічка. Ой, дивіться, і ведмедик теж заснув, і його колисаночка приспала”.

         Після цього вихователь звертає увагу на те, що в іншому куточку сидять ляльки, яких також слід покласти спати. Пропонує кожній дитині взяти лялечку, умити її, роздягти й покласти в ліжечко. Під час виконання дітьми цих дій проводить індивідуальну роботу: заохочує окремих дітей промовляти забавлянку про водичку, повторюють назву одягу, предметів білизни. Після того, як всі діти вклали ляльок спати, пропонує всім разом заспівати колисанку.

                А-а-а, люлі, люлі,

                Налетіли гулі.

                Сіли на воротах

                В червоних чоботях.

               А ворітця – скрип-скрип...

               Моя доня спить, спить.

Заснули наші лялечки, а ми не будемо їм заважати й підемо на вулицю.

Діти тихенько виходять із кімнати.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 листопада 2023
Переглядів
280
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку