Конспект заняття «Лісові мешканці»
для не мовленнєвих дітей
Мета:
Освітні: закріпити знання дітей про лісових мешканців; вдосконалювати навички дитини у звуконаслідуванні; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини; закріпити вміння знаходити однакові предмети.
Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати рухливість та укріплювати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків.
Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до тварин; активність та посидючість.
Обладнання: набір для дихальних вправ, набір до дидактичних ігор «Лісові мешканці», аудіо записи звуків тварин.
Хід заняття
«Їжачок»
Їжачок маленький замерз (долоньки з'єднані, пальці підняті вгору і переплетені між собою)
І в клубок згорнувся (пальці переплетені і зігнуті)
Сонце їжачка зігріло, (пальці повільно розгинаються)
Їжачок розвернувся! (Пальці переплетені і підняті вгору)
Автор: невідомий
Дидактична гра «Лісові тіні»
Дитині надається малюнок з різними зображеннями тіней лісових мешканців та самі лісові мешканці .
Артикуляційні вправи:
Розгляд малюнку
Дитині надається малюнок з різними зображеннями лісових мешканців на галявинці.
Дидактична гра «З’єднай однакових»
Дитині надаються малюнок і фломастер. Завдання дитини знайти однакові малюнки та з’єднати їх.
Фіз хвилинка
Ми лісочком йшли
І грибочок там знайшли.
Нагнулися, підняли,
У кошик поклали
І рушили далі.
Ми лісочком йшли,
Пташеня знайшли.
Нахилилися, підняли,
В гніздечко поклали
І рушили далі.
Хто ж там, хто вже так втомився,
І наліво нахилився?
Автор: невідомий
Дидактична гра «Чий хвіст»
Дитині надається тваринки та на прищіпках їх хвостики. Завдання дитини прищепити хвостики до тваринок.
Релакс
Дитина слухає аудіо запис шуму лісу.