Конспект заняття "Лісові мешканці"

Про матеріал
Мета: Освітні: закріпити знання дітей про лісових мешканців; вдосконалювати навички дитини у звуконаслідуванні; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини; закріпити вміння знаходити однакові предмети. Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати рухливість та укріплювати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків. Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до тварин; активність та посидючість.
Перегляд файлу

Конспект заняття «Лісові мешканці»

для не мовленнєвих дітей

Мета:

Освітні: закріпити знання дітей про лісових мешканців; вдосконалювати навички дитини у звуконаслідуванні; закріпити вміння дітей правильно виконувати артикуляційну гімнастику; розширювати та вдосконалювати активний та пасивний словник дитини; закріпити вміння знаходити однакові предмети.

Розвиткові: розвивати дрібну моторику та загальну моторику; розвивати мовлення, пам’ять, увагу; розвивати рухливість та укріплювати м’язи артикуляційного апарату; розвивати мовленнєвий видих; вдосконалювати артикуляцію звуків.

Виховні: виховувати зацікавленість до здобуття нових знань; виховувати дбайливе ставлення до тварин; активність та посидючість.

Обладнання: набір для дихальних вправ, набір до дидактичних ігор «Лісові мешканці», аудіо записи звуків тварин.

Хід заняття

«Їжачок»

Їжачок маленький замерз (долоньки з'єднані, пальці підняті вгору і переплетені між собою)

І в клубок згорнувся (пальці переплетені і зігнуті)

Сонце їжачка зігріло, (пальці повільно розгинаються)

Їжачок розвернувся! (Пальці переплетені і підняті вгору)

Автор: невідомий

  •                   Це була пальчикова гімнастика про їжака. Як розмовляє їжак? (уф уф уф)
  •                   Давай разом повторимо уф уф уф.
  •                   Молодець, подивись на лісову галявину тут живуть лісові мешканці (показуємо малюнки галявини з тваринами). На галявинці живуть: вовк, їжак, лиса, сова, заєць, ведмідь, тощо. Лісові тварини живуть у лісі, їм не потрібна турбота від людей. Вони самі знаходять собі їжу, будують собі домівки, доглядають за своїми дитинчатами.

Дидактична гра «Лісові тіні»

Дитині надається малюнок з різними зображеннями тіней лісових мешканців та самі лісові мешканці .

  •                   Подивись уважно, це лісова галявина тут живуть лісові мешканці подивись, на їх тіні та наложи їх малюнки.
  •                   Молодець, а тепер давай трішки пограємося з ними.

Артикуляційні вправи:

  •                   Дивись як кабан наївся, аж щоки надулися. (Артикуляційна вправа «Хом’ячок». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   А ось сова на гілці сидить та угукує. (Артикуляційна вправа «Трубочка». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   За кущем сховався заєць. (Артикуляційна вправа «Сховай язик». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   Грибочки на галявинці повиростали. (Артикуляційна вправа «Грибок». Виконуємо 3-5 разів.)
  •                   Дивись як метелики налетіли на квіточки. (Дихальна гімнастика)

Розгляд малюнку

Дитині надається малюнок з різними зображеннями лісових мешканців на галявинці.

  •                   Подивись уважно, це лісова галявина тут живуть: вовк, їжак, лиса, сова, заєць, ведмідь, тощо. Давай трішки порозмовляємо з ними:
  • Вовк говорить: ууууууууууу;
  • Їжак говорить: уф уф уф;
  • Сова говорить: уху уху;
  • Зозуля говорить: ку ку ку;
  • Дикий кабан: хрю хрю хрю.

Дидактична гра «З’єднай однакових»

Дитині надаються малюнок і фломастер. Завдання дитини знайти однакові малюнки та з’єднати їх.

  •                   Дивись, в тебе є малюнки тваринок, я тобі дам фломастер, а ти з’єднай їх.
  •                   Молодець, в тебе все вийшло.

Фіз хвилинка

Ми лісочком йшли

І грибочок там знайшли.

Нагнулися, підняли,  

 У кошик поклали

І рушили далі.

Ми лісочком йшли,

Пташеня знайшли.

Нахилилися, підняли,

В гніздечко поклали

І рушили далі.

Хто ж там, хто вже так втомився,

 І наліво нахилився?

Автор: невідомий

Дидактична гра «Чий хвіст»

Дитині надається тваринки та на прищіпках їх хвостики. Завдання дитини прищепити хвостики до тваринок.

  •                   Дивись тваринки так довго гралися, що загубили свої хвостики. Допоможи їм будь-ласка, збери їх хвостики правильно.

Релакс

Дитина слухає аудіо запис шуму лісу.

  • Давай присядемо на килим, заплющмо очі та послухаємо звуки лісу.
docx
Пов’язані теми
Логопедія, Конспекти занять для ЗДО
Інкл
Додано
24 лютого 2022
Переглядів
3508
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку