Тварини лісів України

Перегляд файлу

                       « Тварини лісів  України»

Тема: лісові тварини

Мета: уточнити та систематизувати знання дітей про диких тварин, активізувати словник, вчити відгадувати описові загадки. Розвивати зв’язне мовлення, дрібну моторику, мовленнєве дихання, увагу. Виховувати любов до живої природи.

Обладнання:  предметні та сюжетні картки, кольорові олівці ,розмальовки на тему тварин і птахів

Хід заняття:

I. Організаційний момент.

Діти, сьогодні я запрошую вас до осіннього лісу. Ви любите подорожувати? А щоб було веселіше, давайте розповімо чистомовку:

Су-су-су – ми йдемо до лісу

Со- со-со-нам весело

Іс-іс-іс  _ осінній ліс

Ас-ас-ас- - гарний настрій у нас.

II. Давайте подивимся на малюнок осіннього лісу і ми з вами допоможим звірятам та птахам приготуватись до зими.

Ми з вами в лісі.Давайте послухаєм , як листочки на вітрі шумлять і давайте повторим за листочками.( Діти піднімають руки вгору і промовляють звук «ш» протяжно)

А ну подивіться хто по дереву біжить з горішком? Що це за тваринка ? Я вам допоможу і загадаю загадку.

В лісі вогник рудуватий

Шишки лускає завзято (білка)

1. Д\гра « Знайди тінь білочки».

2. Д\гра «Знайди правильно, що любить ласувати білочка»

А тепер подивіться а хто то сидить під кущиком?Зараз я вам загадаю загадку для допомоги.

Я страшенний боягуз,
Всіх на світі я боюсь.
В полі, в лісі навкруги –
Скрізь у мене вороги.
Часом лізу я у шкоду,
Їм капусту на городах,
Моркву, ріпу, буряки.
Відгадайте – хто такий?
(Заєць)

 

А тепер візьміть листочки і намалюйте , що любить їсти зайчик.

4. Д\гра «Зашумовані картинки».

А тепер знайдіть тих звірів, що живуть в лісі і зафарбуйте.

5. Фізкультхвилинка «Лісова».

Діти, а які звуки ми можемо почути у лісі? (шелест листя, свист вітру).

Як листячко шелестить? (ш-ш-ш).

Давайте тихенько скажемо як листя шелестить: ш-ш-ш.

А тепер голосно: ш-ш-ш.

А як свистить вітер? (с-с-с).

Давайте тихенько скажемо: с-с-с.

А тепер голосно: с-с-с.

А зараз я буду називати слова, а ви якщо почуєте в слові свист вітру – будете показувати, як вітер колише дерева, а якщо почуєте в слові шелест листя – покажете, як опадає листячко.

ШУБА, СНІГ, ЛИСТЯ, БІЛКА, ШИШКА, ЗАЄЦЬ, СОСНА, ШУМІТИ, СВИСТІТИ, ШАПКА, СОВА, МИШКА.

6. Д\гра «Хто у кого?». Назвіть дитинчат диких тварин:

У вовчиці – вовченята,

У лисиці – лисенята,

У білки – білченята.

У ведмедиці – ведмежата,

У зайчихи – зайченята.

У лосини – лосенята,

У їжачихи – їжаченята.

7. Дивіться, маленьке лисеня заблукало і ми йому допоможим знайти мамуюЯ вам буду показувати картинки , а ви коли побачите маму лисеняти дружньо плесните в долоні.

8. Д\гра «Хто сховався?»

А ще хтось заховався у кущиках, як ви думаєте, хто це? Діти відгадують і відповідають, хто що їсть.

9.Д\гра « Знайди тваринку на відповідну букву і зафарбуй.

Резерв:

1. Д\гра «Склади речення» (За сюжетною картинкою);

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
20 березня 2022
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку