Конспект заняття "Малювання стопами"

Про матеріал

Мета: Познайомити дітей із способом малювання квітів за допомогою нетрадиційної техніки - "малювання стопами ніг"; розвивати творчу уяву, увагу, фантазію, допитливість, зацікавленість, креативність . Виховувати позитивне ставлення до малювання, естетичний смак.

Перегляд файлу

Комунальна установа Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня №41 «Райдуга», м. Суми, Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заняття з малювання стопами ніг

«Дивовижні осінні квіти»

Для старшої групи

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                      Керівник зображувальної

                                                                діяльності

                                                                   Варавіна Наталія Іллівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Заняття з малювання стопами ніг в старшій групі. Колективна робота «Дивовижні осінні квіти»

Мета: Познайомити дітей із способом  малювання квітів за допомогою  нетрадиційної техніки - малювання стопами ніг; розвивати творчу уяву, увагу, фантазію, допитливість, зацікавленість . Виховувати позитивне ставлення до малювання, естетичний смак.

Матеріал для дітей: набір гуашевих фарб, вода, пензлі, баночки з водою, серветки паперові та вологі.

Матеріал для вихователя: Аркуш формату А1, ілюстрації із зображенням квітів, гуаш, вода, пензлі, серветки.

Попередня робота: розгляд альбому «Осінні квіти», розгадування загадок.

Хід заняття:  Вихователь пропонує дітям уторити коло.

Психогімнастика «Я – квітка»

Діти уявляють себе різними квітами й імітують дії, які описує вихователь.

(прокидається , розтуляє ніжні пелюстки, вмивається пелюстками, танцюють)

Вихователь пропонує дітям роздивитися клумбу за вікном, помилуватися.

Ох і гарна клумба в дитсадку!

Де іще ви бачили таку?

Стільки квітів, барв яскравих ряд:

Чорнобривці ясно майорять,

А величні сонячні жоржини

Підвели голівки мов царівни.

Айстри – побратими струнко стали -

Діточок привітно зустрічали.

Вихователь пропонує дітям пограти в гру «Вгадай за описом квітку»

Фізкульт хвилинка:

Пішли діти в квітничок квіточок збирати,

Жовті, сині, білі - на вінок зривати.

Квіточки звивали – на голівку клали.

Як сплели віночки, завели таночки.

Діти виконують дії відповідно до тексту.

Вихователь пропонує дітям звернути увагу на свої ніжки. Вони разом роздивляються їх і розуміють ,що стопи ніжок схожі на пелюсточки квітів.

Вихователь знайомить дітей з новою технікою малювання стопами ніг та  пропонує, за допомогою цієї техніки, намалювати осінні квіти.

Діти намазують фарбою стопу, та залишають відбитки на папері -  пелюсточки. Стебло та листя малюють пензликом.

(колективна робота по 3-6 чоловік).

Діти працюють самостійно. Вихователь допомагає порадою, активізує мовлення дітей у називанні форми, кольору, розміщенні стебла,листя, квітів. Діти працюють під музичний супровід.

Вихователь пропонує помилуватися дивовижними квітами, прикрасити ними групову кімнату.

 

doc
Додано
12 січня 2019
Переглядів
2656
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку