Мета: Познайомити дітей із способом малювання квітів за допомогою нетрадиційної техніки - "малювання стопами ніг"; розвивати творчу уяву, увагу, фантазію, допитливість, зацікавленість, креативність . Виховувати позитивне ставлення до малювання, естетичний смак.
Комунальна установа Сумський навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І ступеня №41 «Райдуга», м. Суми, Сумської області
Заняття з малювання стопами ніг
«Дивовижні осінні квіти»
Для старшої групи
Керівник зображувальної
діяльності
Варавіна Наталія Іллівна
Заняття з малювання стопами ніг в старшій групі. Колективна робота «Дивовижні осінні квіти»
Мета: Познайомити дітей із способом малювання квітів за допомогою нетрадиційної техніки - малювання стопами ніг; розвивати творчу уяву, увагу, фантазію, допитливість, зацікавленість . Виховувати позитивне ставлення до малювання, естетичний смак.
Матеріал для дітей: набір гуашевих фарб, вода, пензлі, баночки з водою, серветки паперові та вологі.
Матеріал для вихователя: Аркуш формату А1, ілюстрації із зображенням квітів, гуаш, вода, пензлі, серветки.
Попередня робота: розгляд альбому «Осінні квіти», розгадування загадок.
Хід заняття: Вихователь пропонує дітям уторити коло.
Психогімнастика «Я – квітка»
Діти уявляють себе різними квітами й імітують дії, які описує вихователь.
(прокидається , розтуляє ніжні пелюстки, вмивається пелюстками, танцюють)
Вихователь пропонує дітям роздивитися клумбу за вікном, помилуватися.
Ох і гарна клумба в дитсадку!
Де іще ви бачили таку?
Стільки квітів, барв яскравих ряд:
Чорнобривці ясно майорять,
А величні сонячні жоржини
Підвели голівки мов царівни.
Айстри – побратими струнко стали -
Діточок привітно зустрічали.
Вихователь пропонує дітям пограти в гру «Вгадай за описом квітку»
Фізкульт хвилинка:
Пішли діти в квітничок квіточок збирати,
Жовті, сині, білі - на вінок зривати.
Квіточки звивали – на голівку клали.
Як сплели віночки, завели таночки.
Діти виконують дії відповідно до тексту.
Вихователь пропонує дітям звернути увагу на свої ніжки. Вони разом роздивляються їх і розуміють ,що стопи ніжок схожі на пелюсточки квітів.
Вихователь знайомить дітей з новою технікою малювання стопами ніг та пропонує, за допомогою цієї техніки, намалювати осінні квіти.
Діти намазують фарбою стопу, та залишають відбитки на папері - пелюсточки. Стебло та листя малюють пензликом.
(колективна робота по 3-6 чоловік).
Діти працюють самостійно. Вихователь допомагає порадою, активізує мовлення дітей у називанні форми, кольору, розміщенні стебла,листя, квітів. Діти працюють під музичний супровід.
Вихователь пропонує помилуватися дивовижними квітами, прикрасити ними групову кімнату.