Наші помічники – електричні прилади

Про матеріал

МЕТА: Продовжувати знайомити дітей з правилами безпеки під час користування електроприладами, продовжувати формувати поняття про побутову техніку, якою користуються люди.

Спонукати дітей до діалогічного мовлення, використовуючи інтерактивні методи: «мікрофон», робота в групах, «мозкова атака». Активізувати словник дітей новими словами : побутова техніка, економне витрачання.

Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, розвивати вміння дітей аналізувати ситуації і робити відповідні висновки.

Виховувати бережне ставлення до свого життя і здоров'я, виховувати бережне ставлення до речей, економити час.

Перегляд файлу

 

 

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗДІЛУ

«ДИТИНА В СОЦІУМІ» + «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»

В  СЕРЕДНІЙ ГРУПІ

 

ТЕМА: Наші помічники – електричні прилади

МЕТА:       Продовжувати знайомити дітей з правилами безпеки під час користування електроприладами, продовжувати формувати поняття про побутову техніку, якою користуються люди.

                         Спонукати дітей до діалогічного мовлення, використовуючи інтерактивні методи: «мікрофон», робота в групах, «мозкова атака». Активізувати словник дітей новими словами : побутова техніка, економне витрачання.

                Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, розвивати вміння дітей аналізувати ситуації і робити відповідні висновки.

  Виховувати бережне ставлення  до свого життя і здоров’я, виховувати бережне ставлення до речей, економити час.

 

МАТЕРІАЛ: демонстраційний: ілюстрації побутової техніка, іграшки

                         побутової техніки;

                         роздатковий:  картки побутової техніки

ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА:

  1. Екскурсія по ДНЗ
  2. Бесіда про небезпеку вдома
  3. Читання книги «Небезпечно вдома»

 

ХІД:

  1. Хвилинка-привітання «Доброго ранку»
  2. Хвилинка побажань «Ми вам бажаємо»
  3. Сюрпризний момент

Гостя лялька Юля прийшла до нас, щоб ми їй порадили, як обставити кімнату і яку побутову техніку купити.

Читання листівки-запрошення на відкриття магазину «Побутова техніка «Смайлик»»:

  • Добрий день, наші  друзі, діти середньої групи. Запрошуємо Вас на цікаву зустріч, яка відбудеться у день відкриття магазину побутової техніки «Смайлик» восени, в четвер зранку. При собі мати посмішку і гарний настрій.
  1. Хвилинка-перетворення
  • Я продавець-консультант      вітаю вас в нашому магазині «Смайлик». Ось емблема магазину – посмішка, ми завжди раді покупцям.

 

 

Слово продавця-консультанта:

  • Діти, сьогодні ми поговоримо про речі, без яких не обходиться жодна оселя. Речі ці – наші домашні помічники. Вони різні, але всі такі необхідні. А загадки підкажуть таємницю.

Загадки про електроприлади:

  1. Ось машина, в ній насос.

Це звичайний – … (пилосос)

 

  1. Може він пісні співати,

Малювати  і писати,

Помилки перевіряти,

Може він листа прийняти

З другом швидко нас зв’язати.

Він багато чого зможе

І завжди нам допоможе  (комп’ютер)

 

  1. Диво-скринька, в ній вікно,

У вікно щодня кіно (телевізор)

 

  1. Він так морозить , так старається,

Що сам від холоду здригається (холодильник)

 

  1. То вперед, то назад 

Плаває по морю чайка

Зупиниться горе, зробить дірку в морі (праска)

 

  • А яку побутову техніку не назвали?
  • А завдяки чому вони працюють?

Гра «Знайди електроприлади»  

  • Магазин пропонує трішки погратись. Розділимось на 2 команди і до вітрини магнітиками прикріпляємо електроприлади. (діти за кольоровими орієнтирами визначають команду)

Фізкультхвилинка

  • А давайте згадаємо нашого вірного друга Півника, який випікав пиріжки для друзів і трішки розімнемося.

Вранці півник уставав (руки в сторону)

Голосок свій подавав ку-ку-рі-ку  2р. (нахили вперед)

Раз знайшов він колосок (присідання)

І поклав їх у мішок (обертання)

До млина із ним  пішов (крокують)

І на борошно змолов  (труть долоньки)

І на пік він пиріжки (долоньки зверху-знизу)

І духмяні, запашні (вдих-видих)

Ох  які ж вони смачні (погладжування  животика)

 

Хвилинка-пізнання

Є ще, діти, цікавий електроприлад – цим приладом користуються кореспонденти, артисти, співаки. Вірно – це мікрофон.

Гра «Інтерв’ю» (діти спілкуються діалогічним мовленням)

  • Який електроприлад ви купили в нашому магазині? Чому?

Хвилинка-згадування

  • Ви були на екскурсії на кухні? Які там працюють  електроприбори?
  • На пральні?
  • В медичному кабінеті?

Гра «Відгадай електроприлад»

  • Електрострум все зможе, але хто йому допоможе?
  • Зробити зачіску … (фен)
  • Морозить фрукти … (холодильник)
  • Варить кашу …(плита)
  • Робити тісто … (міксер)
  • Закип’ятити  воду … (електрочайник)

Міні-бесіда про небезпеку:

Чи прилади потрібні?  Але якщо невірно користуватися може привести до лиха. Вони повинні працювати при потребі. Чому потрібно їх своєчасно виключати?

В нас в магазині існують куточки безпеки в побуті – щоб покупці знали про небезпечну електроприлади. А в нас є діти, які  ще раз нагадають про небезпеку.

 

ПІДСУМОК

  • Наша зустріч по магазину закінчилась. Я гадаю, ми ляльці Юлі допомогли, вона порадиться із сім’єю, що купити. На згадку про нашу зустріч ми даруємо вам нашу емблему, щоб ви завжди мали гарний настрій і не забували про нашу зустріч.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Калашнікова Ольга Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 січня 2019
Переглядів
11553
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку