МЕТА: Продовжувати знайомити дітей з правилами безпеки під час користування електроприладами, продовжувати формувати поняття про побутову техніку, якою користуються люди.
Спонукати дітей до діалогічного мовлення, використовуючи інтерактивні методи: «мікрофон», робота в групах, «мозкова атака». Активізувати словник дітей новими словами : побутова техніка, економне витрачання.
Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, розвивати вміння дітей аналізувати ситуації і робити відповідні висновки.
Виховувати бережне ставлення до свого життя і здоров'я, виховувати бережне ставлення до речей, економити час.
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗДІЛУ
«ДИТИНА В СОЦІУМІ» + «МОВЛЕННЯ ДИТИНИ»
В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ
ТЕМА: Наші помічники – електричні прилади
МЕТА: Продовжувати знайомити дітей з правилами безпеки під час користування електроприладами, продовжувати формувати поняття про побутову техніку, якою користуються люди.
Спонукати дітей до діалогічного мовлення, використовуючи інтерактивні методи: «мікрофон», робота в групах, «мозкова атака». Активізувати словник дітей новими словами : побутова техніка, економне витрачання.
Розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, розвивати вміння дітей аналізувати ситуації і робити відповідні висновки.
Виховувати бережне ставлення до свого життя і здоров’я, виховувати бережне ставлення до речей, економити час.
МАТЕРІАЛ: демонстраційний: ілюстрації побутової техніка, іграшки
побутової техніки;
роздатковий: картки побутової техніки
ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА:
ХІД:
Гостя лялька Юля прийшла до нас, щоб ми їй порадили, як обставити кімнату і яку побутову техніку купити.
Читання листівки-запрошення на відкриття магазину «Побутова техніка «Смайлик»»:
Слово продавця-консультанта:
Загадки про електроприлади:
Це звичайний – … (пилосос)
Малювати і писати,
Помилки перевіряти,
Може він листа прийняти
З другом швидко нас зв’язати.
Він багато чого зможе
І завжди нам допоможе (комп’ютер)
У вікно щодня кіно (телевізор)
Що сам від холоду здригається (холодильник)
Плаває по морю чайка
Зупиниться горе, зробить дірку в морі (праска)
Гра «Знайди електроприлади»
Фізкультхвилинка
Вранці півник уставав (руки в сторону)
Голосок свій подавав ку-ку-рі-ку 2р. (нахили вперед)
Раз знайшов він колосок (присідання)
І поклав їх у мішок (обертання)
До млина із ним пішов (крокують)
І на борошно змолов (труть долоньки)
І на пік він пиріжки (долоньки зверху-знизу)
І духмяні, запашні (вдих-видих)
Ох які ж вони смачні (погладжування животика)
Хвилинка-пізнання
Є ще, діти, цікавий електроприлад – цим приладом користуються кореспонденти, артисти, співаки. Вірно – це мікрофон.
Гра «Інтерв’ю» (діти спілкуються діалогічним мовленням)
Хвилинка-згадування
Гра «Відгадай електроприлад»
Міні-бесіда про небезпеку:
Чи прилади потрібні? Але якщо невірно користуватися може привести до лиха. Вони повинні працювати при потребі. Чому потрібно їх своєчасно виключати?
В нас в магазині існують куточки безпеки в побуті – щоб покупці знали про небезпечну електроприлади. А в нас є діти, які ще раз нагадають про небезпеку.
ПІДСУМОК