Конспект заняття "Мандрівка до лісу"

Про матеріал
Мета: закріпити знання дітей про тварин, вміти відгадувати загадки та називати улюблену їжу тварин; повторювати множини предметів ; вправляти в лічбі предметів в межах 4; учити співвідносити кількість предметів із цифрами; формувати вміння розрізняти і правильно називати предмети ; орієнтуватися в просторі. Знати, називати та знаходити геометричні фігури та класти у відповідні віконечка; вміти класифікувати предмети. Виховувати увагу, спостережливість, організованість.
Перегляд файлу

 

 «Мандрівка до лісу»

Мета: закріпити знання дітей про тварин, вміти відгадувати загадки та називати улюблену їжу тварин; повторювати множини предметів (більше на один, менше на один, порівну); вправляти в лічбі предметів в межах 4; учити співвідносити кількість предметів із цифрами; формувати вміння розрізняти і правильно називати предмети (великий, середній, низький); орієнтуватися в просторі (над, під, попереду, позаду, зліва, з права). Знати, називати та знаходити геометричні фігури та класти у відповідні віконечка; вміти класифікувати предмети (посуд, тварини, одяг і т.д.), а зайвий предмет прикривати кружечком. Виховувати увагу, спостережливість, організованість.

 

Матеріал: іграшки (великий, середній, маленький ведмеді, великий заєць та 2 маленьких зайчики, 2 їжачка, 2 білочки, вовк); дидактичний матеріал ( 1 велика морквина, багато маленьких морквинок); дидактична гра «Великий, середній, маленький», роздавальний матеріал: яблука, груші, смужки розділені навпіл, горішки, роздавальний матеріал: цифри та картки з предметами; їжа (малина, горіхи, овочі, м’ясо); геометричні фігури, бочки з медом (велика, середня, маленька), миски з кашею (велика, середня, маленька); дидактична гра «Що зайве» (класифікація предметів).

Хід заняття:

Вихователь: Малята, сьогодні ми вирушаємо з вами в мандрівку до лісу. Давайте дізнаємося, до кого ми підемо в гості. 

Загадка - ведмідь.

Вихователь: Це - ведмідь. А щоб дійти до ведмедика, нам потрібно допомогти його лісовим друзям. Кому ж будемо допомагати першому?

Загадка - зайчик.

Вихователь: Першому будемо допомагати зайчику - побігайчику. А хто знає, як звуть дитинчат зайчика? (Зайченята).

Вихователь: Які вони за розміром? Давайте порівняємо їх. (зайчик - великий, зайченята – маленькі)

Вихователь: Погляньте, зайчик і зайченята бігли додому і розсипали свої морквинки. Які тут морквинки? (Відповіді дітей).

Вихователь: Допоможемо зайчикам зібрати морквинки? Які морквинки для зайчика? (Відповіді дітей)

Вихователь: Молодці, малята, а тепер допоможемо зайчикам виконати завдання.

Дидактична гра «Великий, середній, маленький» (діти підбирають за розміром морквинки)

Вихователь: Малята, зайчики вам вдячні. А кому ще потрібна наша допомога?

Загадка - їжачок.

Вихователь: Так, це їжачок. Малята, скажіть, а що полюбляють їжачки їсти? (яблука, грибочки, груші)

Вихователь: Давайте нагодуємо їжачка та його маленького синочка яблучками та грушками.

Вправа «Більше, менше, порівну»

Вихователь: Молодці, малята, їжачки вам вдячні за гостинці, і хочуть з вами пограти. А я буду чарівником, візьму свою чарівну паличку. Я - веселий чарівник, перетворювати звик. Зараз ви були дітьми, а тепер - всі їжачки.

Гра «Їжачок»

Вихователь: Раз, два, три, знову стали ви дітьми. Сподобалась вам гра?

Малята, послухайте наступну загадку, кому ми зараз будемо допомагати.

Загадка - білочка.

Вихователь: Якого білка кольору? (руда, помаранчева, жовтогаряча). Де живе білочка? (в лісі, на дереві, в дуплі). З ким вона до наш прийшла? (з маленьким більченятком)

Вихователь: Чим білочки запасаються на зиму? (горішками, грибочками, шишками). Давайте пригостимо білочок горішками. Який дамо білочці мамі, великий чи маленький? (великий)

Вихователь: А маленькому більченяткові?

Діти: поменше (маленький).

Вихователь: А білочка приготувала нам завдання.

Вправа «Порахуй предмети та розтав цифри»

Вихователь: А більченятко хоче з нами пограти (орієнтування  в просторі: на дереві, за деревом, перед деревом, під деревом, з лівої сторони, з правої сторони).

Вихователь: Молодці, малята. Послухайте наступну загадку.

Загадка - вовк.

Вихователь: Малята, а чим ми пригостимо вовка? Подивіться, скільки у нас продуктів. Як ви гадаєте, чим пригостити вовка? (м’ясом)

Вихователь: А вовчик приготував нам завдання.

Дидактична гра «Склади та назви геометричні фігури»

Вихователь: Молодці, малята. Ми виконали всі завдання, допомогли всім друзям нашого ведмедика. Ось, нарешті, ми до нього прийшли в гості. Погляньте, тут ведмедик зі своєю родиною.

Який за розміром тато - ведмідь? (великий)

А мама - ведмедиця? (менша)

А їхнє дитинча - ведмежа? (найменший)

Що полюбляють їсти ведмедики? (мед)

Давайте кожного з них пригостимо медом. (Татові ведмедику - найбільше бочку з медом; мамі - меншу; ведмежатку - найменшу).

Тепер нагодуємо наших друзів смачною кашею. (велика тарілка з кашею - великому ведмедику-татові, менша - ведмедику мамі, найменша - ведмежаткові).

Вихователь: Молодці, малята, нагодували ведмедиків.  А ведмедики підготували нам завдання. Треба накрити кружечком зайвий предмет і пояснити чому.

Дидактична гра «Що зайве».

Вихователь: Молодці, малята, допомогли всім звірям, а тепер можемо повертатися до нашого садочка.

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
49
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку