Перспективний план вчителя-дефектолога на жовтень.Для ЗДО компенсуючого типу в різновікової групі

Про матеріал
Перспективний план вчителя-дефектолога на жовтень.Для ЗДО компенсуючого типу в різновікової групі.
Перегляд файлу

ЖОВТЕНЬ

 

Дні/

Числа

Лексична тема: “З бабусиного кошика” (садовина)

Завдання за лініями розвитку

 

Освітні лінії

Понеділок

 

Ознайомлення з оточуючим

З бабусиного кошика (садовина)

Д/гра «Відгадай за описом»

Д/гра «Що спочатку, а що потім»

Читання та відгадування загадок про фрукти

 

Вчити пізнавати, називати, розрізніти, описувати фрукти за їх зовнішніми ознаками.

Вживати в мові узагальнюючі слова: фрукти, садовина.

Розвивати мовлення, пам’ять, логічне мислення, слухову увагу.

 

«Дитина в природному довкіллі»

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

Вівторок

 

 

Математика (ст. підгр.)

«Число і цифра 2 (склад числа 2). Пара. Ширина.»

 

Математика (сер. підгр.)

«Число і цифра 2. Ширина.»

 

 

Закріпити знання про числа 1,2.

Розглянути утворення числа 2 шляхом додавання одиниці та склад числа з двох менших множин (чисел). Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять

 

Закріпити число та цифру 2. Співвідносити кількість і число. Порівнювати предмети за шириною способом накладання.

 

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Мовлення дитини»

«Особистість дитини»

 

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток + конструювання

Розмальовування фруктів, обведення шаблонів-фруктів

Пальчикова вправа «Вишенькі»

Конструювання кошика з рах. паличок

Д/гра «Впізнай фрукт» (смаком, дотиком, описом)

 

Розвивати дрібну моторику рук.

Узгоджувати рухи, дії зі словами.

Удосконалювати вміння обводити шаблони фруктів.

Впізнавати фрукти за смаком, дотиком та описом, активуючи зорові, слухові та смакові аналізатори.

 

«Дитина у світі культури»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Особистість дитини»

Четвер

 

Індивідуальна робота

Д/гра «Рослини та їх плоди»

Д/гра «Компот»

Д/гра «Склади картинку»

Д/гра «Фруктове лото»

Вправи для орієнтування в просторі

 

Впізнавати рослини та їх плоди за зовнішніми ознаками.

Співвідносити кількість предметів з числом.

Складати картинку з 4-6-х частин.

Удосконалювати навички орієнтування в просторі.

Групувати предмети за спільними ознаками.

 

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

Розвиток мовлення (ХМД)

 

Розповідь оповідання за серією сюжетних картинок (сер. п. / ст. 47 «Розвиток мовлення дітей 4-5 років»)

Опис картини «Збір врожаю» (ст. п.)

Д/гра «Який фрукт?»

Д/гра «Один – багато»

 

 

 

 

 

 

Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, вміння описувати картину, відповідати на питання повним реченням. Збагачувати словник прикметниками.

Вчити узгоджувати виконання дій зі словами.

Утворювати іменники в формі однини в ім. множини, прикметники від іменників.

 

 

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

«Особистість дитини»

 

Дні/

Числа

Лексична тема: “Ходить гарбуз по городу”

(городина)

Завдання за лініями розвитку

 

Освітні лінії

 

Понеділок

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда про овочі.

Читання вірша «Урожай» В. Паронова (ст. п.) та казки «Ріпка» (сер. п.).

Читання та відгадування загадок про овочі.

Д/гра «Овочевий магазин»

Д/гра «Зваримо борщ»

Закріпити знання про овочі: називати, розрізняти, описувати форму, колір, смак, величину, де ростуть, де вживаються.

Продовжувати вчити дітей уважно слухати, розуміти зміст твору, запам’ятовувати його.

Виховувати повагу до людей фізичної праці – городників, розуміти її користь для суспільства.

 

 

«Дитина в природному довкіллі»

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

Вівторок

 

 

Математика (ст. підгр.)

«Число і цифра 3 (склад числа 3). Висота.»

 

Математика (сер. підгр.)

«Пара. Частини доби. Висота.»

Закріпити знання про число та цифру 3. Формувати вміння знаходити склад числа 3 шляхом об’єднання групи предметів. Виявити вміння зіставляти предмети за розміром, уживаючи слова «високий», «низький».

Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять.

 

Учити встановлювати часові відношення.

Продовжувати формувати вміння порівнювати предмети за висотою.

 

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Мовлення дитини»

«Особистість дитини»

 

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток + конструювання

Обведення та штрихування шаблонів-овочів.

Пальчикова вправа «Капуста»

Д/гра «Впізнай овоч» (смаком, дотиком, описом); д/гра «Знайди тінь»

Конструювання з паперу «Овочі»

Розвивати дрібну моторику рук.

Узгоджувати рухи, дії зі словами.

Удосконалювати вміння обводити шаблони овочів.

Впізнавати овочі за смаком, дотиком та описом, активуючи зорові, слухові та смакові аналізатори.

Розвивати уяву, зорову пам’ять, увагу.

 

«Дитина у світі культури»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Особистість дитини»

 

Четвер

 

Індивідуальна робота

Д/гра «Овочевий магазин»

Д/гра «Геометрична палітра»

Д/гра «Ціле і частина»

Д/гра «Якого предмета не вистачає?» («Сходинки», ст. 82)

Групувати прдмети за спільними ознаками та узагальнювати.

Співвідносити геометричні фігури за кольором.

Складати картинку з 4-6-х частин.

Розвивати вміння знаходити закономірність розміщення об’єктів.

 

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

 

Розвиток мовлення (ХМД)

Читання та вивчення вірша «Урожай»

В. Паронова (ст. п.) та інсценування казки «Ріпка» (сер. п.).

Д/гра «Відгадай овоч» (сер. п.)

Д/гра «Придумай речення» (ст. п.)

 

 

Розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення. Збагачувати словник прикметниками.

Уважно слухати вірш, казку, удосконалювати вміння відповідати на питання за змістом творів повними реченнями.

Вчити узгоджувати виконання дій зі словами.

Граматично правильно складати речення з 3-х, 4-х слів.

 

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

«Особистість дитини»

 

Дні/

Числа

Лексична тема: “Розмішала фарби осінь”

 

Завдання за освітніми лініями

 

Освітні лінії

 

Понеділок

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда «Золота осінь» з розглядом ілюстрацій

Читання та відгадування загадок про осінь.

Д/гра «Дерева, кущі та їх плоди»

 

Збагачувати уявлення дітей про осінні явища, красиву природу восени. Називати ознаки осені.

Поповнити словник назвами дерев, кущів та їх плодами.

Розвивати навички пояснювального мовлення, пам’ять, мислення, уяву.

 

 

«Дитина в природному довкіллі»

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

Вівторок

 

 

Математика (ст. підгр.)

«Число і цифра 4 (склад числа 4). Пори року.»

 

Математика (сер. підгр.)

«Число і цифра 3. Порядкова лічба. Порівняння геометричних фігур (коло та трикутник)

Закріпити знання про число та цифру 4. Формувати вміння знаходити склад числа 4 на основі практичних дій.

Послідовно називати пори року.

Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять.

 

Закріпити число та цифру 3. Співвідносити кількість і число. Закріпити порядкову лічбу в межах 3-х. Порівнювати коло з трикутником, знаходити спільні та відмінні якості. Розвивати мислення, пам'ять, слухову та зорову увагу.

 

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Мовлення дитини»

«Особистість дитини»

 

Середа

 

 

Сенсорно-моторний розвиток+ конструювання

Обведення та розфарбовування зображень осінніх листочків («Сходинки», ст. 65)

Логоритмічна вправа «Дерева», пальчикова вправа «Вітер та листочки»

Конструювання дерев з природного матеріалу

та лічильних  паличок

 

Розвивати дрібну моторику рук, уяву, сенсорне сприйняття.

Узгоджувати рухи, дії зі словами.

Удосконалювати вміння обводити та охайно розфарбовувати шаблони листочків. Вчити правильно тримати олівець. Продовжувати закріплювати кольори.

 

 

«Дитина у світі культури»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Особистість дитини»

 

Четвер

 

 

Індивідуальна робота

Д/гра «Яка осінь»

Д/гра «Пори року»

Д/гра «Дерева, кущі та їх плоди»

Д/гра «Числові будинки»

Д/гра «Яка фігура зайва?»

 

Порівнювати різні пори осені (ранньої, середини, пізньої).

Закріпити пори року, їх ознаки та послідовність, а також пори року та їх ознаки.

Впізнавати рослини та їх плоди за зовнішніми ознаками.

Закріпити склад чисел 1-3,4 з двох менших множин (чисел).

 

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

 

 

Розвиток мовлення (ХМД)

 

Опис пори року з опорою на алгоритмічну схему

Д/гра «Який листок?» (ст. 48-49 «Розвиток мовлення дітей 4-5 років»)

 

 

 

Розвивати слухову увагу, посидючість, вміння уважно слухати.

Закріпити ознаки осені.

Утворювати прикметники.

Закріплювати кольори.

Формувати почуття любові до краси природи восени.

 

 

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

«Особистість дитини»

 

Дні/

Числа

Лексична тема: “Дерева, кущі”

 

Завдання за лініями розвитку

 

Освітні лінії

 

Понеділок

 

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда «Лісові дари осені»

Д/гра «Дерева, кущі та їх плоди»

Д/гра «Кошик з лісовими ягодами»

 

Збагачувати уявлення дітей про дари осені: плоди дерев, кущів, ягоди.

Розвивати навички пояснювального мовлення, пам’ять, мислення, уяву, пізнавальну діяльність.

 

 

«Дитина в природному довкіллі»

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

Вівторок

 

 

Математика (ст. підгр.)

««Куля. Куб. Числа 1-4.»

 

 

Математика (сер. підгр.)

«Прямокутник. Порівняння множин.»

 

 

Закріпити уявлення про куб і кулю. Відрізняти об’ємні фігури від плоских. Закріпити склад чисел 1-4 з множин (чисел). Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять.

 

Ознайомити дітей із прямокутником. Учити порівнювати квадрат та прямокутник, знаходити спільне й відмінне. Продовжувати формувати вміння порівнювати множини.

 

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Мовлення дитини»

«Особистість дитини»

 

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток+ конструювання

Заштриховування зображень дарів осені та зафарбовування їх. («Сходинки», ст. 65)

Логоритмічна вправа «Дерева», пальчикова вправа «Вітер та листочки»

Конструювання з природного та інш. матеріалу

 

Розвивати дрібну моторику рук, логічне мислення, уяву, сенсорне сприйняття.

Узгоджувати рухи, дії зі словами.

Удосконалювати вміння штрихування та розмальовування.

Конструювати з природних матеріалів їжачка та кошик.

 

«Дитина у світі культури»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Особистість дитини»

 

Четвер

 

 

Індивідуальна робота

Д/гра «Яка осінь»

Д/гра «Частини доби»

Д/гра «Дерева, кущі та їх плоди»

 

Порівнювати різні пори осені (ранньої, середини, пізньої).

Закріпити частини доби, їх ознаки та послідовність.

Впізнавати рослини та їх плоди за зовнішніми ознаками.

 

 

 

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

 

 

 

Розвиток мовлення (ХМД)

Опис картинки «Добрий заєць», склад оповідання (ст. підгр.)

Д/гра «Впізнай за описом» (ягоди, горіхи, плоди, гриби)

Д/гра «Який листок?» (ст. 48-49 «Розвиток мовлення дітей 4-5 років»)

 

 

 

Описувати картинку, складаючи оповідання розвивати зв’язне мовлення. Розвивати слухову увагу, пам’ять.

Впізнавати плоди за дотиком та описом, активуючи зорові, слухові та смакові аналізатори.

Утворювати прикметники.

Закріплювати кольори.

 

 

 

 

 

 

 

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

«Особистість дитини»

 

Дні/

Числа

Лексична тема: “Перелітні птахи”

 

Завдання за лініями розвитку

 

Освітні лінії

 

Понеділок

 

Ознайомлення з оточуючим

Бесіда про перелітних птахів

Д/гра «Назви частини тіла»

Д/гра «Впізнай птаха»

Д/гра «Хто що їсть?»

Познайомити дітей з перелітними птахами нашого краю.

Впізнавати, називати, розрізняти перелітних птахів за зовнішнім виглядом і способом життя в дикій природі.

Читати загадки про перелітних птахів.

Розвивати стійку увагу, пам’ять, мислення.

 

«Дитина в природному довкіллі»

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

Вівторок

 

Математика (ст. підгр.)

«Число і цифра 5(склад числа 5). Порядкова лічба.»

 

Математика (сер. підгр.)

«Число і цифра 4. Просторові відношення: під, над.»

 

Закріпити знання про число та цифру 5. Формувати вміння знаходити склад числа 5 шляхом об’єднання групи предметів. Закріпити порядкову лічбу в межах 5.

Розвивати сприйняття цілостного, логічне мислення, зорову увагу, пам’ять.

 

Ознайомити дітей з числом і цифрою 4. Розвивати вміння лічити предмети. Закріпити навички розміщення предметів, використовуючи прийменники під, над.

 

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Мовлення дитини»

«Особистість дитини»

 

Середа

 

Сенсорно-моторний розвиток+ конструювання

Заштриховування зображень птахів та зафарбовування їх.

Д/гра «Склади картинку»

Пальчикові вправи «Птахи»

Конструювання з природного матеріалу «Лебедя» та пташки з геометричних фігур, лічильних паличок

 

Розвивати дрібну моторику рук, зорову увагу, логічне мислення.

Удосконалювати вміння штрихування та розмальовування.

Конструювати з природних матеріалів лебедя, пташки з геометричних фігур та лічильних паличок.

Складати картинку з 4-6-х частин.

 

 

 

«Дитина у світі культури»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

«Особистість дитини»

 

Четвер

 

 

Індивідуальна робота

Д/гра «Широкий-вузький», «Високий-низький»

Д/гра «Порахуй і скажи»

Д/гра «Частини доби»

Д/гра «Числові будинки»

 

 

Побудова серіаційних рядів за шириною, висотою.

Удосконалення навичок лічби кількісної, порядкової. Позначення кількості з цифрою в межах 3-х -5.

Закріпити частини доби та їх послідовність.

Закріпити склад чисел 1-3,4 з двох менших множин (чисел).

 

«Гра дитини»

«Мовлення дитини»

«Сенсорно-пізнавальний простір»

П’ятниця

.

 

 

Розвиток мовлення (ХМД)

Читання легенди про лелеку та переказ. (ст. п.)

Читання та переказ казки «Лисиця та журавель» (сер. п.)

Д/г «Якої пташки не стало?»

Розвивати пам’ять, слухову увагу, зв’язне мовлення, вміння відповідати на питання за змістом творів повними реченнями.

Узгоджувати іменники з числівниками.

Закріпити знання про перелітних птахів, їх зовнішній вигляд і спосіб життя в дикій природі.

Розвивати стійку увагу, пам’ять, мислення.

 

 

«Мовлення дитини»

«Гра дитини»

«Особистість дитини»

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку