Конспект заняття "Морські пригоди"

Про матеріал
Мета: Закріпити вміння складати та розв’язувати задачі на додавання та віднімання; орієнтуватися у днях тижня їх послідовності, порах року; знання про склад чисел; розв’язувати логічні задачі; знання про планету Земля та її супутник, позначення кольорів на макеті земної кулі; знання про геометричні фігури; навики читання.
Перегляд файлу

«Морські пригоди»

Мета: Закріпити вміння складати та розв’язувати задачі на додавання та віднімання; орієнтуватися у днях тижня їх послідовності, порах року; знання про склад чисел; розв’язувати логічні задачі; знання про планету Земля та її супутник, позначення кольорів на макеті земної кулі; знання про геометричні фігури; навики читання.

       Продовжувати вчити записувати розв’язання задачприкладом; називати складові задачі; орієнтуватися у часі,називати точний час; вимірювати за допомогою лінійки; писати графічний  диктант.

      Розвивати логічне мислення; аналітичну діяльність; спостережливість; уміння обґрунтувати свою точку зору; пам'ять; творчі здібності;

      Виховувати самостійність, працьовитість доводити справу до завершення; інтерес до навчання.

Матеріали: гра «Рибалка», корабель, годинник, аудіо запис звуків моря, картки для задач, фломастери, картки для графічного диктанту, макет планети Земля та Місяць, гра «Дні тижня», скринька.

Хід заняття:

Вихователь: Діти, погляньте що я знайшла! Що це? (Мапа)

Вихователь: Для чого вона потрібна? (Щоб мандрувати, щоб повертатися туди, звідки вирушили, щоб не заблукати)

Вихователь: Ви говорили, що хочете стати справжніми моряками і ось в 

нас є  нагода. Та спочатку потрібно довести, що ви готові ними стати та знайти захований скарб. Ви готові?

Вихователь: Ми стоїмо на початку стежини пригод, яка приведе нас до скарбу. Тож уважно погляньмо на мапу, що на ній зображено? А щоб дізнатися на чому ми будемо подорожувати, потрібно відгадати загадку:

Через море – океан,

В сильний шторм чи ураган

Впевнено вперед прямує,

А на ньому люд мандрує. (Корабель)

Вихователь: Погляньте, який чудовий корабель на нас чекає. Та погляньте,

там де має бути назва - порожньо. Мабуть, літери з часом впали у воду. Чи можна розпочати подорож на кораблі без назви? (Ні)

Вихователь: Тож це і є наше з вами перше завдання. І виконати його нам допоможуть ось ці  морські жителі. На кожній рибці є приклад і,       виконавши його вірно, ми дізнаємося  букву від назви. Коли всі  літери відшукаються і стануть у своєму порядку ми дізнаємося назву цього корабля.

(Діти вирішують приклади та викладають букви у певній послідовності читають назву -  «Відважний»)

Вихователь: Молодці! Тепер ми можемо вирушати у подорож. Займайте місця. Усім відомо,  що моряки дуже багато часу проводять на кораблі у морях. А як же саме плине  час?

  •          Секунди складаються в… (хвилини)
  •          Хвилини  в .. (години)
  •          Години у … (добу)
  •          Скільки годин в одній добі?
  •          Скільки хвилин в одній годині?
  •          Скільки секунд в одній хвилині?

Вихователь: Не страшно з вами мандрувати! Погляньте на годинник і назвіть точний час.

(Діти називають час)

Вихователь - Поки ми розмовляли, не помітили, як добралися до берега. Цікаво, що нас чекає там!

(Відеозапис 1)

Вихователь - Допоможемо?

Вихователь - Вранці ми із добрим ділом

День вітали…(Понеділок)

Ніченька минула скоро,

Трудовий іде…(Вівторок)

За ним спритна, молода

Поспішає…(Середа)

А четвертий день тепер,

Називається…(Четвер)

Діло добре ладиться,

Як настане…(П'ятниця)

Дома скрізь кипить робота,

Як почнеться день…(Субота)

А субота з хлібом – сіллю,

Привела сестру...(Неділю)

Вихователь: Скільки днів назвали? (Сім)

Вихователь:  Що вони утворили? (Тиждень)

Вихователь: Якщо мине 4 тижні то пройде,  що?  (Місяць)

Вихователь: Скільки місяців у році? (Дванадцять)

Вихователь: Ми для мешканців острова виготовимо календар.

Дидактична гра «Дні тижня»

Вихователь: Добре ви попрацювали і  допомогли мешканцям острова. Час вирушати далі. Займайте свої місця. Корабель  відпливає, але довга дорога чекає на нас. А щоб час швидше минав, є у мене для вас цікаві запитання:

-     Гнав Івась телят до річки –

     Сім бичків та дві телички.

     Хай вони поп’ють води.

Порахуй теляток ти (Дев’ять)

-Скільки днів на тиждень сова полює на мишей?

-На одній нозі півень важить 4 кілограми. Скільки важитиме півень на двох ногах?

-На столі лежало 5 яблук. Одне Даринка розрізала на чотири частинки. Скільки яблук залишилось на столі?

Вихователь: Які ви молодці! Наступний острів нас зустрічає. Свої таємниці відкриває.

(відеозапис 2)

Ми вміємо вирішувати складні задачі?

Вихователь: Які складові задачі ви знаєте? (Умова, запитання, рішення, відповідь)

(Складають задачу  2+1=3)

Вихователь: Гарна вийшла в нас задача. А тепер спробуйте кожен скласти свою задачку та розв’язати її.

(Діти виконують завдання)

Вихователь: Добре впорались із завданням. Після гарної роботи слід добре  відпочити.

Фізхвилинка  «Морська дискотека»

(відеозапис 3)

Вихователь: Добре з вами відпочили. Та час вирушати далі.

(Звучать звуки шторму)

Вихователь: Діти, ми потрапили у шторм, тримайтесь міцніше.  Нарешті, море заспокоїлось і нас прибило штормом до берега. Погляньте, наш корабель пошкоджений, ми не можемо продовжувати  мандрувати на ньому, поки не відремонтуємо. У роботі вам знадобиться ось цей інструмент.

-Що це? (лінійка)

-А для чого вона?

Тож зараз попрацюємо! Потрібно виміряти пробоїну, а потім серед уламків знайти деталь, яка підійде.

Гра «Знайди відповідну фігуру»

Вимірювання лінійкою.

Вихователь: На яку  фігуру схожий цей отвір?

- Яка фігура у тебе в руках?

- Скільки сантиметрів  її  сторона?

Вихователь: Корабель ремонтували вправно, що не помітили як звечоріло. Присядьмо та відпочинемо. 

- А що це?

- А що це там поряд?

- Чи одночасно на всій планеті настала ніч?

- Чому ні?

- Що позначає синій колір?

- Що позначає жовтий?

- Що може позначити білий колір?

- А зелений?

Вихователь: А давайте перевіримо, чи всі планети сонячної системи ми знаємо?

Дидактична гра «Всі планети стали в ряд»

Діти називають планети та шикуються.

Вихователь: Молодці! Ось уже і сонечко світає. Добре ми відпочили, але нам потрібно відшукати скарб. А для цього потрібно виконати ще завдання.

Графічний диктант

1) Діти з’єднують лініями цифри та отримують корабель

2) Виконують графічний диктант

Вихователь: Погляньте, що це видніється там!

(Діти знаходять скриню із скарбами та відчиняють)

Вихователь: З усіма завданнями впоралися і довели, що ви справжні моряки!

 

 

docx
Додав(-ла)
Лисенко Інеса
Додано
17 жовтня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку