«Рухливі ігри на прогулянці»
Підготувала
вихователь Щербина Ю.В.
2014
м. Слов’янськ
Тема:«Як ведмежатко друзів шукало»
Мета: Розвивати рухові можливості:вміння стрибати на двох ногах, вправляти у ходьбі в заданому напрямку,розвивати вміння орієнтуватися у просторі,розвивати почуття рівноваги. Розвивати пізнавальний інтерес,спостережливість. Допомогти викликати емоційний відгук на ігрове заняття та бажання участі у ньому.
Обладнання: іграшки «ведмідь», «заєць».
Хід заняття:
- Діти, коли я зранку прийшла до дитсадка,то знайшла біля дверей ведмедика. Він був дуже сумний,тому що ,коли він прокинувся після довгого зимового сну йому захотілося з кимсь погратися,але друзів у нього не знайшлося. Тому я запросила його до нас у гості. Ми вже з вами і з ведмедиком зробили ранкову гімнастику, пригостили смачною кашею та солодкими цукерками,почитали цікаві книжки, а тепер давайте запросимо його з нами на прогулянку.(Так,ми згодні.)
(Діти йдуть вдягатися у роздягальню. Вдягнуті діти беруть ведмежатко і виходять на ігровий майданчик,де до них приходять гості.)
- Дітки, подивіться, до нас прийшли гості, давайте привітаємося…(Діти вітаються.)
- Діти, давайте розповімо ведмедику, яка зараз пора року (Весна).
- А чому? (Тому що світить сонечко, воно гріє, тепло)
(Вихователь з дітками розказує закличку про сонечко).
Закличка
Заглянь, заглянь сонечко
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко,
Тут малята граються
Тебе дожидаються.
Гра №1
Мы веселые ребята
Наше имя – медвежата ходьба
Любим лазать и метать
Любим прыгать и играть прижки
Мишка шел, шел, шел
Землянику нашел ходьба, как мишка
Он присел, попыхтел
Землянику всю съел приседание
Мишка шел, шел, шел
На лужайку пришел ходьба, как мишка
Он попрыгал на лужайке
Быстро, ловко, словно зайка. прижки
- Були дітки ведмежатами, стали знову всі малятами.
- Сподобалось тобі ведмедик?(Так, ще хочу.)
- Добре. Діти, ви пам’ятаєте,що була зима і ведмедик спав? (Так.) А давайте його розбудимо? (Так.)
Гра №2
« Хто там спить під дубком? »
Гра №3
« Хоровод »
(Звірі уходять.)