конспект заняття "Небезпеки та ігри"

Про матеріал
Мета: вчити дітей обережному поводженню в навколишньому се-редовищі; розвивати уяву, логічне мислення, обачність; дати по¬няття про небезпечність ігор у непристосованих для цього місцях (на будівництві та в хащах, у підвалах та на горищах, у коморах та аварійних приміщеннях); виховувати уміння піклуватись про себе та своє життя; формувати свідому обережність.
Перегляд файлу

 

ЗАНЯТТЯ «ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВКОЛИШНІМ СВІТОМ»

(до розділу «Особиста безпека»)

Тема. Небезпечні місця для ігор

Мета: вчити дітей обережному поводженню в навколишньому се­редовищі; розвивати уяву, логічне мислення, обачність; дати по­няття про небезпечність ігор у непристосованих для цього місцях (на будівництві та в хащах, у підвалах та на горищах, у коморах та аварійних приміщеннях); виховувати уміння піклуватись про себе та своє життя; формувати свідому обережність.

Вид діяльності: обговорення небезпечних ситуацій, що трапля­ються під час ігор у недозволених місцях.

Обладнання: картки-ілюстрації на відповідну тематику; лабіринт, накреслений на цупкому папері формату АЗ, лялька з лялькового театру чи будь-яка іграшка, дошка, крейда.

Словничок: хащі, горище, комора, аварійне приміщення.

Попередня робота: розгляд карток «Як уникнути неприємностей».

Хід заняття

Вихователь(говорить за ляльку). Доброго дня вам, любі маля­та! Ставайте навколо мене та погляньте, що я принесла. (Діти разом з лялькою роздивляються ілюстрації.) Ось послухайте, якого віршика ми вчора з мамою читали. Мені він так сподобався, що я його вивчила та й принесла до вас.

Небезпечна гра

Поміж цеглою, в піску

Заховалися в кутку:

Мишенятко, заєць, стриж;

Угорі на крані — чиж.

Вовченятко їх шукало,

Поміж купи заглядало,

Зачепилося за кран —

Покотилось в котлован!

Сіромаху діставали —

Ледь самі туди не впали...

Скажемо всій дітворі:

«Грати треба у дворі!».

 

А тепер пограємось.

Гра «Небезпечні розваги»

Вихователь від імені ляльки спонукає дітей до діалогу. Один, два, три — «хащі». Що означає це слово? (Багато дерев, ку­щів, бурелом тощо.) Чи вдасться пограти в хащах у квача? Чому? Яка халепаможе підстерегти в гущавині? (Дика тварина, уламки скла, ме­талевих дротів та ін.)

Один, два, три - «аварійне приміщення». Як ви його собі уявляєте?

Давайте спробуємо намалювати його на дошці крейдою. Ой-ой, я бою­ся до нього заходити, бо дах ось-ось упаде, та й східці ненадійні. Чим, на ваш погляд, аварійне приміщення небезпечне? (Можуть обрушитись стеля, провалитись сходи.)

Один, два, три — «підвал». Чи знайоме вам це слово? Де підвал зна­ходиться? А як використовується? Яка від нього користь? Чим підвал може бути небезпечним для малят? (У підвалі темно, можна не помітити небезпечні речі або лиху людину.)

Фізкультхвилинка

Кожна дитина береться обома руками за плечі попередньої дитини, і всі йдуть за вихователем поміж розставленими перепонами, обмина­ючи їх та виконуючи на ходу різні вправи: присідають, стрибають на двох ногах, нахиляються ліворуч-праворуч. Головна умова — не розір­вати ланцюжок і не збити перепони.

 

Вихователь. А ще погляньте, яку гру я вам принесла. (Розгортає на столі лабіринт.) Зараз ми будемо мандрувати по цих переходах і шукати безпечний вихід з цієї заплутаної галереї.

Знайди потрібні виходи з лабіринту.

 

Підсумок заняття:

Граючи в непристосованих до ігор місцях, можна отримати травму.

 

docx
Додано
11 жовтня 2021
Переглядів
850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку