Конспект заняття ( нетрадиційна техніка) "Диво - картинки"

Про матеріал
Розробка конспекту занять з дітьми старшого віку з ООП (нетрадиційна техніка))
Перегляд файлу

  Диво - картинки

 (заняття з малювання з дітьми старшого віку з ООП  (нетрадиційна техніка))

 

Мета:

Дидактична: ознайомити дітей з технікою малювання - аквотипія (створення зображень з допомогою звичайного мила і фарби); вчити змішувати кольори. Розвиткова: розвивати дрібну моторику, координацію рухів, естетичний смак, уяву.

Виховна: виховувати акуратність, самостійність, уміння доводити розпочату справу до кінця.

Обладнання, матеріал: на кожну : пензлик, підставка для пензлика, склянка з водою, серветки, фарби - гуаш, 2 аркуші паперу(картону), мильний розчин; ілюстрації на осінню тематику; ноутбук; іграшка - пензлик Веселик.

Попередня робота. Спостереження за осінніми явищами, розглядання ілюстрацій на осінню тематику.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Організаційний момент. Привітання
  2. Нейро-психологічна установка

Нейропсихологічна гра "Майстерні руки" (повтори, якщо зможеш)

(посилання на ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo)

  1. Основна частина

Повідомлення теми заняття

Розповідь вихователя.

- Діти до нас сьогодні завітав чарівний пензлик Веселик, що означає веселий, райдужний. Він розповість нам казку про Крапельку.

У синьої мами Хмаринки була донька Крапелька. Зустрілися під небесами мами Сонечка і Хмаринки. Поки вони розмовляли,

їх діти про дощик співали:

Сонячний дощику,

Зварю тобі борщику

В чарівному горщику…

Краплинка на землю упала

і чарівною фарбою стала.

-       Подивіться, які картини вийшли. (Демонстрація картин в техніці акватипія.) От і у нас сьогодні впадуть різнокольорові краплинки та стануть

чудо – картинками.

Щоб красиво малювати, потрібно пальчики розім’яти.

Пальчикова гімнастика: «Дощик накрапає»

(музичний супровід вправи) ( посилання на ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=6dWsA82d5GQ)

Дощик накрапає, (показуємо, як крапає дощик, долоні та пальчики- вниз)

травка росте, (показуємо, як росте трава, долоні та пальчики - вверх)

дощик накрапає (показуємо, як крапає дощик, долоні та пальчики - вниз)

і рибка пливе. ( долонні скласти одна до одної та відтворити хвилясті рухи)

Дощик накрапає у чисте віконце, ( притискаємо вказівний правої руки до вказівного лівої та великі пальці відтворюємо «віконце»)

вмивається природа, ( показуємо двома руками рух «вмивання»)

всміхається сонце. ( розкриваємо долоні догори, розтиснувши пальці

«лучики»).

Практична робота

(Показ та  пояснення педагогом прийомів створення зображення. Діти повторюють послідовно за педагогом. За потреби, педагог допомагає.)

 Як краплинки перетворюються в чудо картинки:

-         пензлем наносити розчин мила на один з аркушів;

-         розфарбовуємо намилений аркуш згідно із задумом ( небо, хмаринки, краплинки – синій, білий колір фарби (наносимо один на одний); сонечко – жовтий);

-         накриваємо роботу другим аркушем паперу (картону), щільно притиснувши його;

-         обережно знімаємо верхній аркуш, тримаючи його за один із країв;

-         вологі або висушені зображення можна домалювати фарбами.

Знявши папір, бачиш «диво-картинку».

  1. Заключна частина. Підсумок заняття

Вихователь разом з дітьми розглядає малюнки, звертає увагу на правильність передачі форми та різноманітність, дає позитивну оцінку малюнкам. Скажіть:

-         Що було найцікавішим?

-         Кому який малюнок сподобався?

Пензлик Веселик дякує дітям та радіє створеним малюнкам.

docx
Додано
9 жовтня 2023
Переглядів
653
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку