Конспект заняття "Осінь"

Про матеріал
продовжувати вчити дітей прийому аплікації: викладати композицію з природного матеріалу – гербарію; створювати обємну аплікацію (зклеювати декілька частин паперу один з одним – хмаринку); формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу; закріпити вміння акуратно працювати з клеєм та пензлем; *розвивати старанність, акуратність, зосередженість, послідовність, творчу уяву, естетичне сприймання навколишньої природи, мислення, фантазію, дрібну моторику; *виховувати зацікавленість до заняття, вміння отримувати задоволення від власної роботи та бажання передавати красу природи у своїх роботах, привчати до акуратності та дисципліни;
Перегляд файлу

ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ( АПЛІКАЦІЯ)

ТЕМА. Осінь                                                                                                                                                  (використання природнього матеріалу – гербарій, створення обємної аплікації)

(старша група)

          Програмовий зміст:

            * продовжувати  вчити дітей прийому аплікації: викладати композицію з природного матеріалу – гербарію; створювати обємну аплікацію (зклеювати декілька частин паперу один з одним – хмаринку); формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу;  закріпити вміння акуратно працювати з клеєм та пензлем;

           *розвивати старанність, акуратність, зосередженість, послідовність, творчу уяву, естетичне сприймання навколишньої природи, мислення, фантазію, дрібну моторику;

            *виховувати зацікавленість до заняття, вміння отримувати задоволення від власної роботи та бажання передавати красу природи у своїх роботах,  привчати до акуратності та дисципліни;

ХІД ЗАНЯТТЯ.

          1.Організаційний момент.

           Вихователь розпочинає заняття,  діти коло вихователя.

        2.Психогімнастика «Доброго ранку»

       Доброго ранку – сонце привітне!

       Доброго ранку – небо блакитне!

       Доброго ранку – в небі пташки!

       Доброго ранку – дітки привітні!

       Ми всім бажаєм  щоб посмішки квітли!

      3.Бесіда

        - Діти, а яка зараз пора року? А що цікавого ви можете розповісти про цю пору року? Чи знаєте ви осінні місяці?                                                                                                       Давайте  згадаємо про них вірш-потішку
Вересень трусить груші в садочку,

Жовтень малює деревам листочки,

А листопад вступає в права,

Опало листя, пожовкла трава.

        4.Логічна гра « Дай правильну відповідь»

1. Восени погода похмура, дощова, сонечко з`являється все рідше і рідше…

2. Восени купаються і загорають…

3. Восени розпускається листячко на деревах, розквітають квіти…

4. Листочки на деревах стають жовтими, червоними або коричневими…

5. Восени повертаються із теплих країв птахи…

 5.Послідовність виконання роботи                                                                                                                                                              Пам ятаєте, під час прогулянок ми з вами неодноразово збирали листя з різних дерев  та складали його сохнути, пригадайте , будь ласка, як це називається? Так – гербарій! От із цього чудового гербарію ми з вами і зробимо ось таку аплікацію (показ зразка).

       6. Пальчикова гімнастика

Цей пальчик- маленький.                                                                                                                                                                                          Цей пальчик – тоненький.                                                                                                                                                                                       Цей пальчик – длінненький.                                                                                                                                                                                 Цей пальчик – умненький.                                                                                                                                                                                                   Цей пальчик – товстячьок,                                                                                                                                                                                          а всі разом – кулачок!

7. Самостійна робота, індивідуальна допомога.

Діти викладають гербарій на поверхню аркуша, з нижньої частина. Потім намазують клеєм, перевертають та придавлюють долонею,  розгладжуючи серветкою. В лівому вуглі розташовують сонечко, дивлячись на зразок. Індивидуальна допомога за проханням дитини.

8.Фізкультхвилинка.

Хмарка сонечко закрила,

Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм,

У травичці позбираєм.

Злетимо, як пташенята,

Що розправили крилята.

Пострибаємо ще трішки,

Щоб спочили ручки, ніжки.

Всі веселі? Од чудово!

А тепер до праці знову.

9. Закінчення роботи.

      Ми трішечки відпочили, а тепер повинні закінчити роботу. Нам потрібно приклеяти  хмаринки, розмістивши їх в верхній частині аркуша. Та приклеяти  перелітних птахів, які  відлітають у вирій.

10. Дихальна вправа «Вітер, вітерець»

Беремо листочок, дуємо на нього спочатку повільно, потім сильніше, та стежимо як він коливається.

11. Підсумок заняття.

       Молодці, потрудилися на славу, тож діти, ми сьогодні говорили про те, що відбувається в природі з настанням осені, як змініються дерева, якого кольору стає листя, та те що пташки відлітають у теплі краї. А ми щодня будемо стежити за змінами в природі  заповнюючии календар природи.

     Тільки спостережливим, уважним, працелюбним дітям природа відкриває свої таємниці. Ви сьогодні були дуже старанними і всі виконали поставлене завдання.

 

 

 

 

docx
Додано
24 березня 2020
Переглядів
2855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку