Конспект заняття « Осінь дарує гостинці»

Про матеріал
закріпити: навички дітей правильно відповідати на запитання вихователя; вміння дітей порівнювати предмети за шириною способом накладання, вживаючи слова широкий, вузький; основні кольори ( синій, жовтий, червоний, зелений); назви овочів та фрукти та вміння характеризувати предмети за їх ознаками; вміння дітей повторювати віршовані рядки та виконувати рухи згідно тексту; знання дітей про осінь, ознаки осені; вміння називати одним словом групи тварин, птахів. Виховувати: активність, ініціативність, інтерес. Розвивати: увагу, пам’ять, мислення, вміння слухати та відповідати на питання. Словник: збагачувати словник дітей іменниками,удосконалювати вміння правильно вимовляти слова.
Перегляд файлу

Одеської області
Білгород-Дністровського району
Успенівської сільської ради
Успенівського ОЗЗСО
( Дошкільний підрозділ)

Підсумкове заняття
різновікова група
( 2-4 роки)

Тема:
« Осінь дарує гостинці»

Вихователь
Успенівського ЗДО
Остапенко – Горбачьова
Ольга Миколаївна

 

 

                                                        -2022 –

Програмовий зміст:
закріпити: навички дітей правильно відповідати на запитання вихователя;
вміння дітей порівнювати предмети за шириною способом накладання, вживаючи слова широкий, вузький;
основні кольори ( синій, жовтий, червоний, зелений);
назви овочів та фрукти та вміння характеризувати предмети за їх ознаками;
вміння дітей повторювати віршовані рядки та виконувати рухи згідно тексту;
знання дітей про осінь, ознаки осені;
вміння називати одним словом групи тварин, птахів.
Виховувати: активність, ініціативність, інтерес.
Розвивати: увагу, пам’ять, мислення, вміння слухати та відповідати на питання.
Словник: збагачувати словник дітей іменниками,удосконалювати вміння правильно вимовляти слова.
Матеріал: осінні листочки, річка, містки (червоний, жовтий), доріжка ( зелена),їжачок, кошики, овочі, фрукти, дерева, кущі,смужки: червоні – широкі, жовті – вузькі.
Музика: музична гра « Листочки», спокійна музика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Діти входять до групи і вітаються з гостями:

Доброго ранку, рідний наш дім.
Доброго ранку, гостям усім.
Доброго ранку, садочку прекрасному.
Доброго ранку, ліси і поля.
Доброго ранку, Вкраїно моя!
Доброго ранку! Всім мира й тепла!

Дітки виконують вправу, спрямовану на покращення  емоційного настрою, на розвиток загальної та дрібної моторики.

З добрим ранком, оченята! (Поглажування повік)

Ви прокинулися? (З’єднати великий і вказівний пальці)

З добрим ранком, вушка! (Погладжування вух)

Ви прокинулися? (Прикладання долонь до вух)

З добрим ранком, ручки! (Погладжування кистей рук)

Ви прокинулися? (Поплескати в долоні)

З добрим ранком, ніжки! (Погладжування стегон)

Ви прокинулися? (Потопати ногами)

З добрим ранком, сонце! (Розвести руки в сторони)

Ми покинулися! (Широко посміхнутися)

 Діти, посміхніться нашим гостям і веселим настроєм поділіться!

 Тепер ми бадьорі, веселі, здорові.

 

 ІІ.  Сюрпризний момент та актуалізація опорних знань і умінь.


Стук в двері. Приносять листа від Осені.

  • Що це , дітки?
  • Давайте відкриємо листа та прочитаємо його.

 

« Добрий день, дітки!
Я приготувала Вам гостинець.

Але, щоб отримати гостинець,
потрібно виконати декілька цікавих вправ.»

 

  • Ну що дітки, ви готові?
  • Осінь запрошує нас на галявину.  Ми будемо йти цією стежкою. Добре, дітки?
  • А якого кольору стежка? ( зеленого)
  • Дітки, ось ми з вами підійшли до річки.
  • Нам треба перейти річку та потрапити на інший берег.
  • А по чому ми можемо перейти річку?  (містку)
  • Подивіться у нас є два містка.
  • Роздивіться їх. Вони однакові чи різні?
  • За кольором вони відрізняються?
  • Якого кольору місточки?
  • А за розміром  місточки однакові чи різні?
  • А давайте ми з вами подумаємо через який місточок ми зможемо пройти і потрапити на інший берег річки. А допоможе на в цьому ось такі смужки.

Дидактична гра « Подорож»
Мета: закріпити вміння дітей порівнювати предмети за шириною способом накладання, вживати слова широкий, вузький.

  • Якого кольору місток вузький?
  • Якого кольору місток широкий?
  • По якому містку ми зможемо пройти і потрапити на інший берег?

Артикуляційна гра з рухами

« Ми поїхали у ліс»

Чи розумні ви малята? (Так!)

В гру пограєте завзято?  (Так!)

Ми поїдемо у ліс (Чух – чух – чух)

А там ходить хитрий лис (імітуємо, як ходить лисичка)
І стрибає зайченятко (стрибаємо)

Голосно гудуть бджолятка (Жу – жу – жу)

Гучно ходять ведмежата (тупаємо ногами)

Виють голосно вовчата (Уууууу-ууууу)
Заховались в нірки мишки (Присіли)

Виглядають з нірки трішки (дивимось по сторонам)

Квіти виросли до неба (піднімаємось, руки тягнемо вгору)

Дуже дощика їм треба (кап-кап-кап)
Вітер гілочки гойдає (шу-шу-шу)

А ми пісенку співаєм (ля-ля-ля)

Нам сподобалася гра,

Дружно скажемо: «Ураааа!!!»

 

  • Подивіться діти куди ми з вами потрапили?
  • Це галявина лісова.
  • Подивіться яка красива галявина.
  • А що лежить на землі у нас під ніжками?
  • А як вони сюди потрапили?
  • А яких кольорів листочки?

 

Музична гра « Листочки»

 

  • Погляньте , а хто це сидить під кущиком?  ( їжачок)


Дидактична гра « Назви одним словом»

Мета: закріпити вміння дітей правильно та одним словом називати певну групу.

Їжак, ведмідь, білочка – це..
Сорока,шпак,синичка – це ..
Лисичка, вовк, зайчик – це…
Горобець, ластівка, ворона -- це..
Метелик, муха, мурашка – це ...

  • Дітки подивіться їжак засумував трішки.
  • Він  ніс два кошики, один з овочами, а другий з фруктами, але кошики впали і все розсипалося і змішалося. Давайте допоможемо Їжачку розкласти по кошиках овочі та фрукти.
  • Що ми зібрали в жовтий ?
  • Назвіть їх.
  • Що зібрали в синій кошик?
  • Назвіть їх .

Дидактична гра «Якого кольору?»

Помідор — … (червоний соковитий, круглий).

Яблуко — … (жовте, зелене, червоне, солодке, кисле).

Груша — … (солодка, соковите, жовте , зелене).

Огірок — … (зелений, смачний, свіжий).

Слива -  … ( синя, кругла, смачна).

Буряк –  … ( червоний,круглий).

 Капуста -  … ( зелена, смачна, кругла).

 

  •  Їжачок вдячний нам за допомогу.
  • А нам час йти далі.
  • А поки ми будемо йти , давайте розкажемо, що ми знаємо про осінь.
  • Скажіть, осінь це – що?
  • Осінь, це пора року.
  • Осінь,  це – сонце.
  • Осінь, це – дощ.
  • Осінь, це  - опале листя.
  •   Тепер скажіть, яка осінь?
  • Осінь  – холодна.
  • Осінь - красива.
  • Осінь – туманна.
  • А тепер скажіть, що робить осінь?
  • Осінь  - приходе.
  • Осінь - грає.
  • Осінь – роздягає дерева, кущі.
  • Осінь – дивує.
  • Що приносить осінь?
  • Холод, дощі,тумани.
  • Чи подобається вам осінь?

lll.  Закінчення заняття.  Підсумок.

  • Молодці дітки. Ви добре себе вели, грали, відповідали. І за те, що ви так добре все виконували Осінь дарує вам гостинці.

Заходить Осінь та пригощає всіх гостинцями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 грудня 2022
Переглядів
1334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку