Конспект заняття "Подорож до Антарктиди"

Про матеріал

Розробка заняття для дітей молодшої групи, з цікавими завданнями. Дітки беруть безпосередню участь у занятті,розігруючи ролі тваринок, що живуть на полюсі.

Перегляд файлу

Мета:

1.Освітня область «Ознайомлення з довкіллям»:

  • Ознайомлення дітей з тваринним світом Арктики та Антарктиди, їх способом життя.

2.Освітня область «Комунікація»:

  • Розвиток допитливості;
  • Активізація словника: полярний ведмідь, тюлень, морж, Арктика, північне сяйво.

3.Освітня область «Соціалізація»:

  • Розвивати вміння працювати в групі, домовлятися.

4.Освітня область «Логіко- математична»:

  • Розвивати логіку, мислення, уяву, увагу;
  • Вправляти дітей у порівнянні «один- багато»;
  • Закріплювати назви геометричних фігур;
  • Складати в одне ціле, картинку із частин.

5.Освітня галузь «Художня творчість»:

  • Вчити нетрадиційного проийому малювання замороженою гуашшю на папері;
  • Виховувати акуратність.

6.Освітня область «Музика»:

  • Розвивати артистичність.

Види дитячої діяльності:

  • Пізнавальна, комунікативна, рухова, ігрова, продуктивна, дослідницька.

 

Попередня робота:

  • Бесіда про тварин Північного та Південного полюсів, розглядання ілюстрацій, відео, розгадування загадок про жителів крижаної частини Землі, читання твору «Мати для Мамонтеняти».

Матеріали та обладнання:

  • Демонстраційний матеріал «Тварини Півночі» , сенсорна коробка «Тварини Арктики та Антарктиди», геометричні фігури, заморожена фарба, ватман, серветки.

                                                Хід заняття

Діти виходять до залу, і стають півколом.

Ведуча: Доброго дня шановні гості, запрошуємо сьогодні ,Вас, поподорожувати разом з нами до тієї частини нашої планети, де панують мороз, сніг та лід.

Ведуча до дітей: Дітки , мені прийшла «смс», звірята з Північного полюсу запрошують нас до себе в гості, мають для нас кілька завдань. Ви згідні? (Так!) Тоді вирушаймо у подорож!

(Діти стають у коло)

Ведуча: Спочатку ми попливемо моторними човнами (діти рухаються напівприсядки, виконуючи рухи руками), а коли з»явиться крига, тоді пересядемо на криголам! (діти рухаються нахиливши тулуба вперед, руки за спину)

  • ­Ось ми і припливли. Все вкрито білим пухнастим снігом, який виблискує на сонці.
  • А ви знаєте, які тварини тут живуть? (відповідь дітей)
  • А , які саме? ( Білий ведмідь, пінгвіни, моржі, олені, тюлені.)

(Виходять діти по черзі розказують віршики)

Дитина 1: Що за диво материк

                   На Землі моїй існує?

                   На відміну від усіх

                   Тут життя так не вирує.

Дитина 2 :Тай людей немає тут

                    Лиш пінгвіни все живуть!

Дитина 3: Дико й пусто навкруги

                   Де не глянь – сніги ц льоди!

Дитина 4 : Лиш частково оживають

                    На весні тут береги.

Ведуча : Щось так пусто тут малята!

(З-за ширми під музику чалапають два пінгвіни, перевалюючись з боку на бік).

  • Що за диво- птахи йдуть? Може звістку нам несуть?!

У сніжній Антарктиді, немов на кораблі,

Живуть собі пінгвіни великі і малі.

Птахи ці не літають, вони як вартові;

Поважно походжають по крижаній землі.

Бо там, у Антарктиді, зима – то звична річ,

А ще у Антарктиді найдовша в світі ніч.

В птахів свої розваги: хокей та ковзани

Туди- сюди ганяють на ковзанці вони!

 А як вони потомляться, стають у коло всі:

Малята й немовлята, матусі й татусі!

Пінгвін 1 і 2: То пінгвіни до вас йдуть,

                        І завдання вам несуть.

(Пінгвіни дають вихователю геометричний пазл).

Ведуча: Що це?

Пінгвін 1 : Щоб продовжити подорож, ви повинні правильно скласти геометричний пазл.

Пінгвін 2 : А ми вам допоможемо!

(Всі разом складають геометричні фігури).

Пінгвін 2 : Молодці, продовжуйте подорож!

Дитина 5 : Що це, наближається хмаринка?!

Діти хором : Ні!!!

Білий ведмідь: Ведмідь білий теж буває,

                             Мед бджолиний не вживає,

                             Дуже сильний, хижий звір,

                             Живе в Арктиці , повір!

Ведуча : По крижинах він мандрує,

                На тюленів ще полює.

                Може плавати, пірнати,

                Здобич легко упіймати.

Ведмідь : Діти, добрий день! Допоможіть мені!

Ведуча : У ведмедя загубилось непосидюче ведмежатко, і щоб йому допомогти, потрібно з малих крижинок, скласти великий лід.

(Діти складають з пінопласту крижинки в одне ціле).

Ведуча : Діти, а що це на крижині? ( Відповіді дітей)

                 -А чиї це сліди ?(Ведмедя, пінгвіна і оленя)

являється непосидюче ведмежатко.)

Ведмежа : Дякую вам, діти, що допомогли,

                    Ви мені сімю знайти!

Ведуча, ну що ж , мандруймо далі.

являється водойма, і на березі морж.)

Морж: Лежу я на крижині,

              Неначе на перині.

               І вставати не спішу

               Ліньки встати вже моржу!

Ведуча : Дядечко морж, чи маєте завдання для діток?

Морж : Так! (Дає вихователю листок із загадками).

Ведуча: Чудово! Діти, ми вміємо розгадувати загадки?

Діти : Так!

Ведуча :

  • Як цей білий цукор зветься,

Що в зимі із хмар трясеться? (Сніг)

  • Морячок наш чорно-білий, ловить рибу дуже вміло.

Між крижин відважно плава, обганяє пароплави,

 Тож ви знаєте, хто він, називається… (Пінгвін).

  • Ця тварина має роги,наче дерево розлоге,

Носить їх вночі і вдень, крижаний король… (Олень).

  • Живу я там, де вічний лід, люблю я рибу на обід.

    В кожусі білому завжди, виходжу часто із води,

     Умію плавати , пірнати, а як мене малята, звати? (Б.ведмідь).

  • Довгі вуса, а некіт, бивні є та на слона не схожий.

Є плавці у нього , та не кит. Хто це, діти? Це звичайно…                             (Моржик).

Морж: Дуже гарно, діти!

Ведуча: Трохи ми уже стомились, треба буде відпочити.

                             Фізкультхвилинка

Чубаті, радісні пінгвіни, крокують дружно по крижині.

( діти крокують по колу)

Розправили пінгвіни крила, на берег разом поспішили.

(Діти руки в сторони, побігли по колу)

Стрибали по крижинах вправно, розважились пінгвіни гарно!

( Діти стрибають в боки).

Ведуча: Чуєте, дзвіночки дзвонять

                Хто це там спішить до нас?!

Діти : Це північний олень! Клас!

Олень : Я Олень прудконогий

               Чимдуж спішив до вас.

Ведуча: Благородний оленю, ми подорожуємо, багато бачили та знаємо, чи маєш для нас щось цікаве?

Олень: Так, маю для діток завдання! (Дає вихователь картки із іграми)

  • Знайди пінгвінчику пару та тінь;
  • Де чиє дитинча;
  • Порівняння «один – багато»;
  • Що одягнем під погоду.

Ведуча: Дякуємо, тобі , Оленю, тепер дітки знають  більше. Ну , щож нам пора повертатися в садочок. Але за таку гарну гостинність, залишимо подарунок-згадку для звірят. (Діти розмальовують плакати замороженими фарбами).

 

 

docx
Додав(-ла)
Gayoshko Natalya
Додано
9 січня 2019
Переглядів
4191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку