«Подорож до морського царства»
Програмовий зміст: вправляти дітей у оздоблюванні готових опредмечених силуетів, використовуючи техніку засипання покидьковим матеріалом та розмальовувати їх, доповнювати малюнок зображенням водоростей в техніці видування, рибок – штампиками з картоплі, камінчиків. Продовжувати вчити аналізувати свою роботу та роботу товариша. Заохочувати дітей до активного приймання участі в бесіді. Розвивати мислення, дрібну моторику руки. Виховувати охайність у роботі.
Хід заняття
Сьогодні я пропоную Вам відправитись у подорож, але спочатку заплющте очі і уявіть, що я буду говорити.
Психогімнастика: «Біля моря.»
Ми з вами опинилися на березі моря. Тихо набігають хвилі. Пригріває лагідне тепле сонечко. Від легкого вітерцю набігають хвилі. Вода відійшла. Сонечко припікає, набираємо в руки пісочок, глибоко вдихаємо морське повітря. Пісочок прохолодний, сипучий, випускаємо його з рук. Нам не хочеться рухатися. Ми слухаємо море, дихаємо морським повітрям.
Сьогодні ми з вами будемо у гостях на морському дні. Але нікого навкруги немає, ніхто нас не зустрічає. Подивіться, це ще не все. Хтось надіслав нам лист електронною адресою:
Любі діти! Звертаюся до Вас по допомогу. Зла чаклунка зачаклувала наше царство, налетів сильний вітер, загримів страшний грім, заблищала блискавка та зникла вся риба з нашого моря. А мій старий дід сидить біля моря і вдень, і вночі та сумує. Допоможіть нам повернути в казку радість, знайдіть рибок. Дуже Вам дякую.
З повагою, бабуся.
Я пропоную Вам сьогодні зробити рибок з гарбузового насіння.
Пройдіть до творчої майстерні.
1 ряд будете наклеювати гострим кінчиком до ока.
2 ряд між насінням.
Закріплення послідовності виконання роботи.
А зараз підготуймо наші рученята до роботи і пограймо з нами у гру «Рибки».
Річка – хвилястий рух.
Рибку – зображують притискаючи долоні одна до одної і повертаються вправо, вліво імітуючи рухи риби.
Хвостиком б’є наша рибка маленька,
В річці живе ця манюня гарненька. ( 2 рази)
Хто виконав роботу домальовує водорості технікою роздування, штампиком з картоплі – рибки маленькі, камінчики домальовують пензликом.
Поступовий збір дитячих робіт.
Подивіться, яка незвичайна морська картина у нас вийшла.
Оцінка дитячих робіт.
Підсумок заняття.
Ви сьогодні добре попрацювали, тепер бабуся знову стане радісною, а казка – чарівною.
Нам пора повертатись із подорожі, але для початку розкажіть мені, що ви сьогодні дізнались на занятті?
Обігрування.
Я пропоную пограти у гру «Море хвилюється»