Конспект заняття «Подорож у підводне царство»

Про матеріал

Конспект заняття

«Подорож у підводне царство»

(емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчої діяльності)

Перегляд файлу

Тема: «Подорож у підводне царство»

Мета: продовжувати знайомити дітей із мешканцями підводного світу, з нетрадиційними техніками малювання; розвивати вміння дітей мислити, фантазувати, розпізнавати емоції та пояснювати їх можливі причини,  відображати їх за допомогою міміки та жестів, вміння перемикатись з одного емоційного стану на інший, дрібну моторику, узгодження координації рухів з мовою; закріплювати вміння самостійно добирати кольори при штампуванні восьминогів; корегувати комунікативні навички; виховувати дружні стосунки, бажання допомагати.

Матеріал: декорації морського дна, картки із зображенням морських мешканців, «звуки природи», родина восьминіжків із різними емоціями, камінці, паперові восьминіжки на кожну дитину, ватман поділений на чотири частини блакитного кольору, вода, соломинки, штампи, піпетка, гуаш, вологі серветки.

Хід заняття:

  •                   Добрий день, малята: хлопчики й дівчата! Я рада вас бачити у моєму царстві. Я - фея моря. А ви здогадуєтеся куди ви потрапили?
  •                   Так , ви завітали до самих глибин моря – а це моє царство. А хто з вас бачив море? Купався в ньому? Яке море?

Море прекрасне, сильне, велике. Воно захоплює і дивує. Воно живе. Скільки цікавого на дні!

  •                   А чи знаєте ви як воно шумить?
  •                   Діти, пропоную вам послухати різні звуки і спробувати відгадати де з цих звуків шум моря. Заплющуйте очі і слухайте уважно, а коли почуєте шум моря треба підняти ручки вгору і уявити, що ми гойдаємося на хвилях (шум дощу, звук грози, спів птахів, шум моря). Вірно, це шум моря.
  •                   А ви знаєте хто живе в морі? (риби, дельфіни, раки, краби, кальмари …)

включити фонограму з шумом моря повторно.

  •                   Хто це? Так, це краб, покажіть як він пересувається (діти йдуть по колу виставивши уперед руки – клешні, імітуючи краба).
  •                   А це риба-їжак, вона відчула нашу присутність і стала як кулька (імітування)
  •                   А ось зграйка веселих рибок-клоунів, покажіть як вони плавають(показати за допомогою рук).
  •                   А в мене є морські друзі, я вам загадаю загадку, а ви спробуйте відгадати хто це.

Ти зі мною не знайомий?

Я живу на дні морському

Голова і вісім ніг

Звати мене … (Восьминіг).

-         Молодці, у мене є сімейний портрет цієї родини (бесіда за змістом). Ось мама-восьминіжка, а ось тато-восьминіг.  Який у них настрій? Як ви здогадалися? А ось маленькі восьминіжки вони завжди чимось зайняті, але у кожного з них свій настрій. Давайте спробуємо відгадати  який у них настрій. А коли вам буває радісно? Що вас найбільше здивувало? А про що мрієте ви?

Гра «Яка емоція» (радість, здивування, замріяність).

  •                   Давайте я вас познайомлю з веселою родиною восьминогів (підходять до «будиночка»).
  •                   Ой, як дивно, так тихо і чомусь нікого немає вдома.

Звучить тривожна музика

  •                   Ха-ха-ха, я зла чаклунка, я зачаклувала веселих восьминіжків. Я забрала їх гарний настрій, яскраві фарби та перетворила всіх в сірі камінці. І ніщо їх вже не врятує – ха-ха-ха…
  •                   Ой, діти дивіться і справді біля будиночку лежать тільки камінчики, подивіться на них. Які вони? Вам буває сумно? А коли?
  •                   Діти, як же їм допомогти? (відповіді дітей)

Я пропоную спробувати  їх намалювати «чарівним» способом, повернути всі яскраві фарби і посмішки  восьминіжків, може тоді чари чаклунки розсіються. Спробуємо допомогти? Працювати ми будемо в моїй художній майстерні, а щоб чари розвіялися назавжди треба попрацювати разом, тільки справжня дружба може врятувати восьминіжків. Пропоную вам сісти за столики.  Але перед тим як приступити до роботи, треба підготувати наші ручки.

Пальчикова гімнастика «Дельфін».

В морі живе дельфін

Акул не боїться він

Ось росте морська трава

Мушлі сяють ну й дива

Хвилі з медузами грають

Промені сонця палають

Великі тварини й малі

Дружать усі на землі.

Подивіться на столики на них є аркуш блакитного кольору - це море. Я поставлю вам зелені плями, а ви за допомогою соломинок будете перетворювати їх у водорості (направляючи струм повітря на пляму робиться роздування) . Подивіться яке чудове морське дно у нас вийшов. А тепер давайте намалюємо наших восьминіжок, а допоможуть нам ось такі штампики, які спочатку треба зафарбувати пензликом оберіть той колір, який вам найбільше подобається, а тепер міцно притисніть їх до паперу. А чого ще не вистачає нашим восьминіжкам? Що їм треба домалювати, щоб чари розвіялися? (посмішку) Подивіться яка незвичайна морська картина у нас вийшла.(Обговорювання намальованого).

Звучить веселий сміх. Діти підходять до будиночка восьминіжок.

- Подивіться, а ось і наші восьминіжки, нам вдалося впоратись з чарами, це тому, що ми працювали дружно. Який настрій у восьминіжок? Чому їм радісно? А який настрій у вас? Чому?

- Ми сьогодні з вами молоці, зробили добре діло. Я була рада з вами познайомитися. Наша подорож скінчилась, іще більше ми здружились.

Вам вже час повертатись до групи, а на згадку про нашу подорож я хочу вам подарувати ось цих кольорових восьминіжок .

 

 

 

 

docx
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
5757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку