Логопедичне заняття "Свійські тварини для Ведмедика та Маші"

Про матеріал
Мета:вчити дітей відповідати на запитання,складати невеличкі описові розповіді за допомогою малюнків,збагачувати активний словник дітей на основі знань і уявлень про довкілля. Познайомити зі словами-назвами свійських тварин та їх дитинчат. Розвивати мовний апарат,правильну вимову,чітке мовлення,дрібну моторику пальців рук. Закріпити уміння слухати інших,виховувати поважне ставлення до тварин. Матеріали: іграшки Маша та Ведмідь,ілюстрації:«Дикі та домашні тварини», іграшкові домашні тварини, дидактична гра «Хто,що їст?»,горіх,цукерки.
Перегляд файлу

Відкрите логопедичне заняття студентки-практикантки Каракуц І.М.

                             «Свійські тварини для Ведмедика та Маші»

Мета:вчити дітей відповідати на запитання,складати невеличкі описові

розповіді за допомогою малюнків,збагачувати активний словник дітей на

основі знань і уявлень про довкілля. Познайомити зі словами-назвами

свійських тварин та їх дитинчат. Розвивати мовний апарат,правильну

вимову,чітке мовлення,дрібну моторику пальців рук. Закріпити уміння слухати

інших,виховувати поважне ставлення до тварин.

Матеріали: іграшки  Маша та Ведмідь,ілюстрації:«Дикі та домашні тварини»,

іграшкові  домашні тварини, дидактична гра «Хто,що їст?»,горіх,цукерки.

 

                                                    Хід заняття

1.Організаційнний момент. Емоційний настрій.

1.1.Привітання.

- Добрий день,діти. Рада вас бачити на занятті. Ви готові працювати?(відповіді дітей)

- Добре,сядьте прямо,спинки рівненькі,будьте уважні.

1.2.Мовна розминка.

 - Встало сонце,усміхнулось(посмішка)

- Добрий день,добрий день

- Ми до сонця потягнулись (потягнутись,руки вгору)

- Добрий день,добрий день

- Одне одному всміхнулись(посмішка)

- Добрий день,добрий день

2.Сюрпризний момент. Актуалізація опорних знань.

- Діти,сьогодні до нас завітали незвичайні гості. Хто це?(відповіді дітей)

- Так це герої з дитячого мультфільму - Маша та Ведмідь.

- Давайте з ними привітаємось за допомогою пальчиків.

2.1.Пальчикова гімнастика

- Наші пальчики казали:

- Добрий день.

2.2.Розгляд ілюстрацій,бесіда,складання розповіді за ілюстраціями.

- Діти де у мультфільмі живе Ведмідь?(відповіді дітей)

- Так,у лісі. Разом з ним живуть у лісі інші тварини(вовк,їжак,білка,лисиця)

Ці тварини називаються дикими,вони самі собі шукають їжу,роблять собі

домівки,вони живуть самостійно без допомоги людини.(показ ілюстрації «Дикі тварині»)                                                                                                                                          -А тварини,які живуть поряд з людиною,за якими доглядає,кормить людина називаються-свійськими,домашніми тваринами.(показ ілюстрації «Домашні тварини та їх дитинча»)                                                                                                                         - Діти,давайте сьогодні познайомимо Ведмідя з свійськими тваринами.

2.3.Дидактична гра: «Назви тварину та її дитинча»                                                                      -У корови-теля  -У свині-порося -У вівці-ягня  -У кози-козеня  -У кобили-лоша (діти називають разом з вихователям,показують тварину на картинці та іграшкову)                                                                                                                        2.4.Дидактична гра: «Хто,що їст»(діти підбирають їжу та прикріпляють липучками до вибраної тваринки)                                                                                        2.5.Мовна розминка. Чистомовка.

ЗА-ЗА-ЗА-замекала КОЗА                                                                                                            МУ-МУ-МУ- прив’язали ми КОЗУ                                                                                                ЗО-ЗО-ЗО-йди сюди КОЗО                                                                                                           ЗЕ-ЗЕ-ЗЕ- дід їй сіно ВЕЗЕ                                                                                                                          ЗІ-ЗІ-ЗІ-є що їсти цій КОЗІ                                                                                                             ЗИ-ЗИ-ЗИ- буде молоко нам від КОЗИ                                                                                          2.6.Розбір слова. КОЗА                                                                                        3.Фізкультхвилинка.                                                                                      Раз,два,три,чотирі,п’ять!                                                                                                              Час прийшов нам спочивати,                                                                                                    Так підняли всі руки вгору,                                                                                                                      А тепер всі руки в боки,                                                                                                                        Як тваринки скоки-скоки,                                                                                                          10,9,8,7,час за парту сісти всім!

4.Дихальна вправа. «Дує вітерець»

                                                                                                                                                  5.Розвиток дрібної моторики.

Гра «Погодуємо тваринок»(горіх)

 

6.Підбиття підсумків. Закріплення вивченого.

- Діти,про кого ми з вами сьогодні говорили?Яка гра вам найбільше сподобалась?Хто к нам прийшов в гості?

- Діти,Маша та Ведмідь вам дякують за цікаву розповідь та приготувала вам

солодкі подарунки.(роздача дітям цукерок)

Розгорнутий план-конспект відкритого логопедичного заняття                                     

студентки-практикантки Каракуц І.М.

                     «Свійські тварини для Ведмедика та Маші»

1. Організаційнний момент. Емоційний настрій.

1.1.Привітання.

1.2.Мовна розминка.

2.Сюрпризний момент. Актуалізація опорних знань

2.1.Пальчикова гімнастика

2.2.Розгляд ілюстрацій,бесіда складання розповіді за ілюстраціями         

2.3.Дидактична гра: «Назви тварину та її дитинча»                                                                     

2.4.Дидактична гра: «Хто,що їст»                                                                                         

2.5.Мовна розминка. Чистомовка                                                                                       

2.6.Розбір слова. КОЗА                                                                                       

3.Фізкультхвилинка                                                                                                              

4.Дихальна вправа. «Дує вітерець»

5.Розвиток дрібної моторики. Гра «Погодуємо тваринок»

6.Підбиття підсумків. Закріплення вивченого.

 

 

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
2794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку