Конспект заняття "Пригоди з вітерцем"

Про матеріал
Мета: удосконалювати знання дітей про диких свійських тварин, їх мешкання, класифікацію тварин. Відповідати на запитання реченнями з 2-3 слів. Вживати узагальнюючі слова «свійські», «дикі» тварини, «овочі». Закріплювати назви та призначення транспорту; вміння проводити пряму горизонтальну лінію. Виявляти знання дітей про правила поведінки дітей у лісі. Розвивати мовний апарат і фонематичний слух під час бесід та описуванні зображених на малюнках дій дітей. Виховувати любов до тварин та рідної природи.
Перегляд файлу

«Пригоди з вітерцем»

Мета: удосконалювати знання дітей про диких свійських тварин, їх мешкання, класифікацію тварин. Відповідати на запитання реченнями з 2-3 слів. Вживати узагальнюючі слова «свійські», «дикі» тварини, «овочі». Закріплювати назви та призначення транспорту; вміння проводити пряму горизонтальну лінію. Виявляти знання дітей про правила поведінки дітей у лісі. Розвивати мовний апарат і фонематичний слух під час бесід та описуванні зображених на малюнках дій дітей.  Виховувати любов до тварин та рідної природи.

Вихователь: Скажіть мені, діти, яка зараз пора року? (Зима)

Вихователь: Який місяць? Чому він так називається?

(Відповіді дітей)

Вихователь: Опишіть стан погоди.

Вихователь:  Якщо уважно придивитися, ми побачимо, що дме вітер. Він пропонує нам подорож. Ви згодні?

Вихователь:  Але ми з вами як вітер літати не вміємо, тому він нам пропонує самим обрати, на чому ми будемо подорожувати.

Д/г « Назви вид транспорту»

Вихователь:  Вітерець кричить "Ура"!

Завітала дітвора

Мандрувати разом будемо,

 Ні про що ми не забудемо!

Вихователь:  Діти, займайте свої місця, вирушаємо! Сідайте зручненько а щоб вам не було сумно, пограємо в гру

Д/г  «Поведінка в природі»

Вихователь: Ось ми і приїхали!

(Діти виходять,  на килимі імітація лісу, стоїть хатинка, зображення тварин)

Дидактична вправа «Класифікація тварин»

Вихователь: Вітерець знову бавився, переплутав тваринкам хвостики.

Дидактична гра "Чий хвостик?"

Вихователь: Поки ви працювали, вітер знов бешкетував, розкидав усі пелюстки.

Дидактичні вправи "Збери квіточку", "Обери метелика"

Вихователь: Час нам відпочити, фізхвилиночку зробити!

Вихователь: Подивіться, що я знайшла!

Математична гра «Картки-дії»

(Діти описують дії малюків, що зображені на малюнках)

Вихователь: Що це розкидано і звідки взялося?

Дидактична гра «Звари борщик»

Вихователь: Молодці, допомогли вітерцю справитись з завданням.                                        А давайте ми покажемо, які кольори ми знаємо, як уміємо тримати олівець і проводити пряму лінію.

Вправа «Приєднай»

Вихователь: Вітер дуже вдячний вам, 

Всім веселим малюкам.

 Вирушаємо додому!                                                               

 

docx
Додано
30 вересня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку