Конспект заняття "Разом краще"

Про матеріал
Пропоную Вашій увазі конспект заняття за навчальним курсом "Дошкільнятам освіта для сталого розвитку". Конспект інтегрованого заняття розрахований для дітей 4-го року життя Конспект заняття "Разом краще"
Перегляд файлу

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Журавка»

Глухівської міської ради Сумської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття для дітей другої молодшої групи

за навчальним курсом «Дошкільнятам освіта для сталого розвитку» на тему «Разом краще»

 

 

 

 

 

 

                                                                                      Підготувала

                                                                     Вихователь:    Гавриш Ю. С.

 

 

 

 

м. Глухів 2018

Програмовий зміст: формувати  уявлення дітей про основи культурної поведінки, про ввічливі слова, вітання, як чемну форму звертання; учити користуватися ввічливими словами – мовними формами; закріпити навички  дітей ввічливому спілкуванню з однолітками, дорослими, розкрити перевагу доброти над жадібністю, байдужістю, учити бачити і проявляти милосердя до людей. Розвивати  уміння  виконувати вправи разом; запрошувати однолітків до спільної діяльності, називаючи лагідним ім’ям і звертаючись , дивитися у вічі. Учити дітей правильно накладати готові форми  й наклеювати їх. Виховувати бажання бути привітним і чемним.

 Матеріал: кружечки жовтого і зеленого кольорів, гра « Мозаїка»,  3 аркуша паперу формату А4 ( різного кольорів), та  сердечка маленького розміру ( для кожної дитини); клей, серветки.

Хід заняття

1. Організаційний момент.

Звучить пісня В.Шаїнського «Посмішка», діти заходять до групи.

Психогімнастика «Привітання»

Діти стають в коло, беруться за руки та посміхаються до товаришів. Вихователь демонструє дітям, що коло не можна утворити самому, хоч би розвести руки в сторони – для цього треба всім взятися за руки. Якщо діяти самому вийде лише крихітне коло ( вихователь показує, а діти повторюють, як утворити коло пальчиками обох рук).

У садочку новий день

Всім говорим «Добрий день!».

«Добрий день» тобі й мені

Усім людям на землі

Вихователь:

- Сідайте! Дітки, ви, мабуть, всі любите казки, де відбувається щось чудодійне.  Цікаво, хто ж  вміє робити чудеса? ( Чарівники).

Вихователь:

- Ось і ми з вами спробуємо побувати трішки чарівниками, а для цього нам потрібно знати чарівні слова. Які це слова? (Будь ласка, дякую)

- Вимовляємо ці слова лагідним голосом, посміхаючись і дивлячись прямо у вічі.  Коли людина розмовляє спокійно, ніжно і не сердиться, не штовхається, коли хоче пройти біля вас, а, можливо і попросить вас допомогти їй, то ми називаємо таку дівчинку чи хлопчика вихованим та ввічливим.

2. Основна частина

Вихователь:

- От зараз ми і поговоримо про ввічливість. Адже люди повинні не лише вимовляти слова, а й знати коли і про що говорити.

Проблемна ситуація. (В цей час заходить хлопчик).

Дмитрик:

- Привіт! Ой, а я спізнився. А про що ви тут розмовляєте?

Вихователь:

-  Привіт! Так, ти спізнився. А ми про ввічливість говоримо, і про те, як гарно грати разом.

Дмитрик:

- О-о-о! А я ввічливий!

Вихователь:

- Ну коли ти ввічливий, то ти і вітатися вмієш?

Дмитрик:

- Авжеж! Я ж сказав: «Привіт», - значить я ввічливий. І гратися з друзями разом я також дуже люблю. А в цьому мені допоміг мій найкращий друг – Мурашка. До речі, я пропоную вам поглянути, ям ми граємо разом. Ви згодні?

Вихователь:

- Так. Ми будемо тобі дуже вдячні. Дякуємо.

3. Перегляд дії. « Разом краще».

Далі вихователь ставить запитання для дітей.

  • Що принесла вихователь дітям?
  • Чому діти були розгублені?
  • Що підказав Мурашка Дмитрику?
  • Як діти вирішили викладати картинку?
  • Чому діти радіють тепер?

Отже, не треба тягнути іграшку тільки до себе. Можна запросити пограти разом. А зараз викладаймо картинку і ми. Скажіть: « Можна я буду викладати жовтими?  Можна і мені викладати з вами?»

  4. Самодослідження дітей і формулювання намірів.

Вихователь звертає увагу дітей на коробку з фішками жовтого і зеленого кольорів і запитує: « А ви вмієте щось робити з іншими дітьми? Домовлятись з ними? Хто так завжди робить, візьміть з коробки зелений кружечок. Хто хоче навчитися, візьміть жовтий. Скажіть, як ви будете тепер вчиняти якщо така ситуація трапиться з вами. Спробуйте сказати це , почавши зі слів:          « Тепер я буду…».

5. Обговорення бажаної моделі поведінки та тренувальні вправи.

- Як ви тепер будете діяти, якщо іграшка одна, а гратися хочеться обом?

Вихователь пропонує дітям пограти в рухливу гру « Дружні малята». Діти запрошують до гри Дмитрика. Діти стають парами або в коло. Вихователь коментує дії дітей: « У наших малят дружні очі,(усі лагідно дивляться  один одному в очі), а ще в них дружні долоньки  ( діти зустрічаються долоньками), а ще в малюків дружні плечі  ( діти торкаються один одного плечима ). Нам приємно з друзями.

Вихователь:

  • Діти,  ви всі молодці. Показали Дмитрику, які ви дружні малята. А зараз я вам пропоную зробити для наших друзів подарунок. Ви всі полюбляєте отримувати подарунки? Звичайно, і дорослі, і малі всі полюбляють отримувати подарунки. Поки наші друзі з Мурашкою оглядають наш гарний садочок я пропоную вам на ось цьому великих аркушах паперу    наклеїти ось такі різнокольорові сердечка і подарувати нашим друзям. Я думаю, що вони будуть дуже задоволені.

6. Колективна аплікація « Подаруємо всі разом подарунок…».

       - Діти, дарувати -  означає робити щось приємне. Сьогодні я пропоную зробити ось такі гарні подарунки.

Пальчикова гімнастика

Як раненько я встаю, (встати на пальчики, потягнутися) то багато справ роблю: (розвести руками) личенько своє умию, (миють лице) вушка, носик, очка, шию. (миють вушка, очка, шию) одягнуся, причешуся (нахилитися, причесатися) і усім я посміхнуся. (посміхаємося)!

Вихователь пропонує дітям розглянути сердечка. Демонструє, як слід наносити клей ( розмазувати клей від центра до країв рівномірним шаром), накладати сердечко намащеною стороною до великого аркуша паперу, придавлюючи його долонею і розгладжувати серветкою.  Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.

  • Діти дарують подарунок  Дмитрику та його друзям. Вони дякують  всім за прекрасний подарунок і говорять  « До побачення».

7. Підсумок заняття.

- Хто сьогодні допоміг Дмитрику та його друзям грати разом в гру « Мозаїка»? Що Мурашка прошепотів хлопчику?

- А ви вмієте щось робити разом з іншими дітьми?

- Як ви тепер будете діяти, якщо іграшка одна, а гратися хочеться обом?

 

 

 

docx
Додано
4 лютого 2020
Переглядів
1316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку