Комплексне заняття з розвитку мовлення та ознайомлення з соціумом проекту Патріотичне виховання. Тема: «Мій рідний край. Наш Харків»

Про матеріал
Мовленнєвий розвиток + ознайомлення з соціумом: продовжувати знайомити дітей із поняттям, що в кожної людини є Батьківщина; дати поняття про різноманітність населених пунктів та їх особливості; вчити утворювати словосполучення прикметника з іменником; розвивати зв’язне мовлення, інтонаційну виразність мовлення; закріпити вміння будувати граматично правильні речення з обраними словами. Уточнити професії людей, що розбудовують наші міста; збагатити словниковий запас орієнтуючись в обов’язках професій будівельників; виховувати допитливість, бережливість, цікавість до праці українців.
Перегляд файлу

КЗ «Солоницівська гімназія «Перлина»»

 

 

 

 

 

 

Комплексне

заняття з розвитку мовлення

та ознайомлення з соціумом

проекту Патріотичне виховання.

Тема: «Мій рідний край. Наш Харків»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь: Загорулько В.М.

 

 

 

 

Блок. Україна – рідна земля.

Тема дня.  Мій рідний край. Наш Харків.

Мовленнєвий розвиток + ознайомлення з соціумом: продовжувати знайомити дітей із поняттям, що в кожної людини є Батьківщина; дати поняття про різноманітність населених пунктів та їх особливості; вчити утворювати словосполучення прикметника з іменником; розвивати зв’язне мовлення, інтонаційну виразність мовлення; закріпити вміння будувати граматично правильні речення з обраними словами. Уточнити професії людей, що розбудовують наші міста; збагатити словниковий запас орієнтуючись в обов’язках професій будівельників; виховувати допитливість, бережливість, цікавість до праці українців.

Матеріал: карта України, фотоілюстрації міста Харків, великий будівельний конструктор, автомобілі.

Хід заняття: Бесіда «Україна – рідна для нас земля». Вивчення вірша:

Україна – рідний край,

Поле, річка, зелен гай.

Любо стежкою іти,

Тут живемо я і ти.

 

Дидактична гра «Слово обери – речення склади».

Мета: закріплювати вміння складати речення, граматично їх будувати з вивченого вірша.

Знайомство з великими фотоілюстраціями міста Харкова.

  • Що зображено на фотографії?
  • Ви знаєте, як називається місто, що поряд з нашим селищем?
  • Що цікавого є в місті?
  • Де ви любите, відпочивати в Харкові?

Індивідуальна робота: читко відповідати на запитання: Тімур, Лера, Настя, Ігор.

 

Ф.хвилинка, читання вірша, діти виконують рухи відповідно до змісту:

Добре жити в місті моїм,

(плескають у долоні)

Мчать дорогами міста в авто водії,

 (зображують водія, крутить кермо)

Пішоходи тротуарами ідуть;

(швидко крокують на місті)

І дерева високо ростуть.

(здіймають руки в гору, розчепіривши пальці)

В місті вулиці – ось такої ширини,

(розводять руки в сторони)

А будинки – ось такої вишини,

(встають навшпиньки і тягнуться руками якомога вище)

Тут багато дорослих і діток,

Тут найкращий в цілім світі садок!

Складання колективної розповіді, спираючись на власний досвід «Ми любимо, знаємо та оберігаємо рідний край».

 

Сюжетно-рольова гра «Ми будівельники».

Мета: спрямувати дітей на поєднання інтелектуальної та практичної діяльності, розвиток кмітливості. Продовжувати вчити дітей обдумувати майбутню будову, втілювати різноманітні задуми; вчити домовлятися та розподіляти предмети гри, допомагати і підтримувати одне одного.

Забезпечити потреби гри різними предметами, іграшками для реалізації ігрового задуму. Радитися з учасниками гри щодо послідовності зведення об’єкту. Заохочувати дітей до використання споруди в грі.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Суркова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
5 лютого 2020
Переглядів
1684
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку